自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18149


1#
發表於 12-11-9 16:10 |只看該作者
有無人有這個經驗...我剛收到, 唔知發生什麼事, 有無人可以話俾我知


伯爵府

積分: 18149


5#
發表於 12-11-9 16:24 |只看該作者
今年無寄過俾聖誕老人, 就算上年有都係信封面寫聖誕老人, 而一向我都係收由香港郵政局回覆的聖誕咭...

成封信用德文寫...我用GOOGLE 翻譯內文如下:

我收到你的來信的喜悅。是的,你從我的聖誕願望是相同的金書在輸入。此外,我很高興,很娃娃的聖誕禮物。對於聖誕節,我正在寫一個新的聖誕故事,你又在1000天上,明亮,閃耀的明星坑。向您發送聖誕.

真係唔知發生什麼事


禁止訪問

積分: 3154

畀面勳章


4#
發表於 12-11-9 16:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2608


3#
發表於 12-11-9 16:22 |只看該作者
咁快就收到? 會唔會係你朋友幫你寫左封信俾聖誕老人, 俾個驚喜你?!
因為我就係咁, 用朋友名義寫左張聖誕卡俾聖誕老人, 回郵地址寫佢收! 佢唔知道架, 而家期待中~~


男爵府

積分: 5544


2#
發表於 12-11-9 16:13 |只看該作者
回覆 LoveChild 的帖子

你有無寫過信俾聖誕老人? 佢封信內容係咩呢?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo