在職全職

跳至

首頁

尾頁
   1


別墅

積分: 927


1#
發表於 12-10-31 16:00 |只看該作者
剛剛放完產假, 公司以更架構為由將我經理鄧左做細, 仲要under 個新人, 做埋d 勁junior 同接手剛走左同事的野...話比機會我學新野, 加上比人鄧左做細之後, d 同事對我態度唔同哂, 扮明迫我走, 但人工福利不變...

其實份工返5 day, 唔係好洗ot, 但條氣勁唔順, 比你地走唔走...


洋房

積分: 97


53#
發表於 12-11-5 17:22 |只看該作者

回覆:條氣唔順, 搵緊後路

祝你前程錦繡!揾個份好工新老闆


洋房

積分: 97


52#
發表於 12-11-5 17:20 |只看該作者

回覆:條氣唔順, 搵緊後路

如果冇花紅雙糧嘅話,就揾到先走!一於亞Q精神到揾到工,話晒BB啱啱出世要用好多錢!我份工都係一樣,分分鐘衰過你嗰份。。。我陀緊仔仔四個月嗰時佢都唔比我轉裙,仲要編個更返11:00收8:00,但就12:00叫我去食飯之後就冇得放break到8:00收工,最後搞到我早產!我攞停薪留職,佢叫我辭職話等我搞掂仔仔啲嘢先返去,仲話會留返個位比我,最終要搞到醫生寫醫生信比佢,仲要等咗兩個星期先話比我放。激到我!所以我都係亞Q精神一於等埋份花紅先走!睇佢點搞我!


別墅

積分: 927


51#
發表於 12-11-5 16:12 |只看該作者

回覆:條氣唔順, 搵緊後路

今日問左人事部,如果我接受左個junior post, 到時我走,公司出的信會用最新的post...即係junior post! 如果我而家reject 佢個title change 而resign,公司會係reference letter 出番個manager title 比我。為左keep住個manager post,決定斬㰖,今日resign!





別墅

積分: 927


50#
發表於 12-11-2 15:33 |只看該作者

引用:我覺得juniorpost唔緊要,最多咪做少d但

原帖由 joys2334 於 12-11-02 發表
我覺得juniorpost唔緊要,最多咪做少d
但小心佢地用restructuringspinoff 個位 ...
唔明咩用restructuring spin off 個位?




男爵府

積分: 7561

陪月勳章


49#
發表於 12-11-2 14:56 |只看該作者
WW_BB 發表於 12-11-2 13:32
起碼都賠一個月啦!
咁咪係囉, 想用半個月人工叫我即走, 佢冇野呀?


別墅

積分: 927


48#
發表於 12-11-2 13:32 |只看該作者

引用:Quote:WW_BB+發表於+12-11-2+12:17+你點叫

原帖由 hoiching0516 於 12-11-02 發表
因為係咁既, 佢要我跟個新入職既會計, 我未放產假前係管晒成個admin同hr, 到我放產假時要我handover俾佢, ...
起碼都賠一個月啦!




子爵府

積分: 12324


47#
發表於 12-11-2 13:25 |只看該作者
我覺得juniorpost唔緊要,最多咪做少d
但小心佢地用restructuringspinoff 個位


男爵府

積分: 7561

陪月勳章


46#
發表於 12-11-2 12:33 |只看該作者
WW_BB 發表於 12-11-2 12:17
你點叫你公司炒你呀?
因為係咁既, 佢要我跟個新入職既會計, 我未放產假前係管晒成個admin同hr, 到我放產假時要我handover俾佢, 但老闆話我放完假返黎會俾返我做, 點知緊係冇啦, 我已經同佢講, 我仲想做架, 你唔會炒我啩?! 咁佢就話要我俾時間佢, 佢會交返晒俾我... 期間已經冇乜野俾我做, 我咪日日夠鐘就走, 後來佢地最後都忍唔住要我跟呢個會計 (佢o係我未放產假時已經成日做錯野.. 老闆係知架....) 根本係有心想我唔接受自己走.... 咁我就話好呀, 跟咪跟囉, 但我做埋過年就唔做架喇, 之後佢地就話, 叫我依家走, 唔使我補錢, 但我話我唔得囉, 我等錢用, 之後佢地傾完就話俾多半個月我叫我即走, 我話唔得喎, 我會做到過年, 之後就話補一個月叫我即走, 就係咁... 我跟足晒程序架!!

好老實, 我冇做錯野, 而且放完產假未夠3個月, 如果佢炒我, 我真係會去平機會開file, 就算告佢地唔入, 都要佢間公司見下報, 等o的人知道下, 呢間公司係唔鍾意員工生仔!! 雖然勞工法例唔能夠保障我地.. 但都係一個辦法, 咪同佢地玩囉!! 我真係唔驚佢地, 我又冇做錯野, 唔可以無理解顧我, 唯一咁做先可以迫佢炒我, 而我都唔會搞佢地, 不過呢間公司都算pk架喇, 我大住個肚, 要我執file, o的file放得好高, 要企櫈仔先拎到, 我都未告佢呀, 但佢好識做, 我生左, 佢地送左個花欖黎, 又俾左利是我個女, 但其實佢地暗中已經想炒我好耐.... 所以做左好多小動作, 唉...


別墅

積分: 927


45#
發表於 12-11-2 12:32 |只看該作者

回覆:條氣唔順, 搵緊後路

其實放完產假番黎,公司幾耐唔可以炒我?



點評

hoiching0516  佢可以即日就炒你! 但你可以去平機會投訴  發表於 12-11-2 12:33


男爵府

積分: 8547


44#
發表於 12-11-2 12:29 |只看該作者
應該都未必做得長, 佢想迫你走, 但驚你告佢。

話說我在公司做左4年,公司在我產前請左個PERM 話代我做野,產假後返來,佢地話唔洗咁多人,叫我轉POST (都係JUNIOR D), 人工不變。好啦, 我生完唔想煩, 試下啦。新POST 是在另一公司 (有RELATED 公司), 舊公司係我臨走前要我簽"不追究條約",去到新公司, 仲要有PROBATION, 過左3個月仲話唔係好滿意,叫我EXTEND PROBATION 。我真係好激氣。新公司本身都識我,而呢3個月從冇人話我做得唔好,宜家過左3個月又話唔滿意,即係其實想迫我走JEI,真係想講粗口。

最後我搵到工即走,我唔想見到班衰人!


別墅

積分: 927


43#
發表於 12-11-2 12:17 |只看該作者

引用:其實你公司係想迫你自己走,+佢唔會即刻炒你

原帖由 hoiching0516 於 12-11-02 發表
其實你公司係想迫你自己走, 佢唔會即刻炒你, 因為佢都驚你告佢

佢係一步一步黎, 當你接受左呢個offer而唔 ...
你點叫你公司炒你呀?




水晶宮

積分: 54392


42#
發表於 12-11-2 11:55 |只看該作者
WW_BB 發表於 12-11-2 11:17
我而家睇下忍得幾耐!最想佢炒我,比番2個月+大假$,叫我即走,就最perfect!!!



...
有無甘理想就真係好睇大家kei 耐力...公司要逼你走就好易...但你想公司即補錢走就話吾埋..點都好啦..忍得到就忍..忍吾到就
算吧啦...


男爵府

積分: 7561

陪月勳章


41#
發表於 12-11-2 11:54 |只看該作者
其實你公司係想迫你自己走, 佢唔會即刻炒你, 因為佢都驚你告佢

佢係一步一步黎, 當你接受左呢個offer而唔係立即自己辭職, 佢就會開始挑你機, 呢樣唔滿意你, 正如你所講, 明明呢o的野係你之前做開, 依家俾左個新人做仲要點你用佢方法, 正常都唔會gur啦, 其實到最後你都係會離開呢間公司, 只係到最後邊個忍唔到先出手

我個case就係咁, 我忍到叫公司炒我, 補返一個月, 再等返新工 (咁岩有offer).... 我都係等呢一日之嘛, 哈哈, 真係唔會自己走, 自己走就咩野都冇, 除非已經搵到好工!!


公爵府

積分: 25364


40#
發表於 12-11-2 11:45 |只看該作者

引用:剛剛放完產假,+公司以更架構為由將我經理鄧

原帖由 WW_BB 於 12-10-31 發表
剛剛放完產假, 公司以更架構為由將我經理鄧左做細, 仲要under 個新人, 做埋d 勁junior 同接手剛走左同事的 ...
junior 嘅job 即係冇压力啦,又唔洗OT. 多d時間睇bb都係好事。反正人工福利不变。

Birth 15/3: W:4.2kg  L:52cm HC:37.5cm
Day 09: W:4.37kg  L:55.5cm HC:37cm
Day 46: W:7kg L:62m HC40.5cm
Day 82: W:~9.2kg L:~66cm
Day 112: W:~10.4kg


別墅

積分: 927


39#
發表於 12-11-2 11:17 |只看該作者

回覆:條氣唔順, 搵緊後路

我而家睇下忍得幾耐!最想佢炒我,比番2個月+大假$,叫我即走,就最perfect!!!



點評

hoiching0516    發表於 12-11-2 11:55


水晶宮

積分: 54392


38#
發表於 12-11-2 11:13 |只看該作者
WW_BB 發表於 12-11-2 00:34
今日的左我入房,話我對新的經理態度唔好!已經開始挑剔我啦!大佬呀,果條友做緊我原本做的野,而家仲要點 ...

睇lai 你都吾忍得幾來...因為你個心係接受吾到...甘樣你每日都會過得好辛苦...之前見你post 都話無雙糧無花紅..不如索性resgin好過la...係米..反正要兩個月通知期..之後一邊搵工一邊hea 埋e 段日子...總好過甘辛苦勉強留低!


男爵府

積分: 9580

熱血勳章 王國教室勳章 最關心BB問題熱投勳章


37#
發表於 12-11-2 11:07 |只看該作者
條氣唔順,一路做一路搵,有D公司都唔介意等你兩個月, 最緊要有料,唔怕


大宅

積分: 2359


36#
發表於 12-11-2 00:43 |只看該作者
走吧啦!


別墅

積分: 927


35#
發表於 12-11-2 00:34 |只看該作者

回覆:條氣唔順, 搵緊後路

今日的左我入房,話我對新的經理態度唔好!已經開始挑剔我啦!大佬呀,果條友做緊我原本做的野,而家仲要點番我做,我好難有好的態度:




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo