自由講場

跳至

首頁
12345...36

尾頁
   17


複式洋房

積分: 267


1#
發表於 12-11-19 23:52 |只看該作者
本帖最後由 EMILY428 於 12-11-21 12:45 編輯

老爺奶奶就話不建議帶(出殯當日),因怕殯儀館對小朋友不好。我就覺得那是我親生母親。在生前非常疼錫唯一這孫女。所以我覺得母親都想見孫女。而我老公就同佢父母一樣不建議。說我不聽老人言。女兒有咩事於心不忍?我好想哭(我想同女兒送埋母親上山)。。唔通帶自己女皃去送母親真的是不好嗎?



點評

dindin123  我女2歲,我陀住細個個,都照去送爺爺,因老爺好錫我地  發表於 12-11-25 09:16
chinatea  我突然想問,如果角式掉轉,你老公比唔比個女去送亞爺亞麻呢?  發表於 12-11-20 23:13
yhadalee  我爸走時個仔得3歲都要送公公上山, 已經20年前, 点解到今日重有呢d思想  發表於 12-11-20 21:18
bobbob  睇個女係咪sensitive,我5歲睇住阿麻落葬,成日夢見自己訓棺材,驚左好幾年  發表於 12-11-20 21:18
CurryCheng    發表於 12-11-20 19:16
hkaa  帶女兒送母親,天經地義,不帶是不孝!!!!!!!!!   發表於 12-11-20 18:58
kp_sin2001  我阿爸死, 我個仔得半歲都有去殯儀館, 這係孝道  發表於 12-11-20 15:51
西嘉  因C6係長子的孫, 所以太嫲出殯當日亞仔都跟埋上山同去英雄宴.  發表於 12-11-20 13:32
西嘉  我仔三歲都有送太嫲(即C6嫲嫲), 無問題.  發表於 12-11-20 13:24
mercurycc  5 歲係應該帶, 你話唔帶係不孝.  發表於 12-11-20 13:11
Allyly  我個仔當年只有1歲半, 我都有帶佢送公公. 睇吓你想吾想既者.  發表於 12-11-20 09:12


水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


709#
發表於 12-11-26 15:31 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(樓主C6回應#125,383,558,608) ... ...

去,咁親,但唔會長時間,始終氣氛問題,細路可能驚




禁止訪問

積分: 69


708#
發表於 12-11-26 12:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4875


707#
發表於 12-11-26 09:12 |只看該作者
本帖最後由 adelaine 於 12-11-26 09:12 編輯

當年太婆走左, 所有小朋友都有帶孝出席, 三歲至十歲不等.
只係出自一片孝心, 百無禁忌. 唔去只會令自己第日後悔!


男爵府

積分: 7740


706#
發表於 12-11-26 08:25 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(樓主C6回應#125,383,558,608) ... ...

唔係黑心只係有話直說〜〜〜萬一男人既人係咁我諗佢地會唔會叫囡囡唔好去,早幾年我老爺過身我仔仔一歲都未有都有去打齊




子爵府

積分: 10229


705#
發表於 12-11-26 07:45 |只看該作者

回覆:baubaulee 的帖子






子爵府

積分: 14222


704#
發表於 12-11-26 07:42 |只看該作者

引用:老爺奶奶就話不建議帶(出殯當日),因怕

原帖由 EMILY428 於 12-11-19 發表
本帖最後由 EMILY428 於 12-11-21 12:45 編輯

老爺奶奶就話不建議帶(出殯當日),因怕殯儀館對小朋友不 ...
一定帶去


民房

積分: 28


703#
發表於 12-11-26 07:39 |只看該作者
回覆 EMILY428 的帖子

我個女2歲半都送太嫲一程,只要思正確,我覺冇問。


翡翠宮

積分: 78964


702#
發表於 12-11-25 20:35 |只看該作者
睇哂d post,第一﹕希望樓主折哀。第二﹕希望樓主好好修補同丈夫、夫家嘅關係。無論邊個錯,件事已過去,你同丈夫、囡囡仲有幾10年過,念在你6299一直幫你兩公婆湊住個女等你哋安心返工,無功都有勞,你下咗啖氣就忘記件事重新生活啦!而且小朋友見到你哋咁殭對佢成長會成壞影響。

我唔係要幫你c6或6299,我都有份抦過佢哋,不過見件事已解決,我諗伯母都唔想你活在衝突中,希望你哋一家能重新生活,重見和諧。小小愚見,謹祝樓主一家生活愉快!
世上已無安樂土,人人以傷人為樂


禁止訪問

積分: 6714


701#
發表於 12-11-25 10:01 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(樓主C6回應#125,383,558,608) ... ...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8277


700#
發表於 12-11-25 09:38 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(樓主C6回應#125,383,558,608) ... ...

why not




男爵府

積分: 6632


699#
發表於 12-11-25 09:33 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(樓主C6回應#125,383,558,608) ... ...

一定帶!
最憎人阻人送終!




伯爵府

積分: 18714


698#
發表於 12-11-25 09:09 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(樓主C6回應#125,383,558,608) ... ...

5歲0K啊!我個仔送62得3歲咋。




禁止訪問

積分: 5565

好媽媽勳章


697#
發表於 12-11-25 08:29 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2963


696#
發表於 12-11-25 03:51 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程

一定带,當年我祖母過身,我奶奶直情叫我唔好去,佤地話鄉下間屋就黎入伙,紅白相冲,叫我地一家大细都唔好去,我真係彩佤都傻,照去可也,如果我聽奶奶講唔去,我呢世都唔安樂。掉轉看,你問問老公,你老豆老母過身,個仔係咪可以唔出席。


大宅

積分: 1246


695#
發表於 12-11-25 03:10 |只看該作者
一定帶,唔去先不孝


民房

積分: 12


694#
發表於 12-11-25 02:36 |只看該作者
應該由不同旳角度看,

衛生方面,人死後一個鐘,細菌就會由內而發至於外,之所以要雪住條屍,亦正是延緩腐壞,所以年幼的子會在這方面,要考慮他/她的抵抗力;

禮儀上,是否會有祭祀的煙火呢? 孩子的乎呼吸有問題,就要認真考慮。

心理上,你必需要有心理預備,正面教導孩子長背的離開,那不是灰黯的事,是別階段的開始,避免孩子創造陰暗,所以這是一個生命的教導,並非意氣的爭辯。

兩夫妻共識,這點當然重要,你不是孤軍作戰,商量過後,由老公作代表,他們溝通了好些年,遠比小媳婦解釋,間中成為他背後的女人,樂得安心。

祝你早日找到解決


水晶宮

積分: 73984

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 畀面勳章


693#
發表於 12-11-23 15:17 |只看該作者
EMILY428 發表於 12-11-20 00:03
我真係好傷心(最難過是老公唔支持我)。但我5歲女兒說都想送婆婆上山,送婆婆最後一程。我現在心好痛。



...
你女女真係好乖好懂事,支持你呀!


水晶宮

積分: 73984

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 畀面勳章


692#
發表於 12-11-23 14:58 |只看該作者
回覆 EMILY428 的帖子

你一定要帶呀! If not, 你將來一定會後悔㗎!你諗下,婆婆最錫呢粒孫女,一定好想所有至親嘅人送佢最後一程。


複式洋房

積分: 177


691#
發表於 12-11-23 13:59 |只看該作者
帶, 5age 唔係太細, 叫老公試下用你角落諗下, 支持你, 加油!

首頁
12345...36

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo