烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   5


禁止訪問

積分: 17778

BK Milk勳章


1#
發表於 12-10-27 21:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6160


22#
發表於 12-10-29 13:26 |只看該作者


子爵府

積分: 10379

牛年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


21#
發表於 12-10-28 22:13 |只看該作者

引用:Quote:冇油就咁焗會實啲。(我買橙色盒) 噴

原帖由 fungfungcat 於 12-10-28 發表
橙色盒好味?有無相呀?
我睇食材post - ◤公館雜貨◢ 揀手食材一覽---
有介紹蝦片{ …印尼龍蝦片 aloha krupuk udang sidoarjo牌 (最靚橙色紙盒;藍色盒較平) }。

大比 比比 bb 係2月13日出咗世, 體重有3.97kg :-P :-P 2月19日-3.935kg 7月27日-(出咗1隻牙仔下R1)&轉身:扒->平 8月13日-8.360kg](身長67cm; 頭圍43.3cm)(出咗2隻牙仔下R1,L1)&轉身:爬爬-有時縮起個肚 11月27日-8.560kg(上3, 下3)拍手, give me five


禁止訪問

積分: 8045


20#
發表於 12-10-28 16:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2088


19#
發表於 12-10-28 14:06 |只看該作者

回覆:fungfungcat 的帖子






珊瑚宮

積分: 107226


18#
發表於 12-10-28 12:58 |只看該作者
fungfungcat 發表於 12-10-28 09:31
橙色盒好味?有無相呀?

無油炸蝦片
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=5675831&fromuid=572967
玩具萬歲!


大宅

積分: 1338


17#
發表於 12-10-28 11:38 |只看該作者

回覆:airfryer 蝦片

多謝分享呀


珍珠宮

積分: 43945

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


16#
發表於 12-10-28 10:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fanlee+於+12-10-27+發表係邊

原帖由 fungfungcat 於 12-10-28 發表
我係印尼鋪買嘅!藍色盒嘅,$3x!我用180度,3分半鐘度!每次整4片



...
謝謝



身體健康,生活愉快


珍珠宮

積分: 43945

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


15#
發表於 12-10-28 10:47 |只看該作者

引用:回覆+fanlee+的帖子 蝦片乾可在印尼零售店

原帖由 andyman 於 12-10-27 發表
回覆 fanlee 的帖子
oh,微波爐都可以架

謝謝你,我去搵吓先。。。



身體健康,生活愉快


伯爵府

積分: 17005


14#
發表於 12-10-28 09:39 |只看該作者

回覆:airfryer 蝦片



自煮有快樂


禁止訪問

積分: 17778

BK Milk勳章


13#
發表於 12-10-28 09:31 |只看該作者

引用: 冇油就咁焗會實啲。(我買橙色盒) 噴少許油

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10379

牛年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


12#
發表於 12-10-28 08:18 |只看該作者

回覆:紫玫瑰 的帖子


冇油就咁焗會實啲。(我買橙色盒)
噴少許油先焗,好鬆脆。

大比 比比 bb 係2月13日出咗世, 體重有3.97kg :-P :-P 2月19日-3.935kg 7月27日-(出咗1隻牙仔下R1)&轉身:扒->平 8月13日-8.360kg](身長67cm; 頭圍43.3cm)(出咗2隻牙仔下R1,L1)&轉身:爬爬-有時縮起個肚 11月27日-8.560kg(上3, 下3)拍手, give me five


公爵府

積分: 27148


11#
發表於 12-10-28 02:46 |只看該作者

回覆:airfryer 蝦片






禁止訪問

積分: 17778

BK Milk勳章


10#
發表於 12-10-28 01:52 |只看該作者

引用:Quote:同用油炸差唔多!以後又多個健康零食

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 107226


9#
發表於 12-10-27 23:30 |只看該作者
食蝦片要飲冰凍可樂至過引架
玩具萬歲!


翡翠宮

積分: 83252

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


8#
發表於 12-10-27 23:02 |只看該作者
回覆 fanlee 的帖子


蝦片乾可在印尼零售店買到,大約30~70元咁上下啦. 我買30元果隻都好好味啦,有成500克,有排食。唔好買彩色果隻,細塊果隻都唔好買。
另外,可以用微波爐叮,用800w高火40秒,每次可以只叮一塊,好方便,而且唔會吃得過份左
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


珍珠宮

積分: 32716


7#
發表於 12-10-27 22:50 |只看該作者

回覆:airfryer 蝦片

我都想試下整呀~喺邊度買架?




珍珠宮

積分: 45358


6#
發表於 12-10-27 22:47 |只看該作者


珍珠宮

積分: 43945

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


5#
發表於 12-10-27 21:48 |只看該作者

引用:同用油炸差唔多!以後又多個健康零食啦+ +

原帖由 fungfungcat 於 12-10-27 發表
同用油炸差唔多!以後又多個健康零食啦
係邊可以買到蝦片?

跟住又用幾多度同分鐘?

唔該



身體健康,生活愉快


寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 12-10-27 21:48 |只看該作者

回覆:airfryer 蝦片






首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo