烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 142


1#
發表於 12-10-30 09:51 |只看該作者
HELLO各位!
我黎左BK吾係好耐,但係好想開呢個POST,同各位爸爸討論下!

煮飯爸,你地多數會煮咩送牙??小朋友開始大啦,識得講自己鍾意食乜吾鍾意食乜!
想O係各位身上拎多D IDEA,煮多D吾同O既菜式俾小朋友食!


伯爵府

積分: 15600


32#
發表於 12-11-1 15:53 |只看該作者

引用:Quote:anniecheun+發表於+12-10-31+01:24+

原帖由 wahiuma 於 12-11-01 發表
大仔吖嘛...都系小朋友嚟嘅了....
同我c6差5多



小魔怪瞓著咗我先至有私人時間-_-#


翡翠宮

積分: 94880


31#
發表於 12-11-1 15:46 |只看該作者
anniecheun 發表於 12-10-31 01:24
你講到佢好似小朋友咁

大仔吖嘛...都系小朋友嚟嘅了....


大宅

積分: 3390

好媽媽勳章


30#
發表於 12-10-31 19:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+happylily+於+12-10-31+發表

原帖由 abcbibi 於 12-10-31 發表
我大仔(2歲10個月)唔食粥架, 又成日唔肯食嘢, 所以要花好多心思, 攪吓花臣吸引佢 平時會食米 ...
你好利害呀!





複式洋房

積分: 142


29#
發表於 12-10-31 18:52 |只看該作者
回覆 abcbibi 的帖子

吾緊要!

但係我吾俾小朋友食牛肉原因為係因為有人話食得牛肉多會皮膚吾好,
加上會令到溫室效應更加勁,吾食又可以幫到地球之餘仲可以教埋佢地,
所以可以話係一舉兩得!!不過係要以身作則,我本身好鍾意食牛肉...............
所以初頭都吾係好習慣,多次想放棄架啦!!!不過好彩到最後都可以堅持到!
我都真係要俾個叻俾我自己!


大宅

積分: 3936


28#
發表於 12-10-31 16:28 |只看該作者

回覆:有冇煮飯佬

sorry, 手機唔知點解1出出幾次, 唔係洗版!


大宅

積分: 3936


27#
發表於 12-10-31 16:23 |只看該作者

引用:回覆+abcbibi+的帖子 小朋友4歲啦!另外一

原帖由 super_father 於 12-10-31 發表
回覆 abcbibi 的帖子

小朋友4歲啦!另外一個就16個月,BB就簡單D,暫時吾洗咁多花款住,但係大佬果個就麻煩D啦 ...
我大仔(2歲10個月)唔食粥架, 又成日唔肯食嘢, 所以要花好多心思, 攪吓花臣吸引佢 平時會食米粉, 通粉 (另外煮菜&肉), 鮮蕃茄/白汁意粉(全部鮮打, 唔用現成嘢) , 有時會整麵包 夾 自制漢堡扒, 3文治,整吓pizzza, 飯 配 菜, 雞豬牛魚乜都食吓, 壽司, 滾吓湯, 有時包雲吞/水餃 … 因為我自己唔鐘意外食, 所以可以diy 嘅, 多數都diy, 即使魚蛋, 牛丸, 豬肉丸等等…都會自制^^ 零食: 1半買/ 1半自制


大宅

積分: 3936


26#
發表於 12-10-31 16:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+abcbibi+於+12-10-31+發表你

原帖由 happylily 於 12-10-31 發表
我阿囡都差唔多大,咁你會煮咩?我只係煲下粥,紅羅白蕃茄麵/烏冬加不同肉類或丸丸,電反煲焗雞/牛肉反.. ...
我大仔(2歲10個月)唔食粥架, 又成日唔肯食嘢, 所以要花好多心思, 攪吓花臣吸引佢 平時會食米粉, 通粉 (另外煮菜&肉), 鮮蕃茄/白汁意粉(全部鮮打, 唔用現成嘢) , 有時會整麵包 夾 自制漢堡扒, 3文治,整吓pizzza, 飯 配 菜, 雞豬牛魚乜都食吓, 壽司, 滾吓湯, 有時包雲吞/水餃 … 因為我自己唔鐘意外食, 所以可以diy 嘅, 多數都diy, 即使魚蛋, 牛丸, 豬肉丸等等…都會自制^^ 零食: 1半買/ 1半自制


大宅

積分: 3936


25#
發表於 12-10-31 16:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+abcbibi+於+12-10-31+發表你

原帖由 happylily 於 12-10-31 發表
我阿囡都差唔多大,咁你會煮咩?我只係煲下粥,紅羅白蕃茄麵/烏冬加不同肉類或丸丸,電反煲焗雞/牛肉反.. ...
我大仔(2歲10個月)唔食粥架, 又成日唔肯食嘢, 所以要花好多心思, 攪吓花臣吸引佢 平時會食米粉, 通粉 (另外煮菜&肉), 鮮蕃茄/白汁意粉(全部鮮打, 唔用現成嘢) , 有時會整麵包 夾 自制漢堡扒, 3文治,整吓pizzza, 飯 配 菜, 雞豬牛魚乜都食吓, 壽司, 滾吓湯, 有時包雲吞/水餃 … 因為我自己唔鐘意外食, 所以可以diy 嘅, 多數都diy, 即使魚蛋, 牛丸, 豬肉丸等等…都會自制^^ 零食: 1半買/ 1半自制


大宅

積分: 3936


24#
發表於 12-10-31 16:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+abcbibi+於+12-10-31+發表你

原帖由 happylily 於 12-10-31 發表
我阿囡都差唔多大,咁你會煮咩?我只係煲下粥,紅羅白蕃茄麵/烏冬加不同肉類或丸丸,電反煲焗雞/牛肉反.. ...
我大仔(2歲10個月)唔食粥架, 又成日唔肯食嘢, 所以要花好多心思, 攪吓花臣吸引佢 平時會食米粉, 通粉 (另外煮菜&肉), 鮮蕃茄/白汁意粉(全部鮮打, 唔用現成嘢) , 有時會整麵包 夾 自制漢堡扒, 3文治,整吓pizzza, 飯 配 菜, 雞豬牛魚乜都食吓, 壽司, 滾吓湯, 有時包雲吞/水餃 … 因為我自己唔鐘意外食, 所以可以diy 嘅, 多數都diy, 即使魚蛋, 牛丸, 豬肉丸等等…都會自制^^ 零食: 1半買/ 1半自制


大宅

積分: 3936


23#
發表於 12-10-31 16:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+abcbibi+於+12-10-31+發表你

原帖由 happylily 於 12-10-31 發表
我阿囡都差唔多大,咁你會煮咩?我只係煲下粥,紅羅白蕃茄麵/烏冬加不同肉類或丸丸,電反煲焗雞/牛肉反.. ...
我大仔(2歲10個月)唔食粥架, 又成日唔肯食嘢, 所以要花好多心思, 攪吓花臣吸引佢 平時會食米粉, 通粉 (另外煮菜&肉), 鮮蕃茄/白汁意粉(全部鮮打, 唔用現成嘢) , 有時會整麵包 夾 自制漢堡扒, 3文治,整吓pizzza, 飯 配 菜, 雞豬牛魚乜都食吓, 壽司, 滾吓湯, 有時包雲吞/水餃 … 因為我自己唔鐘意外食, 所以可以diy 嘅, 多數都diy, 即使魚蛋, 牛丸, 豬肉丸等等…都會自制^^ 零食: 1半買/ 1半自制


複式洋房

積分: 142


22#
發表於 12-10-31 14:07 |只看該作者
回覆 bonbonfufu 的帖子

咁都OK喎!!等我去睇下先,吾該晒!!


大宅

積分: 2988


21#
發表於 12-10-31 11:38 |只看該作者

引用:回覆+bonbonfufu+的帖子 係??知吾知幾錢左

原帖由 super_father 於 12-10-31 發表
回覆 bonbonfufu 的帖子

係??知吾知幾錢左右牙?
記得一包有40隻約50蚊樓下




複式洋房

積分: 142


20#
發表於 12-10-31 10:00 |只看該作者
回覆 vickybb 的帖子

睇下整D乜啦,炒野都還好,炸野就真係.....


複式洋房

積分: 142


19#
發表於 12-10-31 09:56 |只看該作者
回覆 happylily 的帖子

我大仔4歲,依家主要都係俾佢食D菜,魚等,肉類的話暫時只係俾豬同雞,牛肉從來都未食過,
雜糧係零,餅乾真係N年先食得一次= ="


複式洋房

積分: 142


18#
發表於 12-10-31 09:55 |只看該作者
回覆 abcbibi 的帖子

小朋友4歲啦!另外一個就16個月,BB就簡單D,暫時吾洗咁多花款住,但係大佬果個就麻煩D啦...
開始話呢樣吾好味,果樣吾好食,我淨係鍾意食D咩!!我真係俾佢激死!!

冇錯,諗住咩真係好煩..同埋依家乜都貴左好多啦!!諗食乜之餘仲要諗下


複式洋房

積分: 142


17#
發表於 12-10-31 09:52 |只看該作者
回覆 bonbonfufu 的帖子

係??知吾知幾錢左右牙?


複式洋房

積分: 142


16#
發表於 12-10-31 09:51 |只看該作者
回覆 wahiuma 的帖子

哈哈哈~~我都好鍾意食野架!!!


大宅

積分: 3431

畀面勳章


15#
發表於 12-10-31 09:32 |只看該作者

回覆:有冇煮飯佬

c都會落厨,不過煮完個厨房我要抹餐勁嘅


侯爵府

積分: 23395


14#
發表於 12-10-31 09:15 |只看該作者
bonbonfufu 發表於 12-10-30 21:29
吉吉島有隻冇激素雞翼,可能可以安心D

貴唔貴架??
幾錢一磅呀???

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo