夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 3243


1#
發表於 12-11-6 22:03 |只看該作者
同c6不要會吵,但好在佢次次都會氹我!近期個人有啲迷失!事原係大女升上小一!佢做功課好慢!每天都要做幾個小時!曰曰放工就對功課溫習!每日同C6就沒了沒完地功課和溫習!因此吵鬧更多!每日都好辛苦!我都知自己情緒越來越有問題!再這樣下去!一定會影響我同c6關係!有小小唔知為咩每日咁辛苦!有無過來人媽媽!又要工作又要照顧子女學業!你們怎樣兼顧的呢?




大宅

積分: 3243


41#
發表於 12-11-9 08:11 |只看該作者

引用:我家姐同細妹都係由小一開始請補習老師上門

原帖由 pekkle1120 於 12-11-09 發表
我家姐同細妹都係由小一開始請補習老師上門補習,$70-$80一個鐘。有三個老師,一個中及普通話,一個英文, ...
就係囉!我同我c6兩個人工加埋我兩萬幾!如果每曰補習要幾百蚊根本應付唔到!所以無可能上門!




男爵府

積分: 5451


40#
發表於 12-11-9 08:01 |只看該作者

回覆:aeaemama 的帖子

我家姐同細妹都係由小一開始請補習老師上門補習,$70-$80一個鐘。有三個老師,一個中及普通話,一個英文,一個其他科。其中一個讀師範,兩個讀緊大學,但我覺得他們的程度不太好,同埋一考試佢地就唔得閒補。我家姐細妹都好唔鍾意。我那時讀大學教中學生一小時$150,所以佢地算收得平。




大宅

積分: 3243


39#
發表於 12-11-9 07:45 |只看該作者

引用:Quote:aeaemama+發表於+12-11-8+12:39+其實

原帖由 potatorubby 於 12-11-08 發表
唉!小學中學化!
我都覺得而家既教育真係去到有些過份!一個6歲小朋友係無辦法自己應付!日曰連小小輕鬆時間都無!我都鄧佢地可憐





大宅

積分: 3243


38#
發表於 12-11-9 07:42 |只看該作者

引用:真是的!搵上門補習,起碼做曬所有功課,剩

原帖由 Jojo515 於 12-11-09 發表
真是的!搵上門補習,起碼做曬所有功課,剩温書,關係會好d!
上門我擔心好貴!而家咩價錢一個鐘呢?我嗰度都唔太方便出入應該要仲貴!真係未必負擔得起!多謝你意見!




禁止訪問

積分: 967


37#
發表於 12-11-9 06:47 |只看該作者

回覆:aeaemama 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3243


36#
發表於 12-11-8 22:36 |只看該作者

引用:屋企附近有冇補習社?+有D村屋都有做家庭式

原帖由 Goo 於 12-11-08 發表
屋企附近有冇補習社? 有D村屋都有做家庭式補習社架喎,可能冇咁多人知。
番補習社主要都係PUSH佢地做功課, ...
屋企附近真係無!報了學校附近的補習社!但間野好hea!呀女嚟緊考試所以突然好少功課!但每曰番嚟一睇!做錯哂的!唉激死我了!啲字又超醜!全部要再做!如果之後考完試多功課肯定攪唔掂!煩死人




大宅

積分: 2109


35#
發表於 12-11-8 13:47 |只看該作者
aeaemama 發表於 12-11-8 12:39
其實我個女幼稚園時都有三樣功課另外我又 比其他練習!學校亦有中英默書!但估唔到而家都係要追!聽有啲家 ...

唉!小學中學化!


大宅

積分: 3243


34#
發表於 12-11-8 12:39 |只看該作者

引用:Quote:pekkle1120+發表於+12-11-8+02:33+我

原帖由 potatorubby 於 12-11-08 發表
你個囡囡訓練有素,上小一會易適應,唔同讀開happy kindergarten的太少寫字或冇乜基礎,小一要力追。
你小 ...
其實我個女幼稚園時都有三樣功課另外我又 比其他練習!學校亦有中英默書!但估唔到而家都係要追!聽有啲家長講而家同幾年前既小一程度係再深咗!所以捉錯字和功課量都再多咗!唉!




別墅

積分: 949


33#
發表於 12-11-8 11:04 |只看該作者
屋企附近有冇補習社? 有D村屋都有做家庭式補習社架喎,可能冇咁多人知。
番補習社主要都係PUSH佢地做功課,溫習同考試自己都要跟番,唔可以倚靠晒佢地。
但然已經輕鬆好多唔洗咁傷大家感情!


大宅

積分: 2109


32#
發表於 12-11-8 07:43 |只看該作者
pekkle1120 發表於 12-11-8 02:33
我都比好多練習個女做,佢做得好快!而家做緊小一練習喇!希望到時佢跟到!佢鍾意做功課,但成日都好心急, ...

你個囡囡訓練有素,上小一會易適應,唔同讀開happy kindergarten的太少寫字或冇乜基礎,小一要力追。
你小朋友唔抗拒做功課,又習慣默書,可以放心!我囝囝小一時有d食老本咁,但有些同學就做到十一點。
我反而唔介意囝囝做快d,當然太難看的要寫過,我只check有冇大錯,或做漏,小問題的由佢比老師交叉、改正。
做完睇個電視節目也是個推動力,我試過唔比佢睇,他做得好慢。


男爵府

積分: 5451


31#
發表於 12-11-8 02:33 |只看該作者

回覆:aeaemama 的帖子

我都比好多練習個女做,佢做得好快!而家做緊小一練習喇!希望到時佢跟到!佢鍾意做功課,但成日都好心急,想快些完成去玩或者睇電視!而家一日有三樣功課,一星期默書一次!到幼稚園下學期就會一星期默兩次!




大宅

積分: 3243


30#
發表於 12-11-7 22:52 |只看該作者

引用:我女兒出年都升小一,我也很擔心!因為我正

原帖由 pekkle1120 於 12-11-07 發表
我女兒出年都升小一,我也很擔心!因為我正修讀碩士課程,怕出年自己又要考試,又要幫個女溫考試默書測驗! ...
住村屋就係有呢樣唔好!講真小學的中英數我們一定處理到!最重要你個女做野慢唔慢?如果佢個人性格快自理又好都不用太擔心!好好享受埋呢年幼稚園啦!唔擔心得咁多!而家試下比多啲練習呀功課呀佢!等佢上小學多功課都無咁辛苦!加油呀!




男爵府

積分: 5451


29#
發表於 12-11-7 22:03 |只看該作者

回覆:aeaemama 的帖子

我女兒出年都升小一,我也很擔心!因為我正修讀碩士課程,怕出年自己又要考試,又要幫個女溫考試默書測驗!真的沒有時間!c6而家都會幫到手,但一上小學,英文佢就冇信心,我又要番工番學!都唔知到時請唔請到老師上門補習!因為住村屋轉車幾麻煩!




大宅

積分: 3243


28#
發表於 12-11-7 20:52 |只看該作者

引用:剛剛細女升中一先開始多返自己時間!過去十

原帖由 Jojo515 於 12-11-07 發表
剛剛細女升中一先開始多返自己時間!過去十年放工後一齊讀書,從來一至五都冇得睇電視,你只是剛開始,努力 ...
你就好啦~終於捱完!我只係捱咗兩個月!就感覺無咗生活既意義!感覺唔知為咩!曰曰要番工,放工又繼續衝!曰曰追住啲時間!但一啲都唔屬於自己!小小娛樂都無!以前放假可以去家庭樂!而家只有不停功課溫書功課!




禁止訪問

積分: 967


27#
發表於 12-11-7 20:39 |只看該作者

回覆:aeaemama 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3243


26#
發表於 12-11-7 20:13 |只看該作者

引用:我無用工人...我個女(小一)都有返補習社+(

原帖由 CMCJ 於 12-11-07 發表
我無用工人...我個女(小一)都有返補習社 (由99工人幫手接佢放學送去補習社)...
C6 就放工去補習社接去上99 ...
你無工人仲要做家務又真仲忙!我而家都唔要求我工人做什麼家務!因走來走去都辛苦!你c6仲要袖手旁觀!咁我算好好多!你都要加油!要唸下辦法再咁 落去壓力爆煲呀!各位媽媽加油呀




大宅

積分: 3243


25#
發表於 12-11-7 20:06 |只看該作者

引用:我個囡小二,做功課又係好慢,拖拖拉拉,莫講

原帖由 雲妮彭 於 12-11-07 發表
我個囡小二,做功課又係好慢,拖拖拉拉,莫講話唔主動,叫都要叫N甘多次先開始.所以我小二開始俾佢補習,做完功 ...
我大女就係似你大女呀!所以好明白嗰種慘況!叫佢攞起支筆都要5分鐘後都未定真救命!有時係度唸,如果可以真想幫佢讀幫佢做!唉




大宅

積分: 3243


24#
發表於 12-11-7 19:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+aeaemama+於+12-11-07+發表多

原帖由 XYZABC 於 12-11-07 發表
一年級當然唔可以自己去啦!太危險,叫工人跟又或睇下有冇同校的學生放學一齊去。



...
我唸住睇下有無同校生一起去!希望順利啦!




複式洋房

積分: 357


23#
發表於 12-11-7 09:52 |只看該作者
我無用工人...我個女(小一)都有返補習社 (由99工人幫手接佢放學送去補習社)...
C6 就放工去補習社接去上99食dinner後先返屋企...
唉...補習社導師同我講...話佢成日都坐唔定...一時去刨筆..一時就扔擦膠落地..再執返去...hea 時間... 唔願做功課同練習...
一要佢寫字....好似有蟻咬... 再唔係就睡魔急 call... 總之就係多多借口....
D字寫到好ugly...返到來...一見佢係咁...我就要佢自己擦...再做過...
淨係同佢咁樣...兜來兜去...已經好浪費時間...又勞氣....
個C6...只會袖手旁觀...咩都唔理...亦理唔到....
跟功課、洗校服、執屋...咩都係我......

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo