烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   6


男爵府

積分: 5658


1#
發表於 12-11-30 08:18 |只看該作者
如題


珍珠宮

積分: 33901

環保接龍勳章


12#
發表於 13-1-1 19:07 |只看該作者
thx


大宅

積分: 4949


11#
發表於 13-1-1 17:53 |只看該作者

引用:有時我會煲冬瓜瘦肉,再落少少薏米 +

原帖由 wcm125 於 12-11-30 發表
有時我會煲冬瓜瘦肉,再落少少薏米
薏米買幾多$?


珍珠宮

積分: 45321


10#
發表於 12-11-30 15:38 |只看該作者
我平時就煲冬瓜,瘦肉,再加少少薏米


伯爵府

積分: 15838

育兒性格勳章 畀面勳章


9#
發表於 12-11-30 15:33 |只看該作者
赤小豆


男爵府

積分: 5658


8#
發表於 12-11-30 15:22 |只看該作者

回覆:請問有咩去濕湯好介紹?

多謝大家!我會試吓,因天氣潮濕令到我背脊好痛訓得唔好。


大宅

積分: 1922


7#
發表於 12-11-30 15:20 |只看該作者
回覆 redelmo 的帖子

請問要絛幾耐0架??


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


6#
發表於 12-11-30 14:26 |只看該作者
赤豆+扁豆+粉葛煲豬足爭


大宅

積分: 4310


5#
發表於 12-11-30 14:17 |只看該作者
我去藥房買去濕料, 再加冬瓜 / 老黃瓜 + 瘦肉煲~
][url=http://www.magicalkingdoms.com/timers/][/url][img]http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers/362dgj8l777i8f0b.png[/img]


男爵府

積分: 8895

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 12-11-30 12:08 |只看該作者

回覆:請問有咩去濕湯好介紹?

有時我會煲冬瓜瘦肉,再落少少薏米




男爵府

積分: 5658


3#
發表於 12-11-30 11:45 |只看該作者

引用:去藥房買雲苓、白述、扁豆衣煲水飮 +

原帖由 redelmo 於 12-11-30 發表
去藥房買雲苓、白述、扁豆衣煲水飮
thanks


琥珀宮

積分: 174217

親子達人勳章 畀面勳章


2#
發表於 12-11-30 09:15 |只看該作者

回覆:請問有咩去濕湯好介紹?

去藥房買雲苓、白述、扁豆衣煲水飮



點評

第二任媽媽  中醫都係咁教我, 我就用 + 瘦肉來煲湯,  (味道唔係好飲O架)  發表於 12-11-30 14:23

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo