想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   4


別墅

積分: 854


1#
發表於 12-12-8 21:32 |只看該作者
話說某一年頭因宮外孕入了QE急証即晚切除一邊輸卵管,五個月後另一邊輸卵管旁生了個良性水瘤,在私家醫院做了微創切除,之後醫生寫了轉介信比我去KWH排不育科,在等的期間有常試過自然,睇下中醫,又找了位於中環某私人醫生想早一點成功,那就不用去政府做。
大家都知一般做法都係驗C6丁丁,照輸卵管之後再決定做iui或Ivf。醫生book咗一間私人放射診所給我(好明顯有利益輸送),不過都要做,你選擇了他,就要信。仿且佢地註明打入的是油,比一般水更好亦聲稱有病人之後而自然懷孕了,據說因油有助丁丁努力向上游,費用為HKD2400。當所有報告出,醫生打給我說丁丁只有1%,原全不合格,而我沒有什麼大問題,我好理所當然覺得問題係C6度。但因C6工作関係長註外國,所以無再進一歩見醫生,期間買了些男牲維他命,善全迫佢食而已。
直到今年年中到期去KWH見醫生,帶了所有報告比醫生作參考和更了解我地嘅狀況,醫生驚訝地發現,私人放射診所寫我嘅照輸卵管報告係,兩邊都通,亦正常。但QE的清楚寫明因宫外孕而切除了,醫生說那Xray𣎴太可信,不過她一定信QE,因為大家都係政府醫院,她要我在KWH再做多1次,而C6丁丁有3%(唔知関唔関維他命而有所改善)因我經期和政府比嘅日子撞,一個月推一個月,而且心有不甘比了二千幾嘅報告都唔可信,唯有硬著頭皮打電話比中環醫生話佢知有咁嘅情況,今日帶回X-ray 去,等了二十分鐘,見了曾經友善又有耐心的中環醫生,佢一改態度,更批評KWH唔識睇X-RAY,又說知道是那一位,她很麻煩的(本人只見KWH女醫生一次,說話,態度完全無任何問題,雖然樣子嚴肅但帶笑容,無hard feeling) 又話佢轉介的放射姓李的不清楚我曾經切除了一邊,我反問\"姓李的不是專業的嗎?我想問我會有咩補償,我唔再做多次,因身心都受創,我亦唔會再信姓李\"。中環醫生有點強詞脫理,\"一看Xray就知一邊是不通,你不信姓李但你也要信我"我眼見現場兩姑娘有點尷尬,好似死都要拗返生咁,而且態度其差,跟我上次見的完全兩個樣,我非常之反感,信你?你講都無用,白紙黑字寫話正常,Xray片就唔正常,點同KWH講?同女醫生講你唔駛睇張片,信我得架啦?!最後姑娘話會星期一搵姓李醫生問個明白再復我,我答咗佢一句\"我會保留追究嘅權利"我點頭唔該佢地我就離開,我等lift時已經忍唔到,雙眼通紅,有啲委屈。
醫生唔係應該澤心仁厚?點解會係病人面前狠評另一位醫生?做錯了咪認囉,我又無指住你個頭鬧,我都只係想得個明白有個合理解釋啫。其實如果佢心平氣和咁同我道歉,我係會接受,但好可惜,跌落地仲要拿返渣沙我唔Buy,仲有發覺佢好無品!

邊位醫生唔知大家估唔估到,我唔想開名,因為可能我對佢有偏見而已,只係想分享一下自己一個不幸和一個不愉快嘅經歷。




別墅

積分: 854


18#
發表於 12-12-12 13:56 |只看該作者

引用:Quote:Peanutqbi+發表於+12-12-11+22:41+前

原帖由 alik 於 12-12-12 發表
醫管局只管醫管局既醫生,你係應該去信醫委會
係吖,原來係醫委會,唔該晒你~
直到今日十二月十二日都係無人聯絡我,我都好耐心咁比咗時間佢同我解釋,可能佢地覺得唔重要啦




複式洋房

積分: 295


17#
發表於 12-12-12 12:10 |只看該作者

回覆:小心選擇!(純粹個人經歷~有點長篇)




公爵府

積分: 25507


16#
發表於 12-12-12 07:37 |只看該作者
Peanutqbi 發表於 12-12-11 22:41
前日姑娘話pass咗份X-ray 去好專業萬邦行李醫生度,話會復我,比個答復或解釋我,但今日一個電話都無。有朋 ...
醫管局只管醫管局既醫生,你係應該去信醫委會

唔該唔好同我打招呼,不要點評!


別墅

積分: 854


15#
發表於 12-12-11 22:41 |只看該作者

回覆:Peanutqbi 的帖子

前日姑娘話pass咗份X-ray 去好專業萬邦行李醫生度,話會復我,比個答復或解釋我,但今日一個電話都無。有朋友聽完覺得我應該去信醫管局,因為唔出聲,果啲所以專業嘅醫生就會覺得自己無錯,我亦會變咗幫凶,継續比佢地去厄人~




別墅

積分: 854


14#
發表於 12-12-9 12:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Peanutqbi+於+12-12-08+發表

原帖由 Remda 於 12-12-09 發表
係咪12樓?
我唔記得係咪十二樓了,因為係上年做,太耐




別墅

積分: 854


13#
發表於 12-12-9 12:01 |只看該作者

引用:簡直過份,有冇攪錯,只會令妳心情更加無助

原帖由 judysisi 於 12-12-09 發表
簡直過份,有冇攪錯,只會令妳心情更加無助
唉,只怪自己身體不幸,想靠自己但又處處難關等住你




別墅

積分: 854


12#
發表於 12-12-9 11:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Peanutqbi+於+12-12-08+發表

原帖由 coolwinnie 於 12-12-09 發表
嘩你都好無奈啊,遇著d咁既醫生,其實我有睇緊廣華的,個黃醫生好專業,係高級顧問醫生,睇佢診所既相,就 ...
我都覺黃醫生無嘢,個樣係惡啲,但我見佢好努力咁同我地講笑,等我地輕鬆啲唔好咁緊張,感覺良好,佢要我地兩公婆一月尾再嚟簽名作實,但C6月尾要出trip, 佢都不厭其煩即場解釋同比我地簽名,咁下次我自己返就OK. 仿且一次要比幾錢啫,驗丁丁都係60蚊,之後都係睇你要咩藥先比幾多~所以我好相信黄醫生態度同醫德同錢無關(當然佢份人工包晒)




複式洋房

積分: 266


11#
發表於 12-12-9 11:46 |只看該作者

回覆:Peanutqbi 的帖子

簡直過份,有冇攪錯,只會令妳心情更加無助


別墅

積分: 854


10#
發表於 12-12-9 11:36 |只看該作者

回覆:impriscilla 的帖子

我C6話佢緊係黑啦,份報告咁耐依家先講(咁我哋唔識睇吖麻)又無幫親但又攪攪振。
如果份報告無錯,我都唔會剷上去,又要請半假又遠:;pppp:
依家見佢真面目,覺得自己好彩無係佢度做




公爵府

積分: 26126

我的育兒心得勳章


9#
發表於 12-12-9 10:27 |只看該作者

引用:話說某一年頭因宮外孕入了QE急証即晚切除一

原帖由 Peanutqbi 於 12-12-08 發表
話說某一年頭因宮外孕入了QE急証即晚切除一邊輸卵管,五個月後另一邊輸卵管旁生了個良性水瘤,在私家醫院做 ...
嘩你都好無奈啊,遇著d咁既醫生,其實我有睇緊廣華的,個黃醫生好專業,係高級顧問醫生,睇佢診所既相,就知佢係不育科有返咁上下經驗,而且態度係幫到就幫,睇黃醫生雖然政府醫生,但好在有果句講果句,亦覺得佢好爽直,對病人一視同仁,亦好寛容。

Everyday may not be good..but there is something Good in Everyday!


大宅

積分: 2950


8#
發表於 12-12-9 00:33 |只看該作者

引用:話說某一年頭因宮外孕入了QE急証即晚切除一

原帖由 Peanutqbi 於 12-12-08 發表
話說某一年頭因宮外孕入了QE急証即晚切除一邊輸卵管,五個月後另一邊輸卵管旁生了個良性水瘤,在私家醫院做 ...
有點名氣既醫生 尤其係專科態度都一樣 你順住佢聽佢話會好過的 若果有意見佢地就即變面 好似有次我發現口腔生左粒野要割出黎化驗 醫生提議係佢地間診所既手術室做 不過因為要claim保險同安心問題 想係醫院做 嘩 我老公都話睇到佢塊面黑過包公




大宅

積分: 2351


7#
發表於 12-12-9 00:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bambini+於+12-12-08+發表果

原帖由 Peanutqbi 於 12-12-08 發表
無錯
係咪12樓?




別墅

積分: 854


6#
發表於 12-12-8 21:59 |只看該作者

引用:果個李醫生…係咪係萬邦行架?~

原帖由 bambini 於 12-12-08 發表
果個李醫生…係咪係萬邦行架?~
無錯




大宅

積分: 4754


5#
發表於 12-12-8 21:58 |只看該作者

回覆:小心選擇!(純粹個人經歷~有點長篇)

果個李醫生…係咪係萬邦行架?~


別墅

積分: 854


4#
發表於 12-12-8 21:51 |只看該作者

回覆:aby336 的帖子

姓勞,不過放射係另一間:姓李,都係中環




大宅

積分: 3495


3#
發表於 12-12-8 21:49 |只看該作者
好恐怖喎, 明明已經切除左, 仲話兩邊正常都通?! 真係好有問題呀!!!!
我覺得樓主可以選擇唔開名, 但起碼都比各位JM知道係呢位醫生貴姓


大宅

積分: 1836


2#
發表於 12-12-8 21:42 |只看該作者

回覆:小心選擇!(純粹個人經歷~有點長篇)






首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo