家事百科

跳至

首頁
12

尾頁
   1


男爵府

積分: 7616


1#
發表於 12-11-22 17:39 |只看該作者
請各位住緊村屋嘅BK兄弟姊妹賜教.....

1) 而家買嗰度係單相電,想請問你們認為有必要改行三相嗎??因為以我所知都幾大工程....
2) 如唔需求都可以, 請問沖涼用儲水式熱水爐是否真的不太好? 是可改用石油氣熱水爐嗎? 我見網上D人話可以搵D公司嚟整, 報錶每月計錢....咁係咪即係唔會沖沖下OR煮煮下嘢食冇氣呢?? 另外貴嗎?
3) 單相電其實煮食都可以照用電爐架?? OR一定唔得架??

因為住開樓,所以唔係好知應點攪好....如果唔搬之前整, 搬咗之後怕好麻煩, 請有經驗嘅各位幫幫忙


男爵府

積分: 7616


22#
發表於 12-12-3 23:45 |只看該作者

回覆:心抱 的帖子

thank you for your share!


子爵府

積分: 13095

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


21#
發表於 12-12-3 23:30 |只看該作者

回覆:買咗村屋..想問..................

我用三相電,除左煮食爐係石油氣,熱水爐係即熱式,冷氣長期開廿四開左兩部,夏天電費最勁都係三千,冬天長開暖爐,最貴係二千五,因我家廿四小時有小朋友,所以冷暖氣吾少得


男爵府

積分: 7616


20#
發表於 12-11-28 09:25 |只看該作者
回覆 babybabychung 的帖子

understand! Thank you for your share


大宅

積分: 2784


19#
發表於 12-11-28 00:04 |只看該作者

回覆:買咗村屋..想問..................

我都係住村屋,用電的儲水式熱水爐,你可以買儲水容量最大嗰種,冬天計基本上夠熱水用,唔可以沖太耐over 15min,而且仲要開一陣先夠熱水﹐大概15min,不過比石油氣平同安全。




男爵府

積分: 7616


18#
發表於 12-11-25 01:14 |只看該作者

回覆:tsunyip2000 的帖子

哦!原來係咁。總之其實我應該係叫佢check我嗰度是否有足夠配套轉三相啦!thx!


男爵府

積分: 7616


17#
發表於 12-11-25 01:12 |只看該作者

回覆:skincat 的帖子

唔該晒你呀!我都會先去中電門市叫佢check咗先....希望可以啦....唔得就捱貴石油氣lu!如果ok嘅,我哋都會買返d新嘅電器,加埋係一級能源效益嘅
謝謝你!


大宅

積分: 1501


16#
發表於 12-11-25 00:06 |只看該作者
本帖最後由 skincat 於 12-11-25 00:09 編輯
shandie 發表於 12-11-24 01:29
謝謝你!資料很詳細!
我想問,打咗去中電,佢話唔會揾人睇,叫我哋自己揾師傅睇咗先噃.....???咩佢哋唔會 ...

我唔係打去架,係直接去中電門市申請,佢會check你新屋改唔改到三相,佢會有工程師覆番你得唔得,得你先好開工搞室內電同埋配合佢搞個錶前制,搞掂哂所有野先約佢掛錶,個工程師會話你知點做
另外,我所講嘅電器係全新同埋所謂一級能源標籤,如果舊冷氣我估應該冇咁平電費,我都係為左即熱熱水爐先搞三相,順便用埋電磁爐,咁就成屋都唔洗用石油氣,平好多


別墅

積分: 889


15#
發表於 12-11-24 19:34 |只看該作者
本帖最後由 tsunyip2000 於 12-11-24 19:39 編輯

回覆 shandie 的帖子

電力公司唔黎睇是非常合理,因為佢冇權話你可唔可以改三相或增加負苛,
你的個案是村屋就有D唔同,如果用大廈做例子就易明D,
電力公司按發展商(或業主)要求供應電力,
例如1000A,這個1000A是發展商找工程師按大廈的設計評估出來的,
假設工程師計數只預算每户只有40A,連同公眾用電量,大約要700A,所以工程師要求電力公司供應1000A的電力,
現在有一户想增加電力到60A,他不是向電力公司要求批准的,因為供電給他的是大廈的總線,
電力公司亦不會因為有一户申請增加電力到60A,而將大廈的電力供應提高至1020A的
他要向大廈要求批准增加電力到60A,并要大廈(法團)簽署"上升總線同意書",
電力公司在掛錶之前也會要求該户提供"上升總線同意書"的。

即是電力公司冇權干涉大廈的電力分配,因為上升總線是大廈(法團)資產。


男爵府

積分: 7616


14#
發表於 12-11-24 01:31 |只看該作者

回覆:skincat 的帖子

係呀.....我真係成日好擔心電費會好貴。不過而家聽倒你呢位實際用家所講,又好似唔貴噃。而且可以即熱沖涼......好緊要架!


男爵府

積分: 7616


13#
發表於 12-11-24 01:29 |只看該作者

回覆:skincat 的帖子

謝謝你!資料很詳細!
我想問,打咗去中電,佢話唔會揾人睇,叫我哋自己揾師傅睇咗先噃.....???咩佢哋唔會理,d師傅就話得就得架喇?


大宅

積分: 1501


12#
發表於 12-11-24 01:08 |只看該作者
仲有,唔好信D人成日話三相電電費貴D,我之前租左三年村屋,到現在新屋入伙一年,全屋四部冷氣(兩部3/4窗口,一部匹半冷暖變頻,一部二匹半冷暖變頻),一部3000W電磁爐,一部21KW即熱式電熱水爐,夏天平均交七至八百蚊電費,我之前住400尺唐樓夏天交千五蚊


大宅

積分: 1501


11#
發表於 12-11-24 00:56 |只看該作者
我一年前裝修單相改三相,比少少貼士你
1,首先乜都唔洗做,去中電申請改三相電,佢會搵人check下改唔改到,我果時好好彩,本身地下條線足夠三戶改哂三相,如果唔係可能要中電由出面改入嚟就好麻煩,又要等地政申請挖路駁過條線入嚟,唔知需時幾耐.
2,室內一定要做過哂全屋電,電箱要改用三相電相,SIZE大D,中電來裝新電錶時會睇室內電線造得合唔合格,當中包括電線粗幼用得正唔正確,所有水線唔可以馬夫要走埋鋁窗水喉等等....如果唔合格要重造及重新申請,水電師傅仲會被扣分,同埋要搵一個合資格水電師傅出一張完工紙比中電

我住三樓,由地下電相接駁入屋內改埋三相電相連搭棚,包括出埋完工紙,用左約二萬,未計室內電制位


別墅

積分: 889


10#
發表於 12-11-23 19:14 |只看該作者
回覆 shandie 的帖子

單相轉三相貴唔貴,要睇你間屋現在的佈線情況,如果係有線管就會平D,
因為你申請轉三相,電力公司會視為重新申請電錶,全屋電要執過,
冇線管的話就變成全屋新做,連更換總線及掣箱...相信3萬唔少得。
如果有線管,只是加改換線,更換總線及掣箱、新做熱水爐電位,萬伍蚊都差不多了。


男爵府

積分: 7616


9#
發表於 12-11-23 15:12 |只看該作者
回覆 matthewconnielo 的帖子

好的好的! 萬分感謝!!!!!


伯爵府

積分: 15922

BK Milk勳章


8#
發表於 12-11-23 14:59 |只看該作者
shandie 發表於 12-11-23 14:54
回覆 matthewconnielo 的帖子

謝謝你~!

我返屋企睇清楚回覆你啊!

你可以先向中電查問一下,

因為地區會有關係啊.


認真就輸了!


男爵府

積分: 7616


7#
發表於 12-11-23 14:54 |只看該作者
回覆 matthewconnielo 的帖子

謝謝你~!
請問你是用單相電的?有個多w?
40A定60A? 麻煩你!!!!!!!!!!!!!


伯爵府

積分: 15922

BK Milk勳章


6#
發表於 12-11-23 14:31 |只看該作者
shandie 發表於 12-11-22 17:39
請各位住緊村屋嘅BK兄弟姊妹賜教.....

1) 而家買嗰度係單相電,想請問你們認為有必要改行三相嗎??因為以我 ...

1) 以我所知, 好似改唔到三相電. (可以問下中電, 地區都有關係的)

2) 我用緊儲水式"電" 熱水爐, 都OK. (你可以買大容量的)
相信用電係平過用石油氣. (身邊朋友都係用電的)

3) 我全屋電器都係用電的. 無用石油氣.
電磁煮食爐OK的. ( 買時問清楚型號是否單相都可以用就OK )

認真就輸了!


男爵府

積分: 7616


5#
發表於 12-11-23 08:45 |只看該作者

回覆:tsunyip2000 的帖子

tsunyip2000: 謝謝你提供的意見。我想問咁你知唔知單相轉三相貴唔貴?另外而家我買的是地下,而家個業主個石油氣都係擺屋外的,如果係咁,係咪我都可以申請要報錶嗰d石油氣?就好似煤氣咁?因為我老公話石油氣好貴,但我話就算轉咗三相,我聽講即熱式電熱水爐好似都好扯電架噃,即係都唔平....咁究竟應如何是好?


男爵府

積分: 7616


4#
發表於 12-11-23 08:41 |只看該作者

回覆:COFEE 的帖子

謝謝回覆


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo