自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


大宅

積分: 4323


1#
發表於 12-11-4 18:50 |只看該作者
又要交六位數字!! 唉,真係覺得又俾人打劫一獲

其實個人真係好唔開心,但真係無地方可以宣洩,同朋友講好怕俾人覺得係曬命,「你搵得多先要交咁多堵! 開心事黎既!」

但你又知唔知道我屋企有阿爸阿媽老爺奶奶阿仔加個工人要養?! 個個月自己唔洗唔食都要幾萬蚊開支,根本上就冇乜錢淨!

仲要一年一度俾政府打劫一野,真係欲哭無淚.....




點評

mercurycc  都慣左.  發表於 12-11-5 17:21
mimikitty  我明白的,我都被打劫了。  發表於 12-11-5 12:23


禁止訪問

積分: 1694


87#
發表於 13-2-4 23:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+o__o+於+13-02-04+發表講真,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1694


86#
發表於 13-2-4 23:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+w_love_J+於+12-11-04+發表又

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8216


85#
發表於 13-2-4 22:39 |只看該作者

回覆:岩岩收到稅單......

每睇新聞同時事評論,我會更感概忿自己辛苦賺錢有部份要嚟供養啲官…



琥珀宮

積分: 176549

開心吸收勳章 熱血勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


84#
發表於 13-2-4 22:32 |只看該作者

引用:又要交六位數字!!+唉,真係覺得又俾人打劫

原帖由 w_love_J 於 12-11-04 發表
又要交六位數字!! 唉,真係覺得又俾人打劫一獲。

其實個人真係好唔開心,但真係無地方可以宣洩, ...
有稅交,無福利享〜



simple is the best~


水晶宮

積分: 64718

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


83#
發表於 13-2-4 22:24 |只看該作者

回覆:岩岩收到稅單......

唔淮提人d 傷心事


大宅

積分: 4323


82#
發表於 13-2-4 22:21 |只看該作者

引用:講真,最慘就係我地呢班交稅打工仔,日做夜

原帖由 o__o 於 13-02-04 發表
講真,最慘就係我地呢班交稅打工仔,日做夜做揾完,又要俾錢人幫自己湊仔,又要自己供樓,又捱到半生不死成 ...
same here...上星期我就係因為太夜收工抱仔抱得少,阿仔唔認得我喊左好耐,最後要婆婆夜痳痳過黎tum番先肯訓!見到咁,做媽媽既真係心都痛埋


水晶宮

積分: 61647

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


81#
發表於 13-2-4 21:02 |只看該作者
開源節流


禁止訪問

積分: 1694


80#
發表於 13-2-4 20:37 |只看該作者

回覆:岩岩收到稅單......

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1620


79#
發表於 13-2-4 20:29 |只看該作者

引用:又要交六位數字!!+唉,真係覺得又俾人打劫

原帖由 w_love_J 於 12-11-04 發表
又要交六位數字!! 唉,真係覺得又俾人打劫一獲。

其實個人真係好唔開心,但真係無地方可以宣洩, ...
我冇你交咁多,但都好肉赤


伯爵府

積分: 18540


78#
發表於 13-2-4 20:27 |只看該作者

回覆:岩岩收到稅單......

我都好想好似你咁,交重稅,越多越好,我唔介意,可惜我唔駛交


侯爵府

積分: 24828


77#
發表於 13-2-4 20:21 |只看該作者

引用:又要交六位數字!!+唉,真係覺得又俾人打劫

原帖由 w_love_J 於 12-11-04 發表
又要交六位數字!! 唉,真係覺得又俾人打劫一獲。

其實個人真係好唔開心,但真係無地方可以宣洩, ...
Same here, 我好明 家用係我3份一,仲未計供樓,其他……


男爵府

積分: 9845


76#
發表於 13-2-4 20:07 |只看該作者

回覆:w_love_J 的帖子

4000用,另外都有儲錢架?




禁止訪問

積分: 8045


75#
發表於 13-2-4 19:47 |只看該作者

引用:又要交六位數字!!+唉,真係覺得又俾人打劫

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 588


74#
發表於 13-2-4 19:40 |只看該作者

回覆:岩岩收到稅單......

Bonus 得來不易呀。。。。。樓主心痛真係好正常


珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


73#
發表於 12-11-5 17:19 |只看該作者
fathippo 發表於 12-11-4 20:37
好明白,其實因為樓主人工跌落最貴既17%税網到 ,其實唔係揾太多!我依家好老實講唔会甘勤力揾錢,揾到交17 ...

估計樓主可能已經俾緊標準稅率15%了!


珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


72#
發表於 12-11-5 17:17 |只看該作者
都係果句... 有得俾好過無得俾!我都想好似樓主咁俾咁多稅...


洋房

積分: 64


71#
發表於 12-11-5 16:26 |只看該作者


珍珠宮

積分: 35700

好媽媽勳章


70#
發表於 12-11-5 16:13 |只看該作者

回覆:岩岩收到稅單......

Me 2 la




侯爵府

積分: 22599

開心吸收勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章


69#
發表於 12-11-5 15:44 |只看該作者
pingbaby 發表於 12-11-4 20:45
Same here, 大家加油!!我成日覺得仔女免稅額同供養父母免稅額真係太少!!

絕對係!
買間屋俾兩老分開住,等大家空間大d,請個工人睇住老人家,陪佢出入醫院,我地要返工,屋企又有細路,諗住分開住對大家都好d
代價係:俾多d稅!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo