2013年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 246


1#
發表於 12-10-29 13:02 |只看該作者
剛剛照完結構,醫生話胎水多,胎盤低!叫我過兩個星期再照多次結構,因為怕bb 有毛病!心情超低落,依兩今星期不知點過




複式洋房

積分: 246


7#
發表於 12-10-29 19:03 |只看該作者

回覆:胎水多

Thank you!




大宅

積分: 1553


6#
發表於 12-10-29 18:36 |只看該作者

引用:我係私家照架!依加無嘢可以做到,只希望bb

原帖由 bb200909 於 12-10-29 發表
我係私家照架!依加無嘢可以做到,只希望bb 一切正常!
God bless, pray for u n bb




複式洋房

積分: 246


5#
發表於 12-10-29 16:15 |只看該作者

回覆:胎水多

我係私家照架!依加無嘢可以做到,只希望bb 一切正常!





複式洋房

積分: 232


4#
發表於 12-10-29 14:38 |只看該作者

回覆:Chowandwoo 的帖子

我家姐都係胎盤低,至多開刀生啫,唔好太担心,情緒影響BB


別墅

積分: 546


3#
發表於 12-10-29 14:09 |只看該作者
唔好咁擔心, 我家姐之前都係咁, 之後都正常番, e+個女已經5yrs old


大宅

積分: 1553


2#
發表於 12-10-29 13:40 |只看該作者

回覆:胎水多

你去邊度照呀?




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo