跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 327


1#
發表於 12-11-20 08:36 |只看該作者
唉!點算?




別墅

積分: 611


58#
發表於 13-10-24 09:46 |只看該作者

引用:日片叫做搞掂,有得玩阿女可以3個鐘唔去厠

原帖由 YYCat 於 13-09-10 發表
日片叫做搞掂,有得玩阿女可以3個鐘唔去厠所都得,但帶佢去時有時底褲仔會濕咗一小撻。日頭瞓覺2個鐘以上一 ...
一樣,夜片未得,因為要飲奶!




複式洋房

積分: 121


57#
發表於 13-9-10 22:24 |只看該作者

回覆:有冇九月B仲未成功戒片呢?

小女上月用2星期戒了片,當開始是她因大專心玩或睇電視而不會主動說出要去洗手間的要求但有一經驗媽媽教路~用學習洗手chair, 我放在living room and I ask her go for a V from beginning every 30 mins then 60 mins ... 90 mins. Due to she can keep watching TV or playing her toy so that she start taking initiative to go VV la !
Of cos at the beginning he might miss it but around 1 week practice .. Everything will be smooth.

Also there are so toilet training diaper ( similar to the swimming pants) can u if you have to go out with the child. Can buy online OR mother care, should u have any question feel free to PM me !




別墅

積分: 528


56#
發表於 13-9-10 10:56 |只看該作者

回覆:有冇九月B仲未成功戒片呢?

日片叫做搞掂,有得玩阿女可以3個鐘唔去厠所都得,但帶佢去時有時底褲仔會濕咗一小撻。日頭瞓覺2個鐘以上一定瀨,夜晚仲飲緊奶,一定要著片,第二朝起身又一大包,唔我諗要戒咗夜奶先戒到夜片。



大宅

積分: 1611


55#
發表於 13-9-1 17:48 |只看該作者
3歲了. 帶佢去廁所, 唔肯除褲, 逃走, "找"住條褲, 像是別人想強姦他的樣子.
我都唔知點幫佢戒

點評

girafflau  我囝又係好唔願去廁所, 要有片片先肯VV & 大大, 唉.. 點算...  發表於 13-10-8 10:14


大宅

積分: 3796


54#
發表於 13-8-15 18:26 |只看該作者

回覆:香蜜梨 的帖子

我一般會一見有toilet 就同佢去。坐車前又會帶佢去多一次。





大宅

積分: 1187


53#
發表於 13-8-9 18:18 |只看該作者

回覆:有冇九月B仲未成功戒片呢?

我都以為日抖戒左片,今日係沙灘突然又頼尿:;pppp: 一飲得多水又玩得癲就係咁 ... 話時話夜片真係有排都未戒到,朝朝早尿片都係一大泡尿




大宅

積分: 1863

畀面勳章


52#
發表於 13-8-1 12:19 |只看該作者

回覆:michelletai 的帖子

我個仔由歲半開始試到依家都未得吖,其間試過二三次可以唔洗片一兩日架,點知又唔肯,唔畀片佢,佢就忍到流矖汗好辛苦咁勁喊,




大宅

積分: 2224


51#
發表於 13-6-4 23:57 |只看該作者

回覆:有冇九月B仲未成功戒片呢?

亞囡介左日片晏覺試驗中有幾次未賴過夜片仲未介到因為佢要飲夜奶,
最大問題係出街唔知點算好,佢一急就話要去如果唔著片急起上黎真係一褲都系,
出街搵廁所比較麻煩坐長途車又麻煩,如果帶定條片出街急起上黎行埋一邊呵
又怕比人當B6拍片放上網,請問各位JM呢D情況點處理?




大宅

積分: 1860


50#
發表於 13-6-3 13:58 |只看該作者
我仔仔返學、在家都可以唔用片,琴晚包左片但成晚都冇癩,朝早先去洗手間。

學校訓練緊佢瞓下晝覺時都唔著片,但未成功,仍需努力。


大宅

積分: 1187


49#
發表於 13-5-20 11:57 |只看該作者

回覆:有冇九月B仲未成功戒片呢?

依然未,佢自己話戒,但始終未掌握到幾時要去,一話痾就頼了,平時又掛住玩叫極都唔肯痾




洋房

積分: 96


48#
發表於 13-5-16 22:22 |只看該作者

回覆:有冇九月B仲未成功戒片呢?

我個囡囡到家都未戒片,企屋企都仲可以,但有時大便都要係片到痾,都好頭痛


複式洋房

積分: 453


47#
發表於 13-4-24 23:21 |只看該作者

回覆:有冇九月B仲未成功戒片呢?

之前我仔係兩個月前,都未介到我都無迫佢,突然有一日佢話去vv,跟着介咗同日夜片都介埋,各位媽媽唔洗太擔心




大宅

積分: 3249


46#
發表於 13-4-10 12:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Elfinkit+於+13-04-10+發表係

原帖由 JoanneYung 於 13-04-10 發表
加油!
多謝你意見呀




大宅

積分: 3249


45#
發表於 13-4-10 12:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Elfinkit+於+13-04-10+發表係

原帖由 JoanneYung 於 13-04-10 發表
加油!
嗯,多謝你意呀




子爵府

積分: 10786

畀面勳章 BK Milk勳章


44#
發表於 13-4-10 12:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+JoanneYung+於+13-04-10+發表

原帖由 Elfinkit 於 13-04-10 發表
係呀,咁等我試下先
加油!




大宅

積分: 3249


43#
發表於 13-4-10 12:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Elfinkit+於+13-04-10+發表依

原帖由 JoanneYung 於 13-04-10 發表
係喎!我女都係九月的!如果飲完即訓既話,我由佢訓,到第二朝即刻帶佢去廁所!不過有時訓訓下佢起身話屙尿 ...
係呀,咁等我試下先




子爵府

積分: 10786

畀面勳章 BK Milk勳章


42#
發表於 13-4-10 12:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+JoanneYung+於+13-04-10+發表

原帖由 Elfinkit 於 13-04-10 發表
依家2.5yrs, 出街佢都戒咗,佢好衰,食完奶就瞓,如果叫醒佢會喊
係喎!我女都係九月的!如果飲完即訓既話,我由佢訓,到第二朝即刻帶佢去廁所!不過有時訓訓下佢起身話屙尿!但有時佢飲完奶訓咗,我會照抱佢去廁所,佢又會屙,沒有扭計!




子爵府

積分: 10786

畀面勳章 BK Milk勳章


41#
發表於 13-4-10 12:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Elfinkit+於+13-04-10+發表都

原帖由 JoanneYung 於 13-04-10 發表
我女依家臨訓時都會飲奶呀!有時佢會飲咗奶先去廁所,但如果佢在飲奶前已經去咗廁所,等佢飲完我會帶多次去 ...
前幾日答小巴返家!開車冇耐佢話要屙尿,我沒有帶片,佢忍得好辛苦,不停話屙尿,好彩坐前面有個媽咪有片,俾咗條我,但我女都係唔肯屙係片片度,一路扭,不過都忍唔到屙咗少少!之後訓咗,直到返到家,佢即刻醒了哭住話要屙尿!




大宅

積分: 3249


40#
發表於 13-4-10 12:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Elfinkit+於+13-04-10+發表都

原帖由 JoanneYung 於 13-04-10 發表
我女依家臨訓時都會飲奶呀!有時佢會飲咗奶先去廁所,但如果佢在飲奶前已經去咗廁所,等佢飲完我會帶多次去 ...
依家2.5yrs, 出街佢都戒咗,佢好衰,食完奶就瞓,如果叫醒佢會喊




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo