母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 959


1#
發表於 12-11-6 23:40 |只看該作者
個仔下星期就2個月大喇,一直都想做全人奶媽,滿月前嘅重量增長冇咩大問題(間唔中老公都同佢補粉),我同老公講想做全人奶媽,佢見我咁努力都好支持。可惜試左幾個禮拜全人奶(每次埋身,最後一餐埋身加泵奶),阿B連續2個禮拜去健康院都無重過,醫生話一定要每次埋身後補2安奶。我係窮媽媽,大部分時間都係泵到2-3安,最多果次都只係5安。今個星期就不斷每次補奶,但由於奶奶日日黎湊B,每次補完2安後阿B喊又補多2安奶粉俾佢。我每次見到佢地補粉都好唔開心,佢地話我虐待阿B,肚餓都唔俾佢食,琴日又就人奶事件同老公嘈,老公話我就黎緊張人奶多過緊張阿B,今日到媽咪過黎,同阿B講下星期唔會再餓親喇(我下星期開始番工)。其實我都係想盡母親嘅天職,將最好嘅留俾阿B,我堅持有錯嗎?見到個個人奶媽都好努力,唔補粉,我都想,但係唔到我控制.....仲有,我弟婦都有幫手,一路都同老公講話個奶嘴窿大得制,成條水柱,但佢地話大D阿B唔會啜得咁辛苦。講真,阿B可能已經慣左快流量(一分鐘飲哂4安),雖然肯埋身,但5分鐘內就會訓。我真係好唔開心,越唔開心,奶量越少,阿B就補越黎越多粉.......覺得自己真係好失敗......唉!呻完好D喇.......




禁止訪問

積分: 2018


29#
發表於 12-11-9 17:59 |只看該作者

回覆:好唔開心, 覺得自己好失敗

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31348


28#
發表於 12-11-9 14:36 |只看該作者
唔緊要啦!我係窮媽媽,只能夠有2/3食人奶,1/3食奶粉,而且只食到八個月就停了。SOFAR,BB到而家快歲半了,都好少病(好似只睇過兩、三次醫生),就算有,通常三、四日就好番,有時無食藥,只要多飲水同瞓都自行好番!


珍珠宮

積分: 31348


27#
發表於 12-11-9 14:36 |只看該作者
唔緊要啦!我係窮媽媽,只能夠有2/3食人奶,1/3食奶粉,而且只食到八個月就停了。SOFAR,BB到而家快歲半了,都好少病(好似只睇過兩、三次醫生),就算有,通常三、四日就好番,有時無食藥,只要多飲水同瞓都自行好番!


珍珠宮

積分: 33316


26#
發表於 12-11-9 13:39 |只看該作者

回覆:好唔開心, 覺得自己好失敗

唔使唔開心,盡左力咪得lor!我都係窮媽媽,我一開始已經半人奶,呀B都喊到拆天,有時真係好無助,


侯爵府

積分: 24385


25#
發表於 12-11-9 13:27 |只看該作者

引用:個仔下星期就2個月大喇,一直都想做全人奶

原帖由 agneslity 於 12-11-06 發表
個仔下星期就2個月大喇,一直都想做全人奶媽,滿月前嘅重量增長冇咩大問題(間唔中老公都同佢補粉),我同 ...
你BB食得還好呀,我個b就黎比佢激死,我是一個泵媽,一個月個時食緊90-100ml,宜家兩個幾月又係食緊呢個數,好多時食90就點都唔肯食,兩個月個時磅只重0.53kg,剛合格,唉,我個b想比多d佢食佢都唔肯食呀,我怕四個月個時都唔知合唔合格呀。所以你阿b食得又有人奶盡量比人奶佢食,食得幾多得幾多,泵密d睇下會唔會多奶d,我都3個鐘泵一次,但都得100一120ml左右,所以大家一齊努力,唔好放棄!,




別墅

積分: 959


24#
發表於 12-11-9 12:39 |只看該作者

回覆:liyk1217 的帖子

唉, 黑面都冇用架啦, 下星期番工咪又係佢地湊, 宜家將所有奶嘴換哂慢流量, 希望會好D啦! 我覺得你講得好啱, 佢慣左不勞而獲, 埋身就緊係懶啜啦, 唯有繼續努力泵, 希望可以有一日變全人奶媽!




大宅

積分: 2348


23#
發表於 12-11-9 12:21 |只看該作者

回覆:好唔開心, 覺得自己好失敗

如果我係你,一早發癲黑面發脾氣! 自己個仔食乜,要點食,都唔可以自己話事,咩世界呀。咁鍾意用 playtex 奶樽咪自己飲個夠!用力吸啜可以訓練 bb 口腔肌肉,準備第時食固體食物佢又知唔知?要慢慢先食得哂支奶,我話仲可以訓練 bb 耐性添呀。bb 山世乜 q 都唔使做,連啜吓奶都話辛苦,咁係咪大個都唔使撈,等佢養?!樓主你咁都忍倒,俾我一早反枱啦。你又唔係唔夠奶,又唔係冇心餵,因為其他人搞到唔可以全人奶,好唔抵囉。




複式洋房

積分: 300


22#
發表於 12-11-8 15:50 |只看該作者

回覆:好唔開心, 覺得自己好失敗

我同你情況一樣,開頭都為左唔夠奶,要加奶粉情緒好低落。後來老公同家姐安慰我,好多人都只係鍡奶粉,bb食到一半人奶都好好架啦,而且bb又健健康康。諗通之後個人即刻放鬆晒,享受返同bb相處既寶貴時間


禁止訪問

積分: 1322


21#
發表於 12-11-8 15:47 |只看該作者

回覆:agneslity 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 444


20#
發表於 12-11-8 15:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1780

BK Milk勳章


19#
發表於 12-11-7 22:25 |只看該作者

回覆:好唔開心, 覺得自己好失敗

真係唔好唔開心,情緒會影響奶量!我之前太緊張要做全奶媽,我泵都泵唔到奶,最後決定放棄,個人放輕鬆,啲奶反而有返。而家係半奶媽,心情係"比得一餐就一餐"冇咁大壓力,阿b同我都身心健康。無論全奶或半奶,係阿b心中你一定係最好,所以你比幾多人奶佢食都好,佢都一定係開心健康bb!加油!




公爵府

積分: 25533

開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 12-11-7 13:40 |只看該作者

回覆:好唔開心, 覺得自己好失敗

Bb真係食得太快啦,佢個腦都未收到食野訊息就食晒,當然夠啦,好似大人都唔能夠一分鐘食晒碗飯。佢唔夠你就埋身比佢食,就算個胸淋都比佢啜,咁你腦部先收到訊息呀b唔夠食,佢就會製造多啲奶。
你越補粉,越無奶呀!加油!決心好重要呀!我地係女人,一定夠奶b b食。




別墅

積分: 959


17#
發表於 12-11-7 13:38 |只看該作者

回覆:好唔開心, 覺得自己好失敗

知道, 我會努力, 真係好想好想全人奶, 會半夜起身泵奶架喇!




大宅

積分: 4383


16#
發表於 12-11-7 13:33 |只看該作者

引用:我每餐埋身完都有泵,+每次泵大概2-3安,+但

原帖由 agneslity 於 12-11-07 發表
我每餐埋身完都有泵, 每次泵大概2-3安, 但半夜無起身. 宜家用緊playtex奶樽(奶奶指定), 個嘴size係rapid ...
埋完身都仲有2-3都唔錯,甘食泵奶,都補少d奶粉啦! 你想增加奶量半夜一定要泵一次呀!


大宅

積分: 4042


15#
發表於 12-11-7 12:55 |只看該作者

引用:我每餐埋身完都有泵,+每次泵大概2-3安,+但

原帖由 agneslity 於 12-11-07 發表
我每餐埋身完都有泵, 每次泵大概2-3安, 但半夜無起身. 宜家用緊playtex奶樽(奶奶指定), 個嘴size係rapid ...
你先2個月每次食完都仲泵到2-3安好厲害啊!我覺得你已經好叻!我個b先6wks大,我是個窮媽而且bb吃奶好懶,個幾鐘都未吃完一餐,家人怕我太累經常催我睡覺,然後bb未飽又補粉,我每次知道都覺得好傷心,但無辦法。你已經做得好好嘎啦!加油!



點評

skmibb  係呀!好勁呀!  發表於 12-11-9 14:31


男爵府

積分: 7371


14#
發表於 12-11-7 10:48 |只看該作者
唔好唔開心, 會減奶量的 (俾我, 會塞添)。放鬆D, 有很多很緊的問題會可轉頭解決到的, 支持你 !

無論泵奶好, 補奶粉也好, 你都儘量保持埋身餵, 就算BB 轉頭就訓都好, 這至少可以讓BB 埋食啜係可以刺激你的母乳分泌。將來返工後,就算累或多工作,也請每天定時做這動作,唔理BB 食到幾多都好,這至少讓他繼續習慣埋身食唔會生疏, 同KEEP刺激奶量,此外, 仲可 KEEP 住保持BB 跟你的親密關係哩!你有信心同心情好,BB 都會越食越好的。


別墅

積分: 959


13#
發表於 12-11-7 10:48 |只看該作者

回覆:好唔開心, 覺得自己好失敗

我係度都控制唔到, 下星期番工就完全冇得諗!




大宅

積分: 4622


12#
發表於 12-11-7 10:41 |只看該作者

回覆:好唔開心, 覺得自己好失敗

bb既媽媽係你,你有權決定bb用咩牌子既奶咀,同埋食咩奶。




大宅

積分: 1199


11#
發表於 12-11-7 10:40 |只看該作者

回覆:好唔開心, 覺得自己好失敗

埋多啲身,佢一想就比,媽媽會辛苦啲,但比啲時間,奶一定會多。我初初都埋得好密,個0鐘埋一次。

No.1 mama

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo