論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 10621


1#
發表於 12-11-25 17:10 |只看該作者
第一年我放比工人7日假比佢,第二年我都係放7日,第三年放8日,但見d人,點解第二年放14日比工人、唔係到第三年就加一日架咩,我不明白丫




公爵府

積分: 27067

好媽媽勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 12-11-25 19:00 |只看該作者

我唔知係咪搞錯大假

工人回鄉7日係唔夠既,所以通常儲埋係第2年一次放14天!



神未曾應許天色常藍;但衪曾應許生活有力!


複式洋房

積分: 355


4#
發表於 12-11-25 18:56 |只看該作者
你沒搞錯,我們很少預支假期的,第三年是放第一、二年的假,因人民入境事務處規定續約工人一定要出境一次,所以不少僱主和工人會保留第一二年的工人才放。


象牙宮

積分: 239583


3#
發表於 12-11-25 18:06 |只看該作者
shan1016hk 發表於 12-11-25 17:10
第一年我放比工人7日假比佢,第二年我都係放7日,第三年放8日,但見d人,點解第二年放14日比工人、唔係到第 ...

不明白... 上勞工處網 睇下. 就明了 好 easy.

想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


大宅

積分: 3465


2#
發表於 12-11-25 17:26 |只看該作者

回覆:我唔知係咪搞錯大假

有d工人會留返第二年放,所以有d工人第二年放14日。




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo