自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


子爵府

積分: 13621


1#
發表於 12-11-30 20:18 |只看該作者
日立好用定三菱?




寶石宮

積分: 252608

2025勳章蛇年勳章


28#
發表於 12-12-2 11:13 |只看該作者

回覆:ihv2kids 的帖子

你打去维維修部,即好似洗冷冷氣咁。


男爵府

積分: 6274


27#
發表於 12-12-2 02:33 |只看該作者

引用:Quote:ihv2kids+發表於+12-11-30+22:35+我

原帖由 mercurycc 於 12-12-01 發表
尋日叫C6 睇過,d 螺絲位可以成日震有幾粒鬆左, 整完又好d.

可以用理今年會去洗機.
洗機?係點架?我未聽過呀




男爵府

積分: 5138


26#
發表於 12-12-1 18:37 |只看該作者

回覆:抽濕機

請問惠而浦 好唔好用?



公爵府

積分: 25689


25#
發表於 12-12-1 18:25 |只看該作者
yingg92 發表於 12-11-30 20:37
如果2級能源標纖會唔會用好多電?

我都想知~因為見金章係2級能源標纖


大宅

積分: 1936


24#
發表於 12-12-1 16:02 |只看該作者
mercurycc 發表於 12-12-1 12:05
如果你想一部過,就要買大公升,唔係抽得慢 = 無咩用.

知道,我見大家都用三錂多,我留意下先
奶野...跌得好痛添...   


寶石宮

積分: 252608

2025勳章蛇年勳章


23#
發表於 12-12-1 12:05 |只看該作者
Hugo2013 發表於 12-11-30 23:47
我想問,我間屋六百幾尺,有咩型號可以介紹下??
上年連牆身都發毛,今年一定要買!! ...
如果你想一部過,就要買大公升,唔係抽得慢 = 無咩用.


寶石宮

積分: 252608

2025勳章蛇年勳章


22#
發表於 12-12-1 12:04 |只看該作者
ihv2kids 發表於 12-11-30 22:35
我同你一樣,用左8年添咯。而家又係好噪。好驚佢壞呀
尋日叫C6 睇過,d 螺絲位可以成日震有幾粒鬆左, 整完又好d.

可以用理今年會去洗機.


大宅

積分: 1936


21#
發表於 12-11-30 23:47 |只看該作者
我想問,我間屋六百幾尺,有咩型號可以介紹下??
上年連牆身都發毛,今年一定要買!!
奶野...跌得好痛添...   


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


20#
發表於 12-11-30 23:43 |只看該作者

回覆:抽濕機

三菱
myphoto.jpg




侯爵府

積分: 24365

好媽媽勳章 畀面勳章


19#
發表於 12-11-30 23:19 |只看該作者

回覆:抽濕機

3零抽濕機好出名,我果時都係買左3零


男爵府

積分: 8945


18#
發表於 12-11-30 23:10 |只看該作者

引用:日立?@@ +

原帖由 yingg92 於 12-11-30 發表
日立?@@
三0呀




男爵府

積分: 8945


17#
發表於 12-11-30 23:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Little☆Tiger+於+12-11-30+

原帖由 bluetulip 於 12-11-30 發表
我都係呢部,用左8年
Good




子爵府

積分: 13621


16#
發表於 12-11-30 22:57 |只看該作者

回覆:baybaysharp 的帖子

團購平好多嗎?今日見到賣電器既舖頭
好多c奶買抽濕機 三菱抽濕機全部無貨




男爵府

積分: 6758

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 12-11-30 22:54 |只看該作者

回覆:抽濕機

剛剛掉左我部16年嘅飛歌,真係正到無朋友,放向房抽衫,連房都暖,今日上午菲姐重用緊,剛剛用條電線閃火花,部機退役了,諗紧買部乜,團購有部JNC,唔知好唔好呢

customavatars/39800.jpg


水晶宮

積分: 59214


14#
發表於 12-11-30 22:54 |只看該作者

引用:用左3年,用黎乾衫,幾好用呀,make+in+Jap

原帖由 Little☆Tiger 於 12-11-30 發表
用左3年,用黎乾衫,幾好用呀,make in Japan。
我都係呢部,用左8年


子爵府

積分: 13621


13#
發表於 12-11-30 22:43 |只看該作者

回覆:ihv2kids 的帖子

用8年算係甘上下啦
您地知唔知熱石式抽濕機有咩好?




公爵府

積分: 25160

畀面勳章


12#
發表於 12-11-30 22:36 |只看該作者

回覆:抽濕機

呢排無左佢唔得
myphoto.jpg




男爵府

積分: 6274


11#
發表於 12-11-30 22:35 |只看該作者

引用:呢部機我用左就+7+年,但今年有d嘈。

原帖由 mercurycc 於 12-11-30 發表
呢部機我用左就 7 年,但今年有d嘈。
我同你一樣,用左8年添咯。而家又係好噪。好驚佢壞呀




子爵府

積分: 13621


10#
發表於 12-11-30 22:32 |只看該作者

回覆:candybbnow 的帖子

日立平啲咖?@@




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo