論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 8698


1#
發表於 12-11-22 08:12 |只看該作者
我工人係舊约,之前政府話調整人工,我家賤工人無耐就話返鄉照顧阿媽唔做,咁我就話加人工,希望佢留底,起初佢唔肯,但做完一場大龍鳳後,咪又留底.我想問點出糧俾佢至安全,我打算用atm過左3仟7佰幾先,然後再過多個佰幾蚊,之後再簽收兩次.
其實我唔忿氣加人工俾佢,白纸黑字係3仟7佰幾,扭一扭又加人工,咁簽contract有咩用?但依家好難揾人,佢地只会貪得無厭.

點評

333s  佢扭一扭, 咁你就話加人工?  我工人久不久話想回鄉.  發表於 12-11-25 22:29


大宅

積分: 3841


39#
發表於 12-11-25 20:34 |只看該作者

回覆:bb108 的帖子

妳同佢講,妳同佢簽約的人工係咁多,用工人說加人工的方法出糧,即係譭約,這些是法律文件,唔係我唔想比妳,但咁比係唔付合份合約,唔可以。 但說Bonus就唔同,妳做得好,我再比多啲,好合理。




禁止訪問

積分: 12463


38#
發表於 12-11-24 00:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12585

畀面勳章 BK Milk勳章


37#
發表於 12-11-23 23:40 |只看該作者

引用:你答應佢加人工,+以後佢更加會食住你,+唔好

原帖由 chaut 於 12-11-23 發表
你答應佢加人工, 以後佢更加會食住你, 唔好加.
比佢扭到加人工又如何?你會覺得問題已解決?你都係疊埋心水換人啦。今日一場戲,以後日日大把戲你睇。





禁止訪問

積分: 100


36#
發表於 12-11-23 12:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 6500


35#
發表於 12-11-23 10:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9940


34#
發表於 12-11-23 10:06 |只看該作者

回覆:misskwokwok 的帖子

我唔會俾工人扭我計!


子爵府

積分: 14598


33#
發表於 12-11-23 09:21 |只看該作者
naomichoi 發表於 12-11-22 08:43
你咪中晒計囉!你叫佢畀辭職信你,叫佢返去耕田啦!否則以後既日子有排佢扭呀!



...
agree!!!


男爵府

積分: 8698


32#
發表於 12-11-23 09:20 |只看該作者

引用:你既然叫得佢賤工人,點解仲要俾佢食住?呢

原帖由 maomama 於 12-11-22 發表
你既然叫得佢賤工人,點解仲要俾佢食住?呢d 人只會貪得無厭!
佢做野一般,但都錫我小朋友,平時相處都係一般,有時会串番你,但62 99身體唔太好,我爸媽又住得遠,自從上次來旅行既印印走左後,要7個月至等到呢個bun , 62明言呢個唔太差咪俾多幾舊水佢law. 我地幫唔到太多.
呢個賤人,貪得無厭,無大無细,老公唔想再take risk, 如果下一個又係旅行,要俾机票同agency fee仲傷,又麻煩.之前經歷實在太怕了。


男爵府

積分: 8205


31#
發表於 12-11-23 04:03 |只看該作者

回覆:工人扭加人工,你地點加?

我個工人加人工前啱啱續咗約。 佢番鄉下之前嗰晚佢問我新糧係咪3900.我話係37xx, 佢再問, 我都係話37xx. 我姐姐第一日响我度做我就叫佢俾心機, 唔好change job. 我話你做埋唔夠俾agent, 我remind佢佢來打工為咩。 所以我哋都唔係肉隨钻板上, 佢揾新工佢個lost 都好大。




男爵府

積分: 9940


30#
發表於 12-11-22 20:35 |只看該作者

回覆:bb108 的帖子

你既然叫得佢賤工人,點解仲要俾佢食住?呢d 人只會貪得無厭!


複式洋房

積分: 419


29#
發表於 12-11-22 20:09 |只看該作者

引用:Quote:TWEETY117+發表於+12-11-22+19:46+可

原帖由 bb108 於 12-11-22 發表
如果下次又係咁, 我會送佢一程.
梗係啦




男爵府

積分: 8698


28#
發表於 12-11-22 20:06 |只看該作者
TWEETY117 發表於 12-11-22 19:46
可能佢就係晤好意思咪作嘢囉!好似我咁我覺得自己做幾好想老闆加人工我都扮嘢辭職啦!今次加左下次佢冇得扭 ...

如果下次又係咁, 我會送佢一程.


複式洋房

積分: 419


27#
發表於 12-11-22 19:46 |只看該作者

引用:Quote:TWEETY117+發表於+12-11-22+18:49+你

原帖由 bb108 於 12-11-22 發表
老實講, 佢唔係好, 但學樓上媽咪話齋, 請過個, 可能更差, 又要使一大筆, 只係佢表現一般, 我唔忿氣係因為 ...
可能佢就係晤好意思咪作嘢囉!好似我咁我覺得自己做幾好想老闆加人工我都扮嘢辭職啦!今次加左下次佢冇得扭!




男爵府

積分: 8698


26#
發表於 12-11-22 19:41 |只看該作者
TWEETY117 發表於 12-11-22 18:49
你請個新嘅咪又係行新人工!如果你工人做得唔好你都唔會續約啦

老實講, 佢唔係好, 但學樓上媽咪話齋, 請過個, 可能更差, 又要使一大筆, 只係佢表現一般, 我唔忿氣係因為要加人工就開心見誠講, 唔好作故仔, 加人工唔係老馮, 加幾多唔係係話事, 做人唔好太貪心.


男爵府

積分: 8698


25#
發表於 12-11-22 19:35 |只看該作者
Victory1 發表於 12-11-22 19:31
千萬不要檔加人工,應該叫Bonus,妳做得好,我比多幾佰元沒所謂,但做得差就無。



...

佢就係當加人工, 個個月fix左出新糧, 如果當bonus, 佢梗唔濟.


大宅

積分: 3841


24#
發表於 12-11-22 19:31 |只看該作者

回覆:工人扭加人工,你地點加?

千萬不要檔加人工,應該叫Bonus,妳做得好,我比多幾佰元沒所謂,但做得差就無。




複式洋房

積分: 466


23#
發表於 12-11-22 19:20 |只看該作者
換人


子爵府

積分: 10325


22#
發表於 12-11-22 18:50 |只看該作者

引用:Quote:chynnamama+發表於+12-11-22+16:55+

原帖由 bb108 於 12-11-22 發表
agree, 因為無人幫手, 重新請一個又要洗一大筆, 仲要未必一定好過e 個, 所以老公咪話照等佢一個月, 加人工 ...
快D去搵鐘點ee, 依種人對得多,唔單止荷包輕左,連細胞都少左好多。



Mama likes you, Mama loves you, Mama adores you.


複式洋房

積分: 419


21#
發表於 12-11-22 18:49 |只看該作者

回覆:工人扭加人工,你地點加?

你請個新嘅咪又係行新人工!如果你工人做得唔好你都唔會續約啦




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo