夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


別墅

積分: 904


1#
發表於 12-12-5 00:23 |只看該作者
老公唔係好理我同個女啊!點算啊,佢放工返到來都係掛住打機,打機,冇咩上進心 未結婚前都唔會甘對我既唔通真係結左婚变左。有時真係好想同佢分開下。


大宅

積分: 4131


46#
發表於 12-12-11 12:33 |只看該作者
Dreadmonkey 發表於 12-12-7 16:45
之前我成日都打機, 打機可以大過同老婆ML, 後來搞到兩公婆關係好差, 近呢一年開始戒, 當然無可能完全唔打, ...


你果d條件,我老公全部都應承過我, 結果呢?一有新game就全部唔記得晒,收工返黎打到開飯, 食完飯又打....打到點幾2點就去訓...2公婆完全零交流 ....話佢成日打機,佢仲惡過你話佢冇"成日"打..係架,日頭要返工嘛,只不過係屋企既時間拎晒去打機者
冇新game玩, 唔緊要, 一樣拎住個電話收埋自己係房睇漫畫打機...你係廳佢就係房, 你入房佢就出廳......

星期六佢off叫佢湊仔就經典啦 , 佢12點零比部平板2個細路,中間有1個鐘食飯時間, 之後全日....佢就唔再理d仔女架啦...佢自己係房打機...直到我放工返黎接手....

由岩岩有小朋友時差唔多日日鬧交, 到而家大果個都7歲...我已經死心, 我同d仔女永遠都唔夠佢d遊戲機重要....而家我唔會再就佢等佢, 放假佢打機唔肯起身, 我就自己同d仔女出去食飯去玩....

你都會醒覺, 佢而家30歲人, 打左28年機....佢都仲好enjoy, 係街見到4x歲既阿叔拎住部機打, 佢仲要同我講人地4x歲都仲打機, 佢而家30歲人, 打機有咩問題.....



複式洋房

積分: 171


45#
發表於 12-12-10 23:39 |只看該作者

引用:唔駛做野果陣夜晚打成晚機,天光先死去瞓,

原帖由 啫喱黃 於 12-12-06 發表
唔駛做野果陣夜晚打成晚機,天光先死去瞓,夜晚先起身,我地可以24個鐘一齊都係同一間屋,但係都講唔到十句 ...
同病相憐


複式洋房

積分: 171


44#
發表於 12-12-10 23:37 |只看該作者

引用:老公唔係好理我同個女啊!點算啊,佢放工返

原帖由 Emilytang4 於 12-12-05 發表
老公唔係好理我同個女啊!點算啊,佢放工返到來都係掛住打機,打機,冇咩上進心 未結婚前都唔會甘對我既唔通 ...
我老公又係咁,人係屋企,一定係電腦前。從來唔會主動同個囝玩,功課更加不會理...同佢講野一遍,佢實聽唔到,唔係入佐電腦就係入佐電視..所以我們溝通少,我好孤寂..呢D日子唔知可以維持幾耐



大宅

積分: 1774


43#
發表於 12-12-10 13:52 |只看該作者

回覆:桃花島 的帖子

咁我又對c6有啲信心嘅我未嫁已講到明,一偷食即拜拜我好信一次不忠百次不用




大宅

積分: 1547


42#
發表於 12-12-10 06:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+桃花島+於+12-12-05+發表都係

原帖由 kan.siuwan 於 12-12-10 發表
下我條佬都有個台灣女仔朋友打機識架
D台灣女仔好cheap架,我仲有佢同我c6祼聊d相添呀,小心使得萬年船呀!


大宅

積分: 1932


41#
發表於 12-12-10 04:40 |只看該作者

回覆:Luluyen906 的帖子

大把哩d寂寞女人啦




大宅

積分: 1774


40#
發表於 12-12-10 03:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Luluyen906+於+12-12-05+發表

原帖由 桃花島 於 12-12-05 發表
都係小心d 好,我c6之前都係成日o係屋企玩online game,咪就識咗個台灣女人喇,個台灣女人飛埋黎香港送外賣 ...
下我條佬都有個台灣女仔朋友打機識架




洋房

積分: 37


39#
發表於 12-12-7 17:36 |只看該作者
性格係咁


男爵府

積分: 8527

睛靈勳章


38#
發表於 12-12-7 17:36 |只看該作者

引用:我C6唔單子打機,仲迫我陪佢一齊打!

原帖由 Yu0814 於 12-12-06 發表
我C6唔單子打機,仲迫我陪佢一齊打!
me too




公爵府

積分: 27587

熱血金章 畀面勳章


37#
發表於 12-12-7 17:29 |只看該作者
分開?!咁個女咪好慘


別墅

積分: 583


36#
發表於 12-12-7 16:45 |只看該作者

之前我成日都打機, 打機可以大過同老婆ML, 後來搞到兩公婆關係好差, 近呢一年開始戒, 當然無可能完全唔打, 初初就係有條件打, 1, 兩個仔訓晒先打, 2, 唔會打多過2個鐘, 3, 唔玩MMORPG, 盡量都玩LOBBY GAME 或CONSOLE. 即係老婆一叫到可以停, 或者即刻熄機唔玩果類. 依家差唔多一日唔玩得多過一個鐘. 自己都冇乜動力玩咁.

我自己打左2X 年機, 要完全唔打真係無可能, 因為係減壓既重要方法. 依家唯有自己克制, 如果唔係第時成世一個自己玩重大鑊.

如果老公玩得好癲既, 真係要好好講清楚同溝通, 或者太太陪埋一齊玩.


禁止訪問

積分: 112


35#
發表於 12-12-7 13:34 |只看該作者

回覆:Emilytang4 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 42543


34#
發表於 12-12-7 01:26 |只看該作者
minnie0324 發表於 12-12-5 14:04
台灣online game的台妹都好主動我之前有個男朋友識左個。仲要親手整朱古力寄俾佢!明知當時有我的存 ...
有時男人未必喜歡女人太主動


別墅

積分: 904


33#
發表於 12-12-7 00:51 |只看該作者

回覆:掛住打機的老公。。

而家我同佢既生活就好像佢有佢既生活我有我既忙碌甘啊!


大宅

積分: 1578


32#
發表於 12-12-6 23:54 |只看該作者
我C6唔單子打機,仲迫我陪佢一齊打!


子爵府

積分: 10510

畀面勳章


31#
發表於 12-12-6 23:52 |只看該作者

回覆:掛住打機的老公。。

唔駛做野果陣夜晚打成晚機,天光先死去瞓,夜晚先起身,我地可以24個鐘一齊都係同一間屋,但係都講唔到十句野,見唔到4個鐘


子爵府

積分: 10510

畀面勳章


30#
發表於 12-12-6 23:44 |只看該作者

回覆:掛住打機的老公。。

我C6都係D咁既人,只要一開機,我講咩都聽唔到,仲話我嘈住佢,去旅行出街,都要限時限克,話要趕返去打城戰


子爵府

積分: 10098

好媽媽勳章 醒目開學勳章


29#
發表於 12-12-6 01:52 |只看該作者
回覆 Cutemom0808 的帖子

總有d例外既 又唔可以咁講


子爵府

積分: 10098

好媽媽勳章 醒目開學勳章


28#
發表於 12-12-6 01:51 |只看該作者
我老公都好迷打機 係好中意個隻
但又真係會打到11點上床訓
出街都會同我出

其實我都有打機 但有節制地 湊仔就湊仔 等佢訓先打

所以 係屋企佢點打咩都唔做我都由佢
話晒佢搵錢養我咁辛苦

點評

Cutemom0808    發表於 12-12-6 08:39

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo