烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 142


1#
發表於 12-10-30 09:51 |只看該作者
HELLO各位!
我黎左BK吾係好耐,但係好想開呢個POST,同各位爸爸討論下!

煮飯爸,你地多數會煮咩送牙??小朋友開始大啦,識得講自己鍾意食乜吾鍾意食乜!
想O係各位身上拎多D IDEA,煮多D吾同O既菜式俾小朋友食!


侯爵府

積分: 23395


2#
發表於 12-10-30 10:03 |只看該作者
我老公識用光波爐,識整义燒雞翼咁...我估呢D小朋友都鐘意食啩


大宅

積分: 1836


3#
發表於 12-10-30 17:24 |只看該作者

回覆:有冇煮飯佬??入黎討論下!?

其實煮飯無分男女,只要有食譜小朋友喜歡都可以喇,bk好多好食譜嫁!




翡翠宮

積分: 94880


4#
發表於 12-10-30 17:33 |只看該作者
我C6唔識煮飯,煎只蛋,煮個面都可以同我講,佢今日好叻...


複式洋房

積分: 142


5#
發表於 12-10-30 18:08 |只看該作者
回覆 littlelittlepra 的帖子

我屋企冇爐,不過都會整下煎雞翼,不過雞翼好似好多激素,都吾敢俾小朋友食咁多!


複式洋房

積分: 142


6#
發表於 12-10-30 18:09 |只看該作者
回覆 ybhk 的帖子

冇錯,所以我依家就O係度偷下師


複式洋房

積分: 142


7#
發表於 12-10-30 18:11 |只看該作者
回覆 wahiuma 的帖子

煮野食都係要講興趣架我覺得~我其實都幾鍾意煮野食,但係有時覺得煮黎煮去都係果D,所以上黎偷下師咁囉~


翡翠宮

積分: 94880


8#
發表於 12-10-30 21:09 |只看該作者
super_father 發表於 12-10-30 18:11
回覆 wahiuma 的帖子

煮野食都係要講興趣架我覺得~我其實都幾鍾意煮野食,但係有時覺得煮黎煮去都係果D,所 ...

我最大嘅興趣系食,煮就嘛嘛,我鍾意煮D簡單嘅嘢


大宅

積分: 2988


9#
發表於 12-10-30 21:29 |只看該作者

引用:回覆+littlelittlepra+的帖子 我屋企冇爐,

原帖由 super_father 於 12-10-30 發表
回覆 littlelittlepra 的帖子

我屋企冇爐,不過都會整下煎雞翼,不過雞翼好似好多激素,都吾敢俾小朋友食咁多 ...
吉吉島有隻冇激素雞翼,可能可以安心D




伯爵府

積分: 15600


10#
發表於 12-10-31 01:24 |只看該作者

引用:我C6唔識煮飯,煎只蛋,煮個面都可以同我講,

原帖由 wahiuma 於 12-10-30 發表
我C6唔識煮飯,煎只蛋,煮個面都可以同我講,佢今日好叻...
你講到佢好似小朋友咁



小魔怪瞓著咗我先至有私人時間-_-#


大宅

積分: 3936


11#
發表於 12-10-31 02:21 |只看該作者

回覆:有冇煮飯佬

你小朋友幾大? 我c6唔識煮飯, 我又唔鐘意外食, 所以我小朋友(就快3歲)嘅lunch & dinner 都係我煮嘅! 諗煮乜真係諗到頭都大! 又要時時攪吓新意思!


大宅

積分: 3390

好媽媽勳章


12#
發表於 12-10-31 09:00 |只看該作者

引用:你小朋友幾大?+我c6唔識煮飯,+我又唔鐘意

原帖由 abcbibi 於 12-10-31 發表
你小朋友幾大? 我c6唔識煮飯, 我又唔鐘意外食, 所以我小朋友(就快3歲)嘅lunch & dinner 都係我煮嘅! 諗煮 ...
我阿囡都差唔多大,咁你會煮咩?我只係煲下粥,紅羅白蕃茄麵/烏冬加不同肉類或丸丸,電反煲焗雞/牛肉反...... 簡單爲主




男爵府

積分: 6398

有「營」勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 12-10-31 09:07 |只看該作者
本帖最後由 Gobbie 於 12-10-31 09:08 編輯

好開心見到啲爸爸肯下廚 加油呀 煮飯佬


侯爵府

積分: 23395


14#
發表於 12-10-31 09:15 |只看該作者
bonbonfufu 發表於 12-10-30 21:29
吉吉島有隻冇激素雞翼,可能可以安心D

貴唔貴架??
幾錢一磅呀???


大宅

積分: 3431

畀面勳章


15#
發表於 12-10-31 09:32 |只看該作者

回覆:有冇煮飯佬

c都會落厨,不過煮完個厨房我要抹餐勁嘅


複式洋房

積分: 142


16#
發表於 12-10-31 09:51 |只看該作者
回覆 wahiuma 的帖子

哈哈哈~~我都好鍾意食野架!!!


複式洋房

積分: 142


17#
發表於 12-10-31 09:52 |只看該作者
回覆 bonbonfufu 的帖子

係??知吾知幾錢左右牙?


複式洋房

積分: 142


18#
發表於 12-10-31 09:55 |只看該作者
回覆 abcbibi 的帖子

小朋友4歲啦!另外一個就16個月,BB就簡單D,暫時吾洗咁多花款住,但係大佬果個就麻煩D啦...
開始話呢樣吾好味,果樣吾好食,我淨係鍾意食D咩!!我真係俾佢激死!!

冇錯,諗住咩真係好煩..同埋依家乜都貴左好多啦!!諗食乜之餘仲要諗下


複式洋房

積分: 142


19#
發表於 12-10-31 09:56 |只看該作者
回覆 happylily 的帖子

我大仔4歲,依家主要都係俾佢食D菜,魚等,肉類的話暫時只係俾豬同雞,牛肉從來都未食過,
雜糧係零,餅乾真係N年先食得一次= ="


複式洋房

積分: 142


20#
發表於 12-10-31 10:00 |只看該作者
回覆 vickybb 的帖子

睇下整D乜啦,炒野都還好,炸野就真係.....


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo