烹飪搵食

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   21


男爵府

積分: 8207


1#
發表於 12-10-30 20:46 |只看該作者
整過幾次蛋糕次次都唔成功,每次都應該係打得唔好!
我已經將糖分3次加入蛋白打,可以調轉都唔跌出嚟嘅。不過無論蛋白加蛋黃定蛋黃加蛋白,一加啲蛋白就化開哂,同d食譜嘅相或者video唔同嘅。有冇JM知咩事呢?
myphoto.jpg




水晶宮

積分: 50566


107#
發表於 12-11-1 13:52 |只看該作者
pepper_mama 發表於 12-11-1 12:42
我得個6寸模咋喎,係咪要減d份量?
要呀~ 減一半罷~~


伯爵府

積分: 17279

陪月勳章


106#
發表於 12-11-1 12:57 |只看該作者

引用:Quote:miki老鼠+發表於+12-11-1+04:07+多謝

原帖由 tammy2008 於 12-11-01 發表
有冇圖啊 ...

係呀....最少要8寸模架......用8寸模會焗到滿頂的耶 ~~
無啊,一倒扣完就兩條友食哂mouth:加上個模細,個蛋糕因此升得好樣衰,我驚嚇親朋友無影相



希望明天會更好....


男爵府

積分: 8207


105#
發表於 12-11-1 12:42 |只看該作者

引用:Quote:miki老鼠+發表於+12-11-1+04:07+多謝

原帖由 tammy2008 於 12-11-01 發表
有冇圖啊 ...

係呀....最少要8寸模架......用8寸模會焗到滿頂的耶 ~~
我得個6寸模咋喎,係咪要減d份量?





水晶宮

積分: 50566


104#
發表於 12-11-1 10:41 |只看該作者
miki老鼠 發表於 12-11-1 04:07
多謝食譜,剛完成了,很好吃,但我用了六吋模比較少了,發得頗高,我估用八吋就ok



...
有冇圖啊 ...

係呀....最少要8寸模架......用8寸模會焗到滿頂的耶 ~~


伯爵府

積分: 17279

陪月勳章


103#
發表於 12-11-1 04:07 |只看該作者

引用:Quote:小雄維尼+發表於+12-10-30+23:47+我

原帖由 tammy2008 於 12-10-30 發表
挫折感用佢來鞭策自己嘛...唔整點有進步呀......

有冇試過呢個呀 : http://blog.sina.com.cn/s/blog_60531 ...
多謝食譜,剛完成了,很好吃,但我用了六吋模比較少了,發得頗高,我估用八吋就ok



希望明天會更好....


水晶宮

積分: 50566


102#
發表於 12-11-1 02:30 |只看該作者
pepper_mama 發表於 12-11-1 02:11
撞鬼囉,我又見好多日式芝士蛋糕有加奶嘅?
唉唷 ~ 芝士蛋糕又是另一種做法~~

不同的耶 ~~

蛋糕食譜萬幾個呀~~


男爵府

積分: 8207


101#
發表於 12-11-1 02:11 |只看該作者

引用:Quote:pepper_mama+發表於+12-11-1+01:41+

原帖由 tammy2008 於 12-11-01 發表
一般海綿不用加水 / 奶的耶~~

一般戚風才會, 所以會濕潤不止一點點...
撞鬼囉,我又見好多日式芝士蛋糕有加奶嘅?




水晶宮

積分: 50566


100#
發表於 12-11-1 02:02 |只看該作者
pepper_mama 發表於 12-11-1 01:41
點解唔駛落奶/水?
一般海綿不用加水 / 奶的耶~~

一般戚風才會, 所以會濕潤不止一點點...


男爵府

積分: 8207


99#
發表於 12-11-1 01:41 |只看該作者

引用:+本帖最後由+monblue+於+12-11-1+01:29+編

原帖由 monblue 於 12-11-01 發表
本帖最後由 monblue 於 12-11-1 01:29 編輯

蛋白 x 5
點解唔駛落奶/水?



點評

monblue  我只系焗最普通的海綿蛋糕,不用加奶or水呀~ 你唔成功是否因為加左奶or水?  發表於 12-11-1 02:01


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


98#
發表於 12-11-1 01:34 |只看該作者
monblue 發表於 12-11-1 01:23
蛋白 x 5
蛋黃 x 4 (其實只要3個,唔小心落多左個)
糖 x 60g
你都叻過我架啦
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


大宅

積分: 1960


97#
發表於 12-11-1 01:23 |只看該作者
本帖最後由 monblue 於 12-11-1 01:29 編輯

蛋白 x 5
蛋黃 x 4 (其實只要3個,唔小心落多左個)
糖 x 60g
低粉 x 70g
抹茶粉 x 15g
180度格水焗20分鐘

我系用無牛油的食譜,其實可以再加多少少糖,隻抹茶粉又唔夠味,所以個蛋糕偏淡


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


96#
發表於 12-11-1 01:17 |只看該作者
monblue 發表於 12-11-1 01:07
我系用分蛋法,打完蛋白(怕太嘈,好快甘打左,但其實唔系太起),之後加蛋黃,一加完之後就變得好水,再打多1分鐘 ...
連你都成功左, 我真係要撞牆. 照睇我同你個模差不多大. 你用咩食譜架
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


大宅

積分: 1960


95#
發表於 12-11-1 01:15 |只看該作者
本帖最後由 monblue 於 12-11-1 01:16 編輯

回覆 pepper_mama 的帖子

我用6吋模啦,焗前和焗後都無發高過1吋


男爵府

積分: 8207


94#
發表於 12-11-1 01:10 |只看該作者

引用:我系用分蛋法,打完蛋白(怕太嘈,好快甘打左,

原帖由 monblue 於 12-11-01 發表
我系用分蛋法,打完蛋白(怕太嘈,好快甘打左,但其實唔系太起),之後加蛋黃,一加完之後就變得好水,再打多1分鐘 ...
但係都發得好高喎。




大宅

積分: 1960


93#
發表於 12-11-1 01:07 |只看該作者
本帖最後由 monblue 於 12-11-1 01:12 編輯

我系用分蛋法,打完蛋白(怕太嘈,好快甘打左,但其實唔系太起),之後加蛋黃,一加完之後就變得好水,再打多1分鐘到,好番少少,但都系好水,之後唔理啦,加埋d麵粉和抹荼粉,當堂傑曬,好似第一張相甘,之後攞去焗,焗完都還好

我想問, 店解小雄維尼個蛋糕甘平? 你用幾寸冒? 幾多隻蛋? 系唔系焗得太耐了?
我焗蛋糕次數唔超過5次啦, 經驗好少,但未試過好似你個蛋糕甘實喎





大宅

積分: 1960


92#
發表於 12-11-1 00:24 |只看該作者
見你地咁樣,我都忍吾住出手,衣加焗緊

點評

tammy2008    發表於 12-11-1 00:41


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


91#
發表於 12-11-1 00:17 |只看該作者
pepper_mama 發表於 12-11-1 00:14
死啦,我仲充滿希望㖭...
你整啦, 可能我個人問題. 我心情回復都應該再整過
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


男爵府

積分: 8207


90#
發表於 12-11-1 00:14 |只看該作者

引用:Quote:tammy2008+發表於+12-10-31+22:44+係

原帖由 小雄維尼 於 12-10-31 發表
岩岩又整完.......又係衰左
死啦,我仲充滿希望㖭...




水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


89#
發表於 12-10-31 23:59 |只看該作者
tammy2008 發表於 12-10-31 23:54
全蛋大約打咗幾耐呀.....要可以係蛋漿上面劃到8字3-4秒左右先消退先合格架喎....

咁快掉落報紙.... ...
打左好多分鐘(開埋高速), 落牛油溶液我已經好慢,個底明明無沉底(以前次次都沉甘制). 但係都係實到嘔
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo