烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 2061

好媽媽勳章 畀面勳章


1#
發表於 12-10-27 13:45 |只看該作者
請問煲湯放完料後,煲好耐仲好淡。是否需放調味?如是,該放什麼?謝謝指教。我的料:豬骨,豬肉同雞腳。

希望一切會好


大宅

積分: 3809


38#
發表於 12-10-28 16:59 |只看該作者
本帖最後由 屏姐姐 於 12-10-28 17:00 編輯
emilyykyip 發表於 12-10-28 12:45
好正喎,一碗唔該

ha ha, 好呀,你拿隻碗來呀1/4斤綠豆溶曬係湯入面呀


子爵府

積分: 11657


37#
發表於 12-10-28 13:18 |只看該作者
本帖最後由 iluvmeeself 於 12-10-28 13:20 編輯

婆婆煲湯好好味。。佢教落。。無輪落幾多料都好。。仲之煲到最後果 15﹣20分鐘時,一定要發大火 (最猛火)滾D湯~

我都係跟呢個方法。。。真係會差好遠。。。。。


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


36#
發表於 12-10-28 13:16 |只看該作者
emilyykyip 發表於 12-10-28 12:45
老火湯煲幾耐架?
起碼兩個零鐘,但如果係煲粉葛,最少要4個鐘。


大宅

積分: 2061

好媽媽勳章 畀面勳章


35#
發表於 12-10-28 12:45 |只看該作者

回覆:屏姐姐 的帖子

老火湯煲幾耐架?

希望一切會好


大宅

積分: 2061

好媽媽勳章 畀面勳章


34#
發表於 12-10-28 12:45 |只看該作者

回覆:屏姐姐 的帖子

好正喎,一碗唔該

希望一切會好


大宅

積分: 3809


33#
發表於 12-10-28 10:33 |只看該作者
屏姐姐 發表於 12-10-28 10:30
煲老火湯,你預水,是要比料多1.5倍,煲出來就很香,煲好後,點都要加少許鹽,不要一次過加曬,怕太重手. ...


大宅

積分: 3809


32#
發表於 12-10-28 10:30 |只看該作者
煲老火湯,你預水,是要比料多1.5倍,煲出來就很香,煲好後,點都要加少許鹽,不要一次過加曬,怕太重手.我岩煲了蓮偶湯,加了一大舊雲南火腿腳骨去煲,夠曬味,陣間放相來.


大宅

積分: 2061

好媽媽勳章 畀面勳章


31#
發表於 12-10-28 09:51 |只看該作者

回覆:QUSTINLING 的帖子

係囉,下次買湯包試左先

希望一切會好


大宅

積分: 2061

好媽媽勳章 畀面勳章


30#
發表於 12-10-28 09:50 |只看該作者

回覆:jacquesau 的帖子

我下次試吓加,thanks

希望一切會好


大宅

積分: 2061

好媽媽勳章 畀面勳章


29#
發表於 12-10-28 09:48 |只看該作者

回覆:維港 的帖子

我下次去買湯包試試先。多謝鼓勵!

希望一切會好


大宅

積分: 2061

好媽媽勳章 畀面勳章


28#
發表於 12-10-28 09:47 |只看該作者

回覆:mupooh 的帖子

盬都唔駛好勁呀

希望一切會好


禁止訪問

積分: 17124


27#
發表於 12-10-28 00:03 |只看該作者

引用:我的料:+豬骨,豬肉同雞腳。水連料滿一煲普

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 35592


26#
發表於 12-10-27 23:25 |只看該作者

引用:我的料:+豬骨,豬肉同雞腳。水連料滿一煲普

原帖由 emilyykyip 於 12-10-27 發表
我的料: 豬骨,豬肉同雞腳。水連料滿一煲普通Size泥煲
係咪應該要加啲嘢呢?
最簡單花生眉豆,去雜貨鋪吾洗十蚊買到一包。

一係去南北行東方紅買湯包,自己加瘦肉或豬骨煲



好好過每一天......


男爵府

積分: 7715


25#
發表於 12-10-27 22:48 |只看該作者

回覆:請教煲湯

功多藝熟呀


琥珀宮

積分: 152996

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


24#
發表於 12-10-27 21:52 |只看該作者

引用:其實冇乜所謂,只係想學。但煲嚟煲去都冇味

原帖由 emilyykyip 於 12-10-27 發表
其實冇乜所謂,只係想學。但煲嚟煲去都冇味!下次跟你建議,去執湯包試下先。淨係盬調味 ...
我初初煲湯都唔入味,煲多四五次,入味到連鹽都唔駛落。另外湯料一定要夠。




侯爵府

積分: 20685


23#
發表於 12-10-27 21:03 |只看該作者
材料 & 水既份量都要準, 否則水多 d 湯就冇味, 晒左成擔心機 & 材料~ 不如你煲湯前上來問下人, 可以參巧下 ~


禁止發言

積分: 55904


22#
發表於 12-10-27 20:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2061

好媽媽勳章 畀面勳章


21#
發表於 12-10-27 20:04 |只看該作者

回覆:jin9 的帖子

冇呀!

希望一切會好


男爵府

積分: 8395

hashtag影視迷勳章


20#
發表於 12-10-27 19:57 |只看該作者
你除左煲肉,有無再d瓜菜之類?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo