跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2978


1#
發表於 12-11-4 18:21 |只看該作者
本帖最後由 華太太 於 12-11-6 20:12 編輯

中華基督教青年會/青衣商會/陳震霞,邊間好﹖
你地會揀邊間﹖


大宅

積分: 4192

畀面勳章


10#
發表於 12-12-11 01:26 |只看該作者
回覆 華太太 的帖子

你choose左邊間!!我都煩緊青年會定陳震霞


大宅

積分: 2978


9#
發表於 12-11-6 20:22 |只看該作者
請問YMCA/青衣商會/陳震霞,若下午班是否多數與同胞做同學架﹖


大宅

積分: 2978


8#
發表於 12-11-6 20:19 |只看該作者
回覆 cecidayday 的帖子

請問怎樣麻麻地﹖請詳述,有勞﹗


大宅

積分: 3494


7#
發表於 12-11-6 00:50 |只看該作者
想問問天水圍商會OK嗎? 我無報到以上呀, 報咗呢間~


男爵府

積分: 7101


6#
發表於 12-11-5 22:44 |只看該作者
回覆 moondream3003 的帖子

華太,

我留左世德幼稚園.

其實係:
1. 世德
2. 青衣
3. 平安福音堂
4. YMCA (原本在第二位, 但面試後發覺冷氣有味, 空氣不好, 所以變第4)


大宅

積分: 2651


5#
發表於 12-11-5 22:36 |只看該作者

回覆:中華基督教青年會/青衣商會/陳震霞/劉良驤,邊問好﹖

YMCA 返8:30-11:45,你冇去簡介會?

我覺得YMCA課程同埋升小升中銜接好好,佢都收咗我仔仔明年K1,奈何爸爸唔鍾意學校環境,嫌唔夠光猛。

其餘兩間我冇了解過,不便評價。


大宅

積分: 2978


4#
發表於 12-11-5 22:11 |只看該作者
YMCA是否返早半個鐘,用來上早會架﹖有無知﹖
仲有無其他JM比意見﹖


大宅

積分: 4192

畀面勳章


3#
發表於 12-11-4 21:20 |只看該作者
本帖最後由 cecidayday 於 12-11-4 21:57 編輯

中華基督教青年會OK 反而青衣去左OPENING DAY麻麻地


男爵府

積分: 7101


2#
發表於 12-11-4 21:19 |只看該作者
回覆 華太太 的帖子

中華基督教青年會, 青衣商會 也有報也收了, 但我這兩所也沒有交留位費.

2. 青衣商會
4. 中華基督教青年會

點評

華太太  你兩間都無交留位費,咁你揀咗邊間呢﹖  發表於 12-11-5 22:11

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo