烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   1


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1#
發表於 12-10-30 00:04 |只看該作者
整得好樣衰喎
myphoto.jpg



緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


26#
發表於 12-10-30 17:46 |只看該作者

引用:我昨晚整都失敗左 +

原帖由 rainstarwater 於 12-10-30 發表
我昨晚整都失敗左
大家一齊努力



緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


禁止訪問

積分: 12681


25#
發表於 12-10-30 17:10 |只看該作者

回覆:求救:馬卡龍

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


24#
發表於 12-10-30 14:42 |只看該作者

引用:我參巧過5、6過5同既食譜+最緊要係入爐前風

原帖由 super888 於 12-10-30 發表
我參巧過5、6過5同既食譜 最緊要係入爐前風乾半小時 先至好爐咖喎。
我Hea咗成粒鐘架喇




緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


男爵府

積分: 8908

馬年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


23#
發表於 12-10-30 14:39 |只看該作者
係咪未風乾夠?風乾先有裙邊


水晶宮

積分: 55656

畀面勳章 BK Milk勳章


22#
發表於 12-10-30 14:13 |只看該作者

回覆:求救:馬卡龍

我參巧過5、6過5同既食譜 最緊要係入爐前風乾半小時 先至好爐咖喎。



Cheer up! Enjoy every Little Thing in LIFE


大宅

積分: 3656


21#
發表於 12-10-30 13:40 |只看該作者


大宅

積分: 4074


20#
發表於 12-10-30 13:12 |只看該作者


水晶宮

積分: 57566

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


19#
發表於 12-10-30 13:10 |只看該作者
ChammyMAMA 發表於 12-10-30 13:04
其實我上去睇過架喇,睇人整好似好易,但整落一D都唔易



...

功多藝熟呀, 5好唸住一步登天......
杏仁粉果度, 我自己買左返嚟, 會過篩幾次, 跟住粗粒既會磨碎/'中'碎先用~
杏仁粉磨得越幼細, 成品表面越平滑~


禁止訪問

積分: 13094

大廚勳章 畀面勳章


18#
發表於 12-10-30 13:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


17#
發表於 12-10-30 13:04 |只看該作者

引用:Quote:ChammyMAMA+發表於+12-10-30+12:48+

原帖由 uhtcl2006 於 12-10-30 發表
樓主不如上去u-tube search d片睇下人地點做啦.....
其實我上去睇過架喇,睇人整好似好易,但整落一D都唔易



緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


水晶宮

積分: 57566

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


16#
發表於 12-10-30 12:59 |只看該作者
ChammyMAMA 發表於 12-10-30 12:48
即係蛋白不用企身?我下次唔敢減糖喇

樓主不如上去u-tube search d片睇下人地點做啦.....


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


15#
發表於 12-10-30 12:59 |只看該作者

引用:我通常打到好企身,然後一路壓下佢撈下佢,

原帖由 vicky_cheun 於 12-10-30 發表
我通常打到好企身,然後一路壓下佢撈下佢,直至佢瀉身。
杏仁粉邊隻會幼細D,我喺二德買幼嗰隻,食落都食到小小杏仁



緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


禁止訪問

積分: 13094

大廚勳章 畀面勳章


14#
發表於 12-10-30 12:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


13#
發表於 12-10-30 12:48 |只看該作者

引用:馬卡龍係唔可以減糖嫁,條裙邊係要靠糖溶先

原帖由 vicky_cheun 於 12-10-30 發表
馬卡龍係唔可以減糖嫁,條裙邊係要靠糖溶先至會出到,所以唔夠糖一定唔會有裙邊。

另外蛋白要瀉瀉地先至ok ...
即係蛋白不用企身?我下次唔敢減糖喇



緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


男爵府

積分: 7694


12#
發表於 12-10-30 12:43 |只看該作者
點先叫做成功整到馬卡龍呢???
我好想知ar~!!


禁止訪問

積分: 13094

大廚勳章 畀面勳章


11#
發表於 12-10-30 12:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


10#
發表於 12-10-30 11:12 |只看該作者

引用:Quote:ChammyMAMA+發表於+12-10-30+11:04+

原帖由 uhtcl2006 於 12-10-30 發表
知道問題所在, 就從新出發......
從失敗中學習.....先會學到更多......
如果樓主接受5到失敗, 我建議你5好 ...
我會努力嘗試架喇



緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


水晶宮

積分: 57566

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


9#
發表於 12-10-30 11:10 |只看該作者
ChammyMAMA 發表於 12-10-30 11:04
因為我驚太甜

知道問題所在, 就從新出發......
從失敗中學習.....先會學到更多......
如果樓主接受5到失敗, 我建議你5好做馬卡龍.....
因為做馬卡龍真係好氣人架, 我都試過做一次5得, 跟手又做第2次, 第3次, 都係5得.....真係會令人好down......
所以樓主都要有心理準備, 隨時做多10次8次都未必成功.....
焗得起都5代表係成功......
最緊要調整心好情先動手, 祝成功~


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


8#
發表於 12-10-30 11:04 |只看該作者

引用:Quote:ChammyMAMA+發表於+12-10-30+10:49+

原帖由 uhtcl2006 於 12-10-30 發表
樓主你自己都話你係第一次做, 點解5跟足食譜去做呢?
馬卡龍係一款難度極高既甜品, 我做過不下50次, 直到而 ...
因為我驚太甜



緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo