夫婦情感

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   0


別墅

積分: 891


1#
發表於 12-10-29 16:37 |只看該作者
我未來c6話渡蜜月同埋佢老豆老母去,我話唔制,佢話決定左就係咁,叫我唔好嘈。呀~~~~~嗚~~~~~~~



點評

yhadalee  no way !!!!!!  發表於 12-11-9 19:46
bearsa  rm 咁唔係叫渡蜜月啦~~叫家庭旅行而已  發表於 12-11-8 15:03
luck_tang  敢就吳好叫"蜜月"啦!你老公  發表於 12-10-30 10:12


子爵府

積分: 11428

畀面勳章


177#
發表於 12-11-8 02:22 |只看該作者

回覆:BoBo.F 的帖子

你咪開心得咁早,問題根本冇解決:
1.你老公對你gei唔尊重
2.你對你自己在男家中,自我選擇被動gei心態
你要仔細諗諗,否則你將來必後悔




大宅

積分: 4756


176#
發表於 12-11-7 23:54 |只看該作者

引用:Quote:BoBo.F+發表於+12-11-7+23:22+各位,

原帖由 Kerokerokeropei 於 12-11-07 發表
点解咁好既!佢地知你吾開心而作出讓步?
我覺得係6299識做人,係佢c6唔識做人姐,係人係鬼都唔會拉父母一齊honey moon掛


子爵府

積分: 12055

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


175#
發表於 12-11-7 23:51 |只看該作者

回覆:渡蜜月要同6299去

雖然,今次你6299自己講話唔去,你當然開心,但在這件事就睇到你c6日後點對你



複式洋房

積分: 237


174#
發表於 12-11-7 23:31 |只看該作者

回覆:渡蜜月要同6299去?!!! (嬲爆!)

我會揀唔去




男爵府

積分: 8924


173#
發表於 12-11-7 23:29 |只看該作者
BoBo.F 發表於 12-11-7 23:22
各位,6299主動話唔去呀~~十級開心!!!!!
点解咁好既!佢地知你吾開心而作出讓步?


別墅

積分: 891


172#
發表於 12-11-7 23:22 |只看該作者

回覆:渡蜜月要同6299去

各位,6299主動話唔去呀~~十級開心!!!!!


男爵府

積分: 9469

BK Milk勳章


171#
發表於 12-11-2 07:00 |只看該作者

回覆:渡蜜月要同6299去

"話咁就咁,唔好嘈"呢啲說話簡直不知所謂,宜家同緊個仔女講嘢要聽話啲牙?你問你c6咩叫渡蜜月呀?點解要同6299去先?聽都未聽過囉?咁鍾意同佢地去,你自己去飽佢!我果陣渡蜜月,我老公只係負責俾錢,其餘去邊幾時出發全部由我話事嫁,你要還以顏色等你老公學吓尊重你!


大宅

積分: 3643


170#
發表於 12-11-2 02:56 |只看該作者

回覆:渡蜜月要同6299去?!!! (嬲爆!)

其實好大可能係樓主種到佢老公咁大男人
乜都由佢老公話事,即使唔合理樓主都只係呻下又會配合佢老公〜
一只手掌拍唔响,我地唔好再枉作小人罷:;pppp:



B B快啲返黎我身邊啦


別墅

積分: 645


169#
發表於 12-11-1 17:20 |只看該作者


珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


168#
發表於 12-11-1 13:31 |只看該作者

引用:我個同事渡蜜月要同埋c6個家姐去,+仲要係同

原帖由 p_olivia 於 12-10-31 發表
我個同事渡蜜月要同埋c6個家姐去, 仲要係同房!!! 我真係接受唔囉
佢地唔咪諗住喺個家姐面前




珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


167#
發表於 12-11-1 13:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Ashley_ash+於+12-10-30+發表

原帖由 RockMusicLover 於 12-10-31 發表
我都覺得最大問題是佢c6果句 “吾好嘈,已經決定左!“ 極似我一個ex. 超大男人,無論要我個名幫佢屋企借財 ...
佢係自己係白痴定當你係白痴




珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


166#
發表於 12-11-1 13:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+heichunmum+於+12-10-30+發表

原帖由 BoBo.F 於 12-10-30 發表
多謝你正面的回應。「唔嫁」呢兩個字只可以發洩時用。兩個老人家好少坐飛機,最多一兩次。我嬲係嬲在佢地( ...
講真,如果要同6299一齊渡蜜月既,我真係寧願唔去,同佢講叫佢地玩得開心d




大宅

積分: 1200


165#
發表於 12-11-1 13:12 |只看該作者
佢地兩老要去旅行姐, 唔係一定要去同一個地方既


水晶宮

積分: 55158

畀面勳章


164#
發表於 12-11-1 12:01 |只看該作者
安妮b 發表於 12-10-30 15:23
其實我覺得個問題重點唔係有幾多人一齊去, 而係佢話"決定左就係咁,叫我唔好嘈"呢一句
蜜月係你兩個人嘅事 ...

無錯, 雖然我無去到蜜月亦未同老公單獨去過旅行(通常成班fd), 但大家相處都係"有溝有通"所以我接受到,
反而係我成日催c6快d攞假同老人家去旅行

"溝通""尊重" 真係好緊要, 但你未婚夫仲未學識
你要堅持到底, 最多分開2次去


男爵府

積分: 6393


163#
發表於 12-11-1 11:10 |只看該作者
彩佢都傻, 叫佢自己去.,.


大宅

積分: 1308


162#
發表於 12-11-1 10:58 |只看該作者
回覆 pixelskin 的帖子


水晶宮

積分: 55158

畀面勳章


161#
發表於 12-11-1 10:54 |只看該作者
BoBo.F 發表於 12-10-29 17:04
地方係我話事。佢想帶埋兩老去玩下喎,個兩老好少坐飛機,鄉下人。

都無理由蜜月帶埋家人去ga
係都另外帶成家人外遊啦

仲要佢話點就點, 呢d唔識尊重另一半既人真係要諗真d係咪嫁得過


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


160#
發表於 12-11-1 09:01 |只看該作者
本帖最後由 wcpcelia 於 12-11-1 09:01 編輯
AnnGartafield 發表於 12-10-30 22:51
其實最hurt係個句 ”佢話決定左就係咁,叫我唔好嘈“。如果咁大男人,我寧願唔嫁,兩夫妻應該有商有量。咁 ...

都有的...
我都識人去HONEYMOON,最後女家一家人都跟埋一齊去玩,同團架...
不過如果係6299,我都覺得


禁止訪問

積分: 10048


159#
發表於 12-11-1 01:26 |只看該作者

回覆:渡蜜月要同6299去?!!! (嬲爆!)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo