自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 64724

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


1#
發表於 12-11-26 23:27 |只看該作者
今日咁凍, 真係想食兩啖熱飯暖下胃, 2舊叉燒,1碗菜,3片烚牛肉. 血糖直標12.6。我真係唔想做人

點評

meatballs  唔係白飯,係叉燒呀  發表於 12-11-27 06:27


水晶宮

積分: 57088

開心吸收勳章 BK Milk勳章


44#
發表於 12-11-27 08:48 |只看該作者

回覆:食2啖白飯都唔得,真係唔想做人

我懷疑超標的是叉燒,燒既過程用左大量麥牙糖


伯爵府

積分: 15561


43#
發表於 12-11-27 08:40 |只看該作者

回覆:食2啖白飯都唔得,真係唔想做人

樓主,加油振作阿!為左健康要撐落去




男爵府

積分: 8729


42#
發表於 12-11-27 08:37 |只看該作者
叉燒好甜


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


41#
發表於 12-11-27 08:33 |只看該作者

回覆:食2啖白飯都唔得,真係唔想做人

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1938


40#
發表於 12-11-27 08:03 |只看該作者

回覆:食2啖白飯都唔得,真係唔想做人

加油! 努力 !


珊瑚宮

積分: 118281


39#
發表於 12-11-27 07:47 |只看該作者

引用:只係2匙羹白飯咋!

原帖由 Pulmma 於 12-11-26 發表
只係2匙羹白飯咋!
問營養師,小米麥皮得冇?




男爵府

積分: 7286


38#
發表於 12-11-27 07:43 |只看該作者

回覆:Pulmma 的帖子

飲D熱奶啦!重要係糖尿个隻


水晶宮

積分: 57267

hashtag影視迷勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


37#
發表於 12-11-27 07:36 |只看該作者

回覆:食2啖白飯都唔得,真係唔想做人

努力/加油!


子爵府

積分: 12759


36#
發表於 12-11-27 07:36 |只看該作者

回覆:食2啖白飯都唔得,真係唔想做人

其實血糖高义燒都唔好食!

http://www.baby-kingdom.com/?uid-11205


珍珠宮

積分: 38391


35#
發表於 12-11-27 07:34 |只看該作者
唉!睇見都覺得痛苦!振作呀樓主,為健康著想
我近日忽然發錢寒,要努力搵錢儲錢呀!$$$


珊瑚宮

積分: 119442

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


34#
發表於 12-11-27 07:28 |只看該作者

回覆:食2啖白飯都唔得,真係唔想做人

保重、加油呀 !早排有jm話幫佢C6留意過,意粉升幅最少




水晶宮

積分: 64724

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


33#
發表於 12-11-27 07:10 |只看該作者

回覆:食2啖白飯都唔得,真係唔想做人

其實一早改食咗,以前係屋企食, 就自己溝紅,糙,白,1:1:1,現在走白米,不過昨晚,我就食隔夜飯,老公同阿女見我有食食, 佢地咪煑煲白飯食下lor


男爵府

積分: 8178


32#
發表於 12-11-27 07:02 |只看該作者

回覆:食2啖白飯都唔得,真係唔想做人

可否食糙米或紅米?血糖無升得咁高




水晶宮

積分: 64724

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


31#
發表於 12-11-27 07:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Pulmma+於+12-11-26+發表今日

原帖由 pairwin 於 12-11-26 發表
try brown rice
其實我我食白飯前, 食咗碗糙米打咗個底先, 係見老公碗白飯,白雪雪,熱騰騰, 个好似好有彈力咁,再望下我碗柴皮乾爭爭的糙米忍唔住爬咗兩啖姐! 牛蒡茶我有飲,不過有飲番石榴茶。唉!個人好down tim


珍珠宮

積分: 32521

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


30#
發表於 12-11-27 06:27 |只看該作者
Add oil.


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


29#
發表於 12-11-27 06:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Pulmma+於+12-11-26+發表今日

原帖由 小倩 於 12-11-26 發表
食無糖麥皮~
麥皮+ 水




公爵府

積分: 25765

2024年龍年勳章 畀面勳章


28#
發表於 12-11-27 06:19 |只看該作者
PinPin 發表於 12-11-26 23:41
叉燒出事喎,因為叉燒係用麥牙糖!你食飽有冇行下?
exactly!!!


子爵府

積分: 12237


27#
發表於 12-11-27 05:49 |只看該作者

回覆:食2啖白飯都唔得,真係唔想做人

我老闆糖尿,佢完全無戒米飯,不過就多菜少肉,日日飲牛蒡茶,同食醫生俾的藥,佢血糖指數OK喎




珍珠宮

積分: 39064

畀面勳章


26#
發表於 12-11-27 05:19 |只看該作者

回覆:食2啖白飯都唔得,真係唔想做人

加油


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo