2012年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   2


複式洋房

積分: 135


1#
發表於 12-11-17 18:00 |只看該作者
唔知邊隻搽面膏好呢??


別墅

積分: 902


8#
發表於 12-12-5 10:55 |只看該作者

引用:唔知邊隻搽面膏好呢??

原帖由 iec_02 於 12-11-17 發表
唔知邊隻搽面膏好呢??
我就好簡單凡士林—支攪掂晒


複式洋房

積分: 119


7#
發表於 12-11-30 01:09 |只看該作者

回覆:BB 面部有奶癬, 各位有冇咩好介紹用黎搽面呢??

我的經驗是臉上的癬,其實係BB食手時掂到塊面而出現的,我的方法是用清水綿花抺一抹,之後再搽返潤膚露,過幾日便無了,你都試試啦




大宅

積分: 3791


6#
發表於 12-11-29 19:50 |只看該作者

引用:唔知邊隻搽面膏好呢??

原帖由 iec_02 於 12-11-17 發表
唔知邊隻搽面膏好呢??
我是6月媽媽,之前我個囝囝有奶癬,我是用金銀花煲水洗,好咗了!



琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


5#
發表於 12-11-20 13:55 |只看該作者
PHYSIOGEL OR CETAPHIL OR ATOPICLAIR LOTION


大宅

積分: 2553


4#
發表於 12-11-20 13:46 |只看該作者
我之前係藥房人地介紹一隻bb 搽奶廯同濕疹既藥膏(check 過無濾固醇)+Physiogel 既AI Cream, 好快大半之後就淨係用AI, 再好得七七入入喇, 就用QV既保濕lotion 黎keep 住, 而家好番晒...


複式洋房

積分: 451


3#
發表於 12-11-20 00:11 |只看該作者

回覆:BB 面部有奶癬, 各位有冇咩好介紹用黎搽面呢??

想問奶癬係點架?




複式洋房

積分: 145


2#
發表於 12-11-18 21:59 |只看該作者

回覆:BB 面部有奶癬, 各位有冇咩好介紹用黎搽面呢??

Physiogel




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo