烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 47850

醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 12-10-30 10:36 |只看該作者
我想問
我有個之前裝薑醋既大玻璃樽
其實用黎放曬好既果皮 ok 嗎?


寶石宮

積分: 281776


28#
發表於 12-10-30 20:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+milktealai+於+12-10-30+發表

原帖由 alicemic 於 12-10-30 發表
我都話比你大幾年,你咁後生都識呢吓先叻
講個秘密你知其實我唔細㗎啦

點評

alicemic  點都比我細啦!  發表於 12-10-30 20:45


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


27#
發表於 12-10-30 17:47 |只看該作者
milktealai 發表於 12-10-30 17:29
我聽講,新會好多人都賣田賣地,唔再種柑喇

所以咪話市面所謂既新會柑多數都係用四會柑扮架囉!


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 12-10-30 17:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+alicemic+於+12-10-30+發表我

原帖由 milktealai 於 12-10-30 發表
我哋兩個好似婆仔,對陳年果皮,咸金桔咁有興趣
我都話比你大幾年,你咁後生都識呢吓先叻



翡翠宮

積分: 94880


25#
發表於 12-10-30 17:40 |只看該作者
夠密封就可以囉


寶石宮

積分: 281776


24#
發表於 12-10-30 17:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+biancaho7+於+12-10-30+發表

原帖由 alicemic 於 12-10-30 發表
我未見過,佢話唔會綠成咁,係带少少黄,而家我新哂嘅果皮係國内親戚晒乾咗先拎嚟,都係3年前嘅事,上年已 ...
我聽講,新會好多人都賣田賣地,唔再種柑喇


寶石宮

積分: 281776


23#
發表於 12-10-30 17:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+biancaho7+於+12-10-30+發表

原帖由 alicemic 於 12-10-30 發表
我未見過,佢話唔會綠成咁,係带少少黄,而家我新哂嘅果皮係國内親戚晒乾咗先拎嚟,都係3年前嘅事,上年已 ...
我哋兩個好似婆仔,對陳年果皮,咸金桔咁有興趣


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


22#
發表於 12-10-30 17:14 |只看該作者

引用:Quote:果隻果皮已经擺到黑忟忟,上次送咗—

原帖由 biancaho7 於 12-10-30 發表
咁正宗新會柑應該係咩色呢
我未見過,佢話唔會綠成咁,係带少少黄,而家我新哂嘅果皮係國内親戚晒乾咗先拎嚟,都係3年前嘅事,上年已经話見唔到正宗新會柑囉。


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 12-10-30 17:08 |只看該作者

引用:Quote:我都有樽30幾年嘅咸柑桔,又係黑忟忟

原帖由 milktealai 於 12-10-30 發表
唔怕㗎,“畢“小小加水後,仍然好咸㗎
唔該哂!


子爵府

積分: 12132

畀面勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 12-10-30 17:05 |只看該作者
我媽咪教我如果有陽光得閒就攞出嚟曬下。


珍珠宮

積分: 47850

醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 12-10-30 16:54 |只看該作者
alicemic 發表於 12-10-30 14:32
果隻果皮已经擺到黑忟忟,上次送咗—小袋比人,個婆婆—睇就話好嘢嚟,可以入藥醫久咳,仲話而家市面果啲成 ...
咁正宗新會柑應該係咩色呢


男爵府

積分: 6190

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 12-10-30 16:28 |只看該作者

回覆:儲存果皮

請問奶粉罐得唔得呀?

2009年11月15日8點半穿水入醫院,11月16日凌晨2點半在QE生咗 囡囡。 囡囡有3.21kg~


珍珠宮

積分: 33536

最關心BB問題熱投勳章 育兒性格勳章 DHA勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


17#
發表於 12-10-30 16:25 |只看該作者
40 年.......


公爵府

積分: 27587

熱血金章 畀面勳章


16#
發表於 12-10-30 15:48 |只看該作者
Very OK!


寶石宮

積分: 281776


15#
發表於 12-10-30 14:55 |只看該作者

引用:Quote:我都有樽40幾年嘅咸金桔,啲金桔已經

原帖由 alicemic 於 12-10-30 發表
我都有樽30幾年嘅咸柑桔,又係黑忟忟嘅,但上層已经結咗晶,啲水又越嚟越少,知唔知咁係咪正常架?擺多幾年 ...
唔怕㗎,“畢“小小加水後,仍然好咸㗎


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 12-10-30 14:48 |只看該作者

引用:Quote:果隻果皮已经擺到黑忟忟,上次送咗—

原帖由 milktealai 於 12-10-30 發表
我都有樽40幾年嘅咸金桔,啲金桔已經化晒
我都有樽30幾年嘅咸柑桔,又係黑忟忟嘅,但上層已经結咗晶,啲水又越嚟越少,知唔知咁係咪正常架?擺多幾年之後會唔會乾晒架??


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 12-10-30 14:44 |只看該作者

引用:Quote:果隻果皮已经擺到黑忟忟,上次送咗—

原帖由 milktealai 於 12-10-30 發表
我識人响果欄攞,今年我曬咗兩箱,整到我頭暈
我自己就唔識分,婆婆話正宗新會柑唔會綠成咁喎!


寶石宮

積分: 281776


12#
發表於 12-10-30 14:40 |只看該作者

引用:Quote:我有罐32年,我當佢係寶果隻果皮已经

原帖由 alicemic 於 12-10-30 發表
果隻果皮已经擺到黑忟忟,上次送咗—小袋比人,個婆婆—睇就話好嘢嚟,可以入藥醫久咳,仲話而家市面果啲成 ...
我都有樽40幾年嘅咸金桔,啲金桔已經化晒


寶石宮

積分: 281776


11#
發表於 12-10-30 14:38 |只看該作者

引用:Quote:我有罐32年,我當佢係寶果隻果皮已经

原帖由 alicemic 於 12-10-30 發表
果隻果皮已经擺到黑忟忟,上次送咗—小袋比人,個婆婆—睇就話好嘢嚟,可以入藥醫久咳,仲話而家市面果啲成 ...
我識人响果欄攞,今年我曬咗兩箱,整到我頭暈


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 12-10-30 14:32 |只看該作者

引用:Quote:99比咗罐成40年既果皮我都係用鐵罐裝

原帖由 milktealai 於 12-10-30 發表
我有罐32年,我當佢係寶
果隻果皮已经擺到黑忟忟,上次送咗—小袋比人,個婆婆—睇就話好嘢嚟,可以入藥醫久咳,仲話而家市面果啲成個綠色嘅新會柑唔正宗,拎四會柑扮新會柑,搞到我唔敢買呀!


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo