論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 529


1#
發表於 12-11-23 17:32 |只看該作者
我工人係2010年1月22日到我家, 2013年1月就到期走, 計返14日大假, 佢應該係1月8日離開我家, 請問我買機票要買1月幾號呢?


別墅

積分: 529


6#
發表於 12-11-24 11:15 |只看該作者
OK, 唔該晒!


別墅

積分: 793


5#
發表於 12-11-24 11:01 |只看該作者
回覆 heidiso 的帖子

if she is good or ok, i will ask her.
if not, just tell her i will book the next day's ticket


公爵府

積分: 27067

好媽媽勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 12-11-24 10:54 |只看該作者

工人到期走, 我要買幾多號的機票給她?

工人離開你屋企就不需再負責工人生活費用!




神未曾應許天色常藍;但衪曾應許生活有力!


別墅

積分: 529


3#
發表於 12-11-24 10:44 |只看該作者
咁如果佢想走, 但係未到松票既日期, 佢上機前在agent公司住既費用我是否不用支付?


複式洋房

積分: 355


2#
發表於 12-11-23 22:06 |只看該作者
最好是走後十四日,因為她有權留港十四曰。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo