興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


公爵府

積分: 26768

2023年兔年勳章 開心吸收勳章 夏天玩到顛 大廚勳章 趣教勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 12-11-11 06:13 |只看該作者
我想用番note呢個手機過電腦嘅模式 但點解冇 如果用MTP插usb線 只係得 "phone & Card"但入電腦file睇唔到相片 只得照片號碼 有咩方法可以解決?煩請幫忙 謝謝
1352585572060.jpg


男爵府

積分: 5995


13#
發表於 12-11-13 12:22 |只看該作者

回覆:小荻媽咪 的帖子

其實三星用mtp方法係唔想內置記憶卡分離時影響部分app2sd的apps, 之前用用下無左啲apps就係咁。
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.docs

雲端硬碟或可幫到你。 我通常都放入去, 電腦係google裝埋, 再拉番去電腦再刪除


公爵府

積分: 26768

2023年兔年勳章 開心吸收勳章 夏天玩到顛 大廚勳章 趣教勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 12-11-13 05:29 |只看該作者
taddy58 發表於 12-11-12 12:13
回覆 小荻媽咪 的帖子

http://bbs.gfan.com/android-5190050-1-1.html

上面條link要root機 anyway 唔該晒


公爵府

積分: 26768

2023年兔年勳章 開心吸收勳章 夏天玩到顛 大廚勳章 趣教勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 12-11-12 17:48 |只看該作者

引用:Quote:小荻媽咪+發表於+12-11-12+16:44+係

原帖由 A346 於 12-11-12 發表
其實試下可唔可以抄出抄入先,
因為 MTP 同以前當成 USB 手指果方式係有唔同地方,
直接係 folder 做縮圖 ...
可以出同入 咁即係只可用kies 別無選擇?!



侯爵府

積分: 21492

畀面勳章


10#
發表於 12-11-12 17:38 |只看該作者
小荻媽咪 發表於 12-11-12 16:44
係呀 我都有出到 N7105 手機driver出黎 但開圖片檔時只有相片編號冇縮圖 係咪個軟件問題?

...

其實試下可唔可以抄出抄入先,
因為 MTP 同以前當成 USB 手指果方式係有唔同地方,
直接係 folder 做縮圖及睇相好似唔得...


公爵府

積分: 26768

2023年兔年勳章 開心吸收勳章 夏天玩到顛 大廚勳章 趣教勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 12-11-12 16:45 |只看該作者

引用:Quote:小荻媽咪+發表於+12-11-11+06:13+我

原帖由 A346 於 12-11-12 發表
你講呢個模式似 PTP 多o的喎,
有冇揀錯左?
揀錯咩呢?


公爵府

積分: 26768

2023年兔年勳章 開心吸收勳章 夏天玩到顛 大廚勳章 趣教勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 12-11-12 16:44 |只看該作者

引用:Quote:小荻媽咪+發表於+12-11-12+14:53+XP+

原帖由 A346 於 12-11-12 發表
咁又奇怪喎,
我剛剛用公司部 XP 試,USB 行 MTP,
會有一個 GT-N7105 o既 device 出黎,
係呀 我都有出到 N7105 手機driver出黎 但開圖片檔時只有相片編號冇縮圖 係咪個軟件問題?


侯爵府

積分: 21492

畀面勳章


7#
發表於 12-11-12 15:37 |只看該作者
小荻媽咪 發表於 12-11-11 06:13
我想用番note呢個手機過電腦嘅模式 但點解冇 如果用MTP插usb線 只係得 "phone & Card"但入電腦file睇唔到相 ...

你講呢個模式似 PTP 多o的喎,
有冇揀錯左?


侯爵府

積分: 21492

畀面勳章


6#
發表於 12-11-12 15:36 |只看該作者
小荻媽咪 發表於 12-11-12 14:53
XP ,我習慣左用呢個方式 而且可以開到sd 卡同手機driver出黎 而家做唔到 好麻煩 唔該A346

...

咁又奇怪喎,
我剛剛用公司部 XP 試,USB 行 MTP,
會有一個 GT-N7105 o既 device 出黎,
下面有 Card 及 Phone,
可以抄出抄入...


公爵府

積分: 26768

2023年兔年勳章 開心吸收勳章 夏天玩到顛 大廚勳章 趣教勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 12-11-12 14:53 |只看該作者

引用:Quote:小荻媽咪+發表於+12-11-11+06:13+我

原帖由 A346 於 12-11-12 發表
電腦係咩版 Windows?
XP ,我習慣左用呢個方式 而且可以開到sd 卡同手機driver出黎 而家做唔到 好麻煩 唔該A346


男爵府

積分: 5074


4#
發表於 12-11-12 14:31 |只看該作者
s3 also do not have mass storage , really bad


男爵府

積分: 5995


3#
發表於 12-11-12 12:13 |只看該作者
回覆 小荻媽咪 的帖子

http://bbs.gfan.com/android-5190050-1-1.html
請參考,

如果要過相或影片, 可考慮

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dooblou.WiFiFileExplorerPRO

唔駛用USB , 但要有ROUNTER.




侯爵府

積分: 21492

畀面勳章


2#
發表於 12-11-12 11:57 |只看該作者
小荻媽咪 發表於 12-11-11 06:13
我想用番note呢個手機過電腦嘅模式 但點解冇 如果用MTP插usb線 只係得 "phone & Card"但入電腦file睇唔到相 ...

電腦係咩版 Windows?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo