婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1243


1#
發表於 12-10-31 13:03 |只看該作者
我自從生完第2個B後一個月就日日周身骨,根痛。痛嘅位置日日不同,有時shoulder, 手脾,手㬹,手腕,手指,菠蘿蓋,小腿根,腳踭仲成日抽住抽住咁。我先兩個B前後都大量出血。生完細B(夏天)更日日來回醫院無好好坐月。請問有冇人知點解?幫幫我!我日日都好痛,我真係頂唔順啦。我只係想自己可以親手湊對仔女,幾辛苦都唔怕。但係一痛就痛到動不到,個人又忟憎。點好?




大宅

積分: 3238


6#
發表於 12-11-4 01:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+helis+於+12-10-31+發表回覆+

原帖由 Emma1115 於 12-11-03 發表
我食咗鈣,飲奶都好似無幫助!明天睇醫生驗血。
之前睇過一個報告話,飲奶太多反而容易流失鈣質,




大宅

積分: 1243


5#
發表於 12-11-3 11:53 |只看該作者

引用:回覆+Emma1115+的帖子 我念是缺鈣,因為我

原帖由 helis 於 12-10-31 發表
回覆 Emma1115 的帖子

我念是缺鈣,因為我都有甘個情況,有時關節位有隱隱作痛,body check話骨質酥鬆,宜 ...
我食咗鈣,飲奶都好似無幫助!明天睇醫生驗血。




大宅

積分: 1243


4#
發表於 12-11-3 11:51 |只看該作者

引用:回覆+Emma1115+的帖子 你的問題大致如下:

原帖由 EFBCC 於 12-10-31 發表
回覆 Emma1115 的帖子

你的問題大致如下:一。 生完BB後曾大量出血(2次);二。 在月子操勞未能好好的補 ...
感激不盡!!如果下半生都係咁我真係覺得自己好癈。





禁止訪問

積分: 715


3#
發表於 12-10-31 17:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8381

環保接龍勳章 陪月勳章 爸B勳章


2#
發表於 12-10-31 14:13 |只看該作者
回覆 Emma1115 的帖子

我念是缺鈣,因為我都有甘個情況,有時關節位有隱隱作痛,body check話骨質酥鬆,宜家補緊鈣片~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo