論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6245


1#
發表於 12-11-22 16:42 |只看該作者
菲人今早突然問可否煮完午飯請幾個鐘去領事館⋯

佢無講做咩,有無豐偵探頭腦的JM知佢搞咩?


大宅

積分: 3587


13#
發表於 12-11-25 19:41 |只看該作者
佢去見加拿大領吏呀!肯定2、3個月走人。快D請新工人啦!


大宅

積分: 4064

育兒性格勳章 想生BB熱投 陪月勳章


12#
發表於 12-11-25 17:49 |只看該作者
回覆 滿意媽 的帖子

我個工人都係WED 去領事管, 因為佢告個AGENT OVERCHARGE 佢, 所以佢出左糧成個月都無還$WED 請假幾個鐘, 佢同AGENT, 同領事三人會面傾。
NG 知你個工人又係咪GUM LEI。~


水晶宮

積分: 74328


11#
發表於 12-11-24 12:15 |只看該作者
滿意媽 發表於 12-11-24 08:53
回覆 feifan 的帖子

我都懷疑佢搵工

如果係搵中老闆,會唔會搵到之後,就玩野逼你炒佢?
完約工人要搵工好容易,何必要放佢出去interview?
如果新老闆比多幾百,要佢提早返工,咪又係煩到你.




男爵府

積分: 6245


10#
發表於 12-11-24 08:53 |只看該作者
回覆 feifan 的帖子

我都懷疑佢搵工
係又好呀,佢辭職,我就可以唔使比長服


大宅

積分: 2266


9#
發表於 12-11-24 08:42 |只看該作者

回覆:菲人無啦啦請幾個鐘假⋯

咪就係同上個僱主打官司攞!
一係做老兼
一係搵工interview


侯爵府

積分: 21225


8#
發表於 12-11-24 03:02 |只看該作者

回覆:菲人無啦啦請幾個鐘假⋯

點解唔直接問?如果佢係真係要搞証件,就扮無知及關心,話「我幫你打去agent問下」,如果你唔問清楚就比佢出去,恐防再有下次囉




男爵府

積分: 5240

BK Milk勳章


7#
發表於 12-11-24 02:55 |只看該作者


大宅

積分: 2094


6#
發表於 12-11-24 02:15 |只看該作者

引用:菲人今早突然問可否煮完午飯請幾個鐘去領事

原帖由 滿意媽 於 12-11-22 發表
菲人今早突然問可否煮完午飯請幾個鐘去領事館⋯

佢無講做咩,有無豐偵探頭腦的JM知佢搞咩?
我之前個菲試過,因為個時大家關係都ok, 佢都已做年幾了,我俾只叫佢快d返冇追問佢咩事,點知後尾我發現原來佢被財仔追到瘦,佢個幾個鐘係樸水入錢還財仔




水晶宮

積分: 74328


5#
發表於 12-11-22 17:30 |只看該作者
如果工人唔講原因,我唔會比佢放幾個鐘頭假.


公爵府

積分: 27067

好媽媽勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 12-11-22 17:29 |只看該作者
點解唔直接問工人做乜?
神未曾應許天色常藍;但衪曾應許生活有力!


侯爵府

積分: 22869

玩具勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章


3#
發表於 12-11-22 17:23 |只看該作者
點解唔問佢去領事館做咩,唔講明原因我就唔會放佢出去


侯爵府

積分: 23903


2#
發表於 12-11-22 16:56 |只看該作者

引用:菲人今早突然問可否煮完午飯請幾個鐘去領事

原帖由 滿意媽 於 12-11-22 發表
菲人今早突然問可否煮完午飯請幾個鐘去領事館⋯

佢無講做咩,有無豐偵探頭腦的JM知佢搞咩?
妳冇問佢原因嗎? 會唔會係passport/visa到期?




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo