自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 34232

熱血金章


1#
發表於 12-12-2 19:44 |只看該作者
亞仔對波鞋都披晒口, 昨晚同亞仔去馬拉x買對波鞋過聖誕.
佢今早開心著新鞋返教會, 中午返到嚟, 話對鞋爆線.
去返馬拉x, 初時員工唔知佢有著過, 話要等四個工作天, 先至換到比我.
後來, 話著過的, 要返reebok公司, 等18個工作天, 睇下到時係repair, 還是換過對比我.
我話買左都唔夠24小時, 就要等18個工作天???
佢地又冇退貨服務, 所以只可以等.
亞仔要著住對舊波鞋過聖誕lu.
可以提供d快既方法, 去解決嗎?
我的格言:  冇記性, 唔緊要. 可以唔記得的, 即係--唔係好緊要既野.
唔係好緊要既野, 咁! 唔記得都唔緊要!!!


子爵府

積分: 11830


25#
發表於 12-12-2 23:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+helentong+於+12-12-02+發表

原帖由 bebebibi 於 12-12-02 發表
馬拉松都只係經銷商,而且人地單上都寫明退換只限全新貨物架
我明, 但其實經銷商賣嘢比人都有責任要負㗎! 顧客一定要知道自己嘅權益, 好多零售商貨單上寫咩“貨物出門……"唔係完全合理㗎! 都要視乎個别例子


用戶要求終止服務

積分: 56846

畀面勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 12-12-2 23:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bebebibi+於+12-12-02+發表講

原帖由 helentong 於 12-12-02 發表
無人嘈你, 顧客係馬拉松買鞋有事當然揾馬拉松啦!樓主個case好明顯係產品品質有問題,雖然唔係直接關馬拉松 ...
馬拉松都只係經銷商,而且人地單上都寫明退換只限全新貨物架



望咩呀望


子爵府

積分: 11830


23#
發表於 12-12-2 23:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+helentong+於+12-12-02+發表

原帖由 bebebibi 於 12-12-02 發表
講緊馬拉松唔換,唔係reebok呀,睇清楚先嘈啦
無人嘈你, 顧客係馬拉松買鞋有事當然揾馬拉松啦!樓主個case好明顯係產品品質有問題,雖然唔係直接關馬拉松事, 但馬拉松亦唔能夠因為顧客着過對鞋而唔換囉!



珍珠宮

積分: 34232

熱血金章


22#
發表於 12-12-2 22:43 |只看該作者
CALVEN 發表於 12-12-2 22:34
佢地話因為要比返NIKE果邊查證原因,所以要等.

剖屍都唔洗咁耐啦.
超討厭呀!
我的格言:  冇記性, 唔緊要. 可以唔記得的, 即係--唔係好緊要既野.
唔係好緊要既野, 咁! 唔記得都唔緊要!!!


珍珠宮

積分: 48057

睛靈勳章 陪月勳章 畀面勳章


21#
發表於 12-12-2 22:37 |只看該作者

回覆:好失望!馬拉x買波鞋,爆左線,要等18日先至有回音.

咁唔係馬xx問題!


珍珠宮

積分: 39064

畀面勳章


20#
發表於 12-12-2 22:36 |只看該作者

回覆:好失望!馬拉x買波鞋,爆左線,要等18日先至有回音.






已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


19#
發表於 12-12-2 22:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34232

熱血金章


18#
發表於 12-12-2 22:29 |只看該作者
CALVEN 發表於 12-12-2 22:17
c6試過買左對NIKE,著左2,3次先發現爆線,

攞左返馬拉松,係要等成果月GA,最後回覆因為無貨,只可以換其他貨. ...

係冇貨就唔好拖人成個月la.
真係心地唔好.
我的格言:  冇記性, 唔緊要. 可以唔記得的, 即係--唔係好緊要既野.
唔係好緊要既野, 咁! 唔記得都唔緊要!!!


用戶要求終止服務

積分: 56846

畀面勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 12-12-2 22:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bebebibi+於+12-12-02+發表咁

原帖由 helentong 於 12-12-02 發表
吓? 你買對新鞋返黎預咗着一次就爛?
講緊馬拉松唔換,唔係reebok呀,睇清楚先嘈啦



望咩呀望


男爵府

積分: 5652


16#
發表於 12-12-2 22:25 |只看該作者

回覆:toffeetong 的帖子

係因為着過就不是馬拉x佢問題,佢地要 send 返去 reebok 到 check 鞋,reebok 會決定換一樣新鞋、整返、換款,所以要咁耐,我老公都試過買左對 Nike 著左一個月爆 air ,check 完冇貨叫我地換款!




公爵府

積分: 28426

熱血勳章 畀面勳章


15#
發表於 12-12-2 22:17 |只看該作者

回覆:好失望!馬拉x買波鞋,爆左線,要等18日先至有回音.

冇辦法,唯有等!


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


14#
發表於 12-12-2 22:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11830


13#
發表於 12-12-2 22:16 |只看該作者

引用:咁你真係著過,人地唔換都好正常 +

原帖由 bebebibi 於 12-12-02 發表
咁你真係著過,人地唔換都好正常
吓? 你買對新鞋返黎預咗着一次就爛?


水晶宮

積分: 57267

hashtag影視迷勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 12-12-2 22:10 |只看該作者

回覆:好失望!馬拉x買波鞋,爆左線,要等18日先至有回音.

吓?!?‘


珊瑚宮

積分: 119318

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 大廚勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 春季勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 笑得好勳章


11#
發表於 12-12-2 21:56 |只看該作者
佢18日後真係幫你解決都好呀,最驚佢地會一拖再拖咋


侯爵府

積分: 24521

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 12-12-2 21:49 |只看該作者

引用:Quote:katie0921+發表於+12-12-2+20:18+你

原帖由 toffeetong 於 12-12-02 發表
我買左都冇24小時呀
好冇耐,又唔咁心另外再買,都要幾百蚊,錢又比再,又冇得用




珍珠宮

積分: 34232

熱血金章


9#
發表於 12-12-2 21:47 |只看該作者
katie0921 發表於 12-12-2 20:18
你等18日都唔係好耐,我係時間X買咗隻手錶,10月尾壞咗,拎返去維修,等到今日都仲未有得攞,已經6星期有多 ...
我買左都冇24小時呀
我的格言:  冇記性, 唔緊要. 可以唔記得的, 即係--唔係好緊要既野.
唔係好緊要既野, 咁! 唔記得都唔緊要!!!


珍珠宮

積分: 34232

熱血金章


8#
發表於 12-12-2 21:46 |只看該作者
pillarfung 發表於 12-12-2 20:13
只怪自己無check清楚,只好等啦。

亞仔試著時, 佢係冇爆架.
今日越行越走線乍.mouth:
我的格言:  冇記性, 唔緊要. 可以唔記得的, 即係--唔係好緊要既野.
唔係好緊要既野, 咁! 唔記得都唔緊要!!!


禁止訪問

積分: 1807


7#
發表於 12-12-2 20:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo