自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24990


1#
發表於 12-10-27 15:34 |只看該作者
本帖最後由 SUMMER581 於 12-10-27 15:34 編輯

我去荃灣綠揚開戶口..一路都冇乜問題...直到問我做咩類型文員~我個下呆~因為就係普通打雜文員~我是但答文員啦~~幫我開戶口個職員同另一個職員係我面前冷笑唔耐煩咁~~跟住再問係會計定行政~~~我再答普通文員,打字啦~

令我好嬲係客人唔清楚問題OR答得唔正確..係唔係應該有耐性再問多次呢??....(其實我答完佢文員之後~我都即時醒起文員都有好多類~但我份工就係普通初級文員咁簡單~~)

唔明點解要係客人面前顯得唔耐煩..仲要兩個職員係度笑~我係你地既客人..我唔係來見工.但就算係見工.一個好既HR都唔會咁啦~`
我唔會再去綠揚恆生




公爵府

積分: 29215


30#
發表於 12-10-30 10:09 |只看該作者
我沙田呢間OK喎,
我答佢涼地,
佢都無野,仲話而家好多女性做全職主婦都有儲蓄習慣,


大宅

積分: 1281


29#
發表於 12-10-30 10:01 |只看該作者

回覆:SUMMER581 的帖子

呢間分行我都唔會再去,雖然係我樓下,但我寧願行遠d去第二間。上次去入人民幣,個職員好像驗屍甘,只係畫左一劃,張銀紙都唔收,結果我入三萬,佢驗左半個鐘。我去大河道果間,人地都無甘,仲收埋綠楊唔要果d




男爵府

積分: 8410


28#
發表於 12-10-30 09:58 |只看該作者

回覆:恆生服務差...

但我去開中環個間又ok喎,仲好有禮貌添



珍珠宮

積分: 38598

2024年龍年勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 想生BB熱投 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


27#
發表於 12-10-30 09:57 |只看該作者

回覆:恆生服務差...

唔知以前有幾好,只知依家超差。




男爵府

積分: 8754


26#
發表於 12-10-30 09:56 |只看該作者
love can be a delight, a dilemma, a disease or a disaster.
the proper basis for a marriage is a mutual misunderstanding.


大宅

積分: 2973


25#
發表於 12-10-30 09:56 |只看該作者

引用:其實我用咁多間銀行覺得恆生服務最好 +

原帖由 Ambb 於 12-10-30 發表
其實我用咁多間銀行覺得恆生服務最好



子爵府

積分: 12054


24#
發表於 12-10-30 09:48 |只看該作者


子爵府

積分: 13137

畀面勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 12-10-30 09:47 |只看該作者

回覆:恆生服務差...

深水埗間恒生都係咁!好差!




禁止訪問

積分: 2201


22#
發表於 12-10-30 09:44 |只看該作者

回覆:恆生服務差...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3830


21#
發表於 12-10-30 09:32 |只看該作者

回覆:恆生服務差...

其實我用咁多間銀行覺得恆生服務最好




大宅

積分: 4156


20#
發表於 12-10-30 09:27 |只看該作者
SUMMER581 發表於 12-10-27 15:34
我去荃灣綠揚開戶口..一路都冇乜問題...直到問我做咩類型文員~我個下呆~因為就係普通打雜文員~我是但答文員 ...
乜而家開戶口要查家宅㗎咩?文員咪文員啦!教師係咪要問幼稚園定小學定中學教邊科?

點評

wcpcelia    發表於 12-10-30 10:09


公爵府

積分: 25507


19#
發表於 12-10-30 09:23 |只看該作者

回覆:恆生服務差...

其實點解要知我職業既?



唔該唔好同我打招呼,不要點評!


禁止訪問

積分: 41818

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 春季勳章 BK猜猜猜慶中秋


18#
發表於 12-10-30 09:07 |只看該作者

回覆:恆生服務差...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 62564

開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 12-10-30 09:02 |只看該作者

回覆:恆生服務差...

com啦!!


大宅

積分: 1223


16#
發表於 12-10-30 08:55 |只看該作者

引用:Quote:SZECCC+發表於+12-10-27+17:41+果日

原帖由 SUMMER581 於 12-10-29 發表
又係荃灣綠揚??
我係屯門




侯爵府

積分: 24990


15#
發表於 12-10-29 20:34 |只看該作者
本帖最後由 SUMMER581 於 12-10-29 20:35 編輯
波子 發表於 12-10-27 20:27
乜依家恆生咁差!我會投訴,他們的態度有點歧視成份!

我唔知係唔係全港恆生分店d職員都係咁冇禮貌....但荃灣綠揚個兩位職員就真係激死我


侯爵府

積分: 24990


14#
發表於 12-10-29 20:31 |只看該作者
SZECCC 發表於 12-10-27 17:41
果日去拎信用咭,個職員都好唔耐煩,好心佢怕煩就咪返工啦!

又係荃灣綠揚??


大宅

積分: 2568


13#
發表於 12-10-27 23:31 |只看該作者

回覆:恆生服務差...




翡翠宮

積分: 79173


12#
發表於 12-10-27 23:30 |只看該作者

引用:回覆+SUMMER581+的帖子 就係5多去先投訴下

原帖由 hazello 於 12-10-27 發表
回覆 SUMMER581 的帖子

就係5多去先投訴下,你唔講下一個又中招





首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo