烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   6


侯爵府

積分: 23315


1#
發表於 12-10-31 21:59 |只看該作者
有冇人可教我日清粉,水既份量應該點計呀?
如果好似韓粉既水量太痴手了


侯爵府

積分: 23315


15#
發表於 12-11-1 16:54 |只看該作者
tp168 發表於 12-11-1 15:23
人地用幾多水,你千奇唔好跟,因為大家居住環境唔同,用水量都有影響, !我地個group姊妹,最利害係大家同 ...

解釋得好清楚呀

點評

tp168    發表於 12-11-1 22:55
tp168    發表於 12-11-1 22:55


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


14#
發表於 12-11-1 15:23 |只看該作者
eunice23 發表於 12-11-1 14:57
我唔係手搓呀,用機搓架
人地用幾多水,你千奇唔好跟,因為大家居住環境唔同,用水量都有影響, !我地個group姊妹,最利害係大家同一隻粉,不同居住環境(同係香港)竟然會相差 30gm 水量,所以要憑自己感覺去加減水份。
你今次覺得係濕,下次就再扣起多d水,到真係唔夠先慢慢加返落個麵糰度。


侯爵府

積分: 23315


13#
發表於 12-11-1 14:57 |只看該作者
tp168 發表於 12-11-1 00:39
你係唔係用手搓?如果係唔好一次落晒D水,分次落,CAROL 有講架 :
http://tw.myblog.yahoo.com/carol-jay/ ...

我唔係手搓呀,用機搓架


男爵府

積分: 8956


12#
發表於 12-11-1 09:56 |只看該作者
eunice23 發表於 12-10-31 23:22
咁你有冇加蛋呀?因為我有加20g蛋,唔知係唔係有影響呢?

我有加成隻蛋. 不過我用全奶.

如果你覺得痴手要用少少手粉架.



翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


11#
發表於 12-11-1 00:39 |只看該作者
eunice23 發表於 12-10-31 23:42
我有減呀,但都好似唔係幾得咁
你係唔係用手搓?如果係唔好一次落晒D水,分次落,CAROL 有講架 :
http://tw.myblog.yahoo.com/carol-jay/article?mid=8938&prev=15550&l=f&fid=23


侯爵府

積分: 23315


10#
發表於 12-10-31 23:42 |只看該作者

引用:Quote:eunice23+發表於+12-10-31+23:22+咁

原帖由 tp168 於 12-10-31 發表
加蛋要減水量喎
我有減呀,但都好似唔係幾得咁


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


9#
發表於 12-10-31 23:37 |只看該作者
eunice23 發表於 12-10-31 23:22
咁你有冇加蛋呀?因為我有加20g蛋,唔知係唔係有影響呢?
加蛋要減水量喎


侯爵府

積分: 23315


8#
發表於 12-10-31 23:22 |只看該作者
辣椒仔coco 發表於 12-10-31 23:09
60%都痴手?

我用63不痴O.

咁你有冇加蛋呀?因為我有加20g蛋,唔知係唔係有影響呢?


男爵府

積分: 8956


7#
發表於 12-10-31 23:11 |只看該作者

引用:Quote:辣椒仔coco+發表於+12-10-31+22:40+

原帖由 eunice23 於 12-10-31 發表
63%水唔痴手咩?我上次用60%都痴呀
如果你怕痴手就目測水份,扣起的水份慢慢加.


男爵府

積分: 8956


6#
發表於 12-10-31 23:09 |只看該作者

引用:Quote:辣椒仔coco+發表於+12-10-31+22:40+

原帖由 eunice23 於 12-10-31 發表
63%水唔痴手咩?我上次用60%都痴呀
60%都痴手?

我用63不痴O.


侯爵府

積分: 23315


5#
發表於 12-10-31 23:00 |只看該作者
辣椒仔coco 發表於 12-10-31 22:40
日清粉冇韓粉甘吸水,

日清的水份我俾63-65% ,

63%水唔痴手咩?我上次用60%都痴呀


男爵府

積分: 8956


4#
發表於 12-10-31 22:41 |只看該作者
huenying 發表於 12-10-31 22:04
我都想知!上次我用日清粉做麵包,好濕!個包仲發唔起!

日清粉一食難忘. 係值呢個價錢.

點評

eunice23  c6都係咁話  發表於 12-10-31 23:00


男爵府

積分: 8956


3#
發表於 12-10-31 22:40 |只看該作者
eunice23 發表於 12-10-31 21:59
有冇人可教我日清粉,水既份量應該點計呀?
如果好似韓粉既水量太痴手了
...

日清粉冇韓粉甘吸水,

日清的水份我俾63-65% ,

韓粉我俾69% .


大宅

積分: 2222


2#
發表於 12-10-31 22:04 |只看該作者

回覆:eunice23 的帖子

我都想知!上次我用日清粉做麵包,好濕!個包仲發唔起!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo