跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3461

好媽媽勳章


1#
發表於 12-11-7 08:10 |只看該作者
n班己遲左報,吾想miss埋k班
,:handsome




別墅

積分: 566


4#
發表於 12-11-19 20:55 |只看該作者

引用:n班己遲左報,吾想miss埋k班 ,:handsome +

原帖由 carmenkml07 於 12-11-07 發表
n班己遲左報,吾想miss埋k班
,:handsome
一定要記得2013年的8至10月,因開放日及收表都是這段時間,而面試多數是十一月。




大宅

積分: 2129


3#
發表於 12-11-15 13:28 |只看該作者
有d有出世紙就得, 有d下年, 上網睇定好d


男爵府

積分: 8485

畀面勳章 貢獻勳章


2#
發表於 12-11-12 12:55 |只看該作者

回覆:幾時要開始報k班

下年掛如不是一早要排個d



首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo