婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 918


1#
發表於 12-12-3 12:01 |只看該作者
之前係CIN2,7月做咗leep
要半年返健康院再做抹片睇下仲有無事
唔知有無jm都係咁情況?
可否講吓你哋而家點樣?
e.g. 再驗有無事?
thank you

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo