自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   1


子爵府

積分: 12409


1#
發表於 12-11-26 23:32 |只看該作者
明天小孩上學,你要替他穿羽絨代替校褸嗎?




水晶宮

積分: 67993


12#
發表於 12-11-27 08:56 |只看該作者

引用:明天小孩上學,你要替他穿羽絨代替校褸嗎?

原帖由 旦仔 於 12-11-26 發表
明天小孩上學,你要替他穿羽絨代替校褸嗎?
基本上跟學校校規。如果覺得凍,我會打底(短袖底衫+長袖底衫。再唔係羊毛底衫。

天空之城, 快樂之地


子爵府

積分: 12000


11#
發表於 12-11-27 08:18 |只看該作者
凍會照著


大宅

積分: 4128


10#
發表於 12-11-27 03:55 |只看該作者

回覆:bbmuimui 的帖子

我囡學校要寒冷警告先可著,我同囡囡講叫佢著,佢唔肯著,



伯爵府

積分: 15600


9#
發表於 12-11-27 02:11 |只看該作者

回覆:可以穿羽絨未?

睇情况



小魔怪瞓著咗我先至有私人時間-_-#


男爵府

積分: 8149


8#
發表於 12-11-27 01:33 |只看該作者

回覆:可以穿羽絨未?

如果太凍都會照著




子爵府

積分: 12409


7#
發表於 12-11-27 00:17 |只看該作者

引用:我女學校10度以下先可以著

原帖由 bbmuimui 於 12-11-27 發表
我女學校10度以下先可以著
即是明天大多不行了.......




子爵府

積分: 11702


6#
發表於 12-11-27 00:15 |只看該作者

回覆:可以穿羽絨未?

我女學校10度以下先可以著


伯爵府

積分: 19432

畀面勳章


5#
發表於 12-11-26 23:58 |只看該作者

引用:明天小孩上學,你要替他穿羽絨代替校褸嗎?

原帖由 旦仔 於 12-11-26 發表
明天小孩上學,你要替他穿羽絨代替校褸嗎?
我同仔仔今日已著




子爵府

積分: 11008

好媽媽勳章


4#
發表於 12-11-26 23:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+longheibaby+於+12-11-26+發

原帖由 旦仔 於 12-11-26 發表
幾多度會寒冷警告?唔知要幾多度才可以著。
我個仔果間學校就十二度以下可以著


子爵府

積分: 12409


3#
發表於 12-11-26 23:51 |只看該作者

引用:明日得十四度,新界地區仲底多兩度,如果覺

原帖由 longheibaby 於 12-11-26 發表
明日得十四度,新界地區仲底多兩度,如果覺得有需要咪著囉!無話可唔可以著。

...
幾多度會寒冷警告?唔知要幾多度才可以著。




子爵府

積分: 11008

好媽媽勳章


2#
發表於 12-11-26 23:38 |只看該作者

回覆:可以穿羽絨未?

明日得十四度,新界地區仲底多兩度,如果覺得有需要咪著囉!無話可唔可以著。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo