烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   15


複式洋房

積分: 387


1#
發表於 12-10-30 03:15 |只看該作者
糯米酒煮雞
myphoto.jpg



點評

tempooo    發表於 12-10-31 00:47
yanyan-mummy    發表於 12-10-30 23:31
newchun    發表於 12-10-30 15:51
曾高    發表於 12-10-30 14:12
sweeticandy    發表於 12-10-30 13:29
Tonks    發表於 12-10-30 07:00


伯爵府

積分: 15600


35#
發表於 12-10-31 00:58 |只看該作者

回覆:今晚‥嘿嘿~~秋風起,糯米酒煮雞+大閘蟹+生菜包+雞酒煮蝦子麪最後嚟個心太軟結尾!我哋太過份啦!!





小魔怪瞓著咗我先至有私人時間-_-#


男爵府

積分: 7715


34#
發表於 12-10-31 00:46 |只看該作者

回覆:今晚‥嘿嘿~~秋風起,糯米酒煮雞+大閘蟹+生菜包+雞酒煮蝦子麪最後嚟個心太軟結尾!我哋太過份啦!!

我生一個B阿媽就釀一呈比我,加埋釀比阿哥嗰D,共釀咗5呈無失手,但記得唔好太滿,如太滿發酵時酒會渗出,要放陰涼處……


複式洋房

積分: 387


33#
發表於 12-10-31 00:33 |只看該作者

引用:我都好like雞酒+(我屋企D糯米酒係媽媽親手

原帖由 ce3021 於 12-10-30 發表
我都好like雞酒 (我屋企D糯米酒係媽媽親手釀製㗎)
我都想試下自己釀糯米酒呀,但係聽聞好易發酵得唔好會變酸,其實係唔係真係咁難控制呢?





男爵府

積分: 5824


32#
發表於 12-10-30 22:52 |只看該作者
回覆:今晚‥嘿嘿~~秋風起,糯米酒煮雞+大閘蟹+生菜包+雞酒煮蝦子麪最後嚟個心太軟結尾!我哋太過份啦!!

好正呀...


子爵府

積分: 12132

畀面勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 12-10-30 22:20 |只看該作者


公爵府

積分: 25657


30#
發表於 12-10-30 22:14 |只看該作者


大宅

積分: 3408


29#
發表於 12-10-30 22:06 |只看該作者


子爵府

積分: 11683

陪月勳章


28#
發表於 12-10-30 21:52 |只看該作者

回覆:今晚‥嘿嘿~~秋風起,糯米酒煮雞+大閘蟹+生菜包+雞酒煮蝦子麪最後嚟個心太軟結尾!我哋太過份啦!!

正吖




男爵府

積分: 7715


27#
發表於 12-10-30 21:49 |只看該作者

回覆:今晚‥嘿嘿~~秋風起,糯米酒煮雞+大閘蟹+生菜包+雞酒煮蝦子麪最後嚟個心太軟結尾!我哋太過份啦!!

我都好like雞酒 (我屋企D糯米酒係媽媽親手釀製㗎)


公爵府

積分: 27823


26#
發表於 12-10-30 20:57 |只看該作者


瑪瑙宮

積分: 132981

畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


25#
發表於 12-10-30 20:57 |只看該作者

回覆:今晚‥嘿嘿~~秋風起,糯米酒煮雞+大閘蟹+生菜包+雞酒煮蝦子麪最後嚟個心太軟結尾!我哋太過份啦!!





好可惜,一直以為好深既緣分,原來好淺-節錄<野豬.黃子華> »


大宅

積分: 4766


24#
發表於 12-10-30 20:53 |只看該作者

回覆:今晚‥嘿嘿~~秋風起,糯米酒煮雞+大閘蟹+生菜包+雞酒煮蝦子麪最後嚟個心太軟結尾!我哋太過份啦!!

樓主你太過分啦,呢味我最
我坐月果陣食左個幾月雞酒,我做法同你一模一樣,結果食肥我20幾磅。
而家我減緊肥呀,又好想食添




男爵府

積分: 8011


23#
發表於 12-10-30 20:44 |只看該作者
咁識食


複式洋房

積分: 387


22#
發表於 12-10-30 20:40 |只看該作者

引用:糯米酒煮雞、雞酒點煮 +

原帖由 不明白 於 12-10-30 發表
糯米酒煮雞、雞酒點煮
冰鮮雞一隻要留返雞皮斬件用粗鹽醃2小時,之後用少少油多d薑煎香雞嘅表面,然後加杞子,去核紅棗,龍眼肉干,一碗水,加蓋焗熟最後落一碗糯米酒煮一陣就完成(油不用多因雞會出油,薑多d會香d,如果想煮多d雞酒就落多半碗水但就要落多半碗酒)
雞酒就係咁誕生啦,我只係煮雞時落多少少水&酒嚟煮蝦子麵咋,咁正唔好徙嘛




子爵府

積分: 12157


21#
發表於 12-10-30 19:55 |只看該作者

回覆:今晚‥嘿嘿~~秋風起,糯米酒煮雞+大閘蟹+生菜包+雞酒煮蝦子麪最後嚟個心太軟結尾!我哋太過份啦!!






子爵府

積分: 11606


20#
發表於 12-10-30 19:50 |只看該作者

回覆:今晚‥嘿嘿~~秋風起,糯米酒煮雞+大閘蟹+生菜包+雞酒煮蝦子麪最後嚟個心太軟結尾!我哋太過份啦!!

好叻!


珍珠宮

積分: 31130

開心吸收勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 12-10-30 18:20 |只看該作者
呢餐好正又夠補~


彩鑽殿

積分: 718634

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


18#
發表於 12-10-30 18:19 |只看該作者

回覆:今晚‥嘿嘿~~秋風起,糯米酒煮雞+大閘蟹+生菜包+雞酒煮蝦子麪最後嚟個心太軟結尾!我哋太過份啦!!






子爵府

積分: 12310


17#
發表於 12-10-30 18:18 |只看該作者

回覆:今晚‥嘿嘿~~秋風起,糯米酒煮雞+大閘蟹+生菜包+雞酒煮蝦子麪最後嚟個心太軟結尾!我哋太過份啦!!

糯米酒煮雞、雞酒點煮




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo