自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1167


1#
發表於 12-11-12 16:55 |只看該作者
當笑話睇睇啦, 下面個ATV焦點睇睇笑笑就算, 不過因住你會變埋亞兜既"收視人口"... :;pppp:

http://thehousenews.com/politics/%E4%BA%9E%E8%A6%96%E9%BB%9E%E8%A7%A3%E6%9C%89%E5%9B%9B%E6%88%90%E6%94%B6%E8%A6%96/



亞視點解有四成收視?

亞視Style昨日鬧得熱哄哄,亞視執行董事盛品儒言之鑿鑿提出,亞視與無線收視,呈「四六開」,免費電視市場沒有「一台獨大」,反對增發牌照。但有關「四六開」論,令人相當詫異,查實是基於亞視贊助的港大民意調查,兼且是嚴重歪曲結果下誕生。根據這套「ATV邏輯」,亞洲不但有四成收視,在9月初就曾經壓過無線,成為全港最多人收睇電視台。

盛品儒所謂「四六開」論,得到亞視自己的時評節目《ATV焦點》轉述。亞視去年起贊助港大民意調查,每星期抽樣電話調查,不論市民是透過電視、網上重溫以至手機收看亞視節目超過5分鐘,都會計算入亞視收視。在這個基準之下,網民在Youtube連睇兩集《ATV焦點》、或者重溫《把酒當歌》的5分鐘片段,亦會被視為亞洲電視觀眾。最新一周的數據訪問了600多人的推算數字,亞視的「5分鐘收視人口」佔全港電視觀眾約42.2%。亞視就是根據港大民意研究去年平均數字,得出平均有四成人收睇的亞視5分鐘或以上的節目,當成亞視擁躉。

這個調查,未見披露在同樣基準下,無視觀眾佔全港觀眾比例。亞視的「5分鐘收視人口」,可以同時是無線觀眾。亞視高層把所謂亞視約四成的「5分鐘收視人口」,進一步演譯為與無線收視呈「四六開」,可說是毫無根據,極之失實。

亞視將「5分鐘收視人口」,歸類是亞視擁躉,引發相當大的爭議,未見得廣告界及業界的認同。數據被指有誇大之嫌,去年亞視引述調查聲言,有177萬人在亞視觀看港台《十大中文金曲頒獎音樂會》。然而,按照傳統收視調查方式,亞視只錄得平均10點收視,即只有約64萬觀眾。

事實上,亞視節目《ATV焦點》9月初批學民思潮是「惡少」,全城嘩然,累計有4萬多宗的投訴,而《ATV焦點》食髓知味,繼續狂批學民。結果《ATV焦點》成為網絡紅片。截至9月9日一周,港大調查顯示全港有344萬人在一周收睇亞視電視超過5分鐘,佔比收視人口高達五成六。根據亞視的「四六開」邏輯,全港有五成多都是亞視觀眾,亞視應是反國教浪潮中「榮登」最多香港人收睇的電視台。

亞視在前年底被無線的《義海豪情》一劇打沉,經歷「零收視」的慘況。亞視為求重奪收視話語權,退出傳統的收視計算,在2011年初委託港大民意研究開展為期3年的電視觀眾研究。雖然亞視有心借數據製做「四六開」論,但細心翻查數字,便會發現港大調查的數字亦盡顯亞視的劣勢。

去年初,研究推算全港有439萬名亞視觀眾,佔收視人口72%。但短短一年多,亞視的收視人口急速消失了170萬,截至上周,有關調查顯示,亞視5分鐘收視人口僅得267萬人,只佔42.2%。

昨日播出的亞視ATV焦點,為亞視發聲,指「去年亞洲電視與無綫電視的收視人口呈四六開格局,所謂一台獨大,已不復存在」:



亞視在去年底推出宣傳片指,宣揚收視人口與無線「四六開」的講法,但又聲明「港大只提供原始數據,而亞視負責整合及分析,一切爭議與港大民調無關。」



水晶宮

積分: 59166


43#
發表於 12-11-13 10:07 |只看該作者
唔記得自己有睇過亞視, 如果要特別set 台先睇到, 大家應該唔會有呢台。
佢存在, 只因為個電視自己追到個台!


大宅

積分: 1167


42#
發表於 12-11-13 10:04 |只看該作者
蝦碌媽咪 發表於 12-11-13 09:57
回覆 kisskathy88 的帖子

仲有:當年百萬富翁真係拗羸過無記.
其實想當年我都曾經係亞記FANS, 我好LIKE尹天照架, 疆屍片幾乎套套追... 我覺得亞視D古裝片都好有"古"的味道.


伯爵府

積分: 15900

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


41#
發表於 12-11-13 09:57 |只看該作者
回覆 kisskathy88 的帖子

仲有:當年百萬富翁真係拗羸過無記.


大宅

積分: 1167


40#
發表於 12-11-13 09:47 |只看該作者
回覆 CathyChan1126 的帖子

但亞視而家仲有劇播咩? 我只知有套韓劇<熟女剩男愛作戰>播左差不多一百集...


大宅

積分: 1167


39#
發表於 12-11-13 09:45 |只看該作者
回覆 sbaonbdoy 的帖子

聽聞, 有不少老人家屋企部電視唔知典解只收到亞視... 所以被迫成為亞視FANS... 哈哈


水晶宮

積分: 59749

畀面勳章


38#
發表於 12-11-13 08:07 |只看該作者

回覆:亞視點解有四成收視?

我媽都睇亞視,如果無左就無得睇劇啦


禁止訪問

積分: 1647


37#
發表於 12-11-13 07:21 |只看該作者

引用:4成?同靚模胸圍size一樣。。。。。老作 +

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8149


36#
發表於 12-11-13 04:06 |只看該作者

回覆:亞視點解有四成收視?

我已經N年冇睇亞視




大宅

積分: 2962


35#
發表於 12-11-13 03:35 |只看該作者

回覆:亞視點解有四成收視?

超過十年完全無睇過:;pppp:




伯爵府

積分: 17279

陪月勳章


34#
發表於 12-11-13 03:27 |只看該作者

回覆:亞視點解有四成收視?

我覺得atv在發窮惡



希望明天會更好....


男爵府

積分: 6591


33#
發表於 12-11-13 03:12 |只看該作者

回覆:亞視點解有四成收視?

亞視近來係咪癲咗?啲節目越嚟越唔得!唔發新牌吙俾佢個牌俾王維基囉!


大宅

積分: 1167


32#
發表於 12-11-13 02:25 |只看該作者
回覆 irenechiu 的帖子

我都無興趣, 但佢"牙"住個位, 唔俾新電視台開, 攪到香港窮人好似得返TVB睇


子爵府

積分: 12163


31#
發表於 12-11-13 02:24 |只看該作者
報導失實........
獻醜不如藏拙


大宅

積分: 4719


30#
發表於 12-11-13 02:24 |只看該作者
我對亞視完全冇興趣

呵呵呵


瑪瑙宮

積分: 138648

畀面勳章


29#
發表於 12-11-13 02:21 |只看該作者

回覆:亞視點解有四成收視?

認真便輸了




瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


28#
發表於 12-11-13 02:04 |只看該作者

引用:4成?同靚模胸圍size一樣。。。。。老作 +

原帖由 丙丙 於 12-11-12 發表
4成?同靚模胸圍size一樣。。。。。老作





男爵府

積分: 7789

畀面勳章


27#
發表於 12-11-13 01:43 |只看該作者

引用:回覆+babyloklok+的帖子 是四六!+六四唔講

原帖由 OldMum 於 12-11-13 發表
回覆 babyloklok 的帖子

是四六! 六四唔講得架!
唔會封我艇卦




子爵府

積分: 12187


26#
發表於 12-11-13 01:20 |只看該作者

回覆:亞視點解有四成收視?

好多老人家鍾意睇架




伯爵府

積分: 19020

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 12-11-13 01:17 |只看該作者
好有自欺欺人既感覺
追追逐逐  分手再失戀   
                                 
                                 只為尋你    伴我一生

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo