親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   1


男爵府

積分: 6614


1#
發表於 12-12-10 00:08 |只看該作者
Hong kong airline仲有無去大板的線?




禁止訪問

積分: 10893


15#
發表於 12-12-11 16:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+apsm+於+12-12-10+發表when??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


14#
發表於 12-12-11 15:46 |只看該作者

引用:Quote:littlesister+發表於+12-12-10+20:33

原帖由 apsm 於 12-12-10 發表
when??
I don\'t really know when will Jestar start the service. I just learnt it from the other forum




洋房

積分: 41


13#
發表於 12-12-11 12:06 |只看該作者

回覆:littlesister 的帖子

Thanks 我成日坐jetstar =]




<a href=&quot;http://lilypie.com/&quot;><img src=&quot;http://lagf.lilypie.com/zUT0p8.png&quot; width=&quot;400&quot; height=&quot;80&quot; border=&quot;0&quot; alt=&quot;Lilypie Angel and Memorial tickers&quot; /></a>


男爵府

積分: 6614


12#
發表於 12-12-11 09:36 |只看該作者
littlesister 發表於 12-12-10 20:33
出年好似Jetstar 開航

Thx your info


禁止訪問

積分: 10893


11#
發表於 12-12-10 23:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


10#
發表於 12-12-10 20:33 |只看該作者

回覆:去大板,除了peach外,還有其他平的airline嗎?

出年好似Jetstar 開航




別墅

積分: 897


9#
發表於 12-12-10 18:25 |只看該作者

回覆:gigayan 的帖子

印度航空




大宅

積分: 2874


8#
發表於 12-12-10 15:43 |只看該作者
回覆 bbqueen 的帖子

一個字"平", 不過你要有心理準備D機好舊好舊. 機入面有D爛的地方用膠布封左就算 mouth:


子爵府

積分: 12612


7#
發表於 12-12-10 15:01 |只看該作者

回覆:4000cc 的帖子

点好法?


大宅

積分: 1777


6#
發表於 12-12-10 14:21 |只看該作者
KEROROBB 發表於 12-12-10 14:11
回覆 gigayan 的帖子

印度航空, 不過唔係日日有機
好野呢架


大宅

積分: 2874


5#
發表於 12-12-10 14:11 |只看該作者
回覆 gigayan 的帖子

印度航空, 不過唔係日日有機


男爵府

積分: 6614


4#
發表於 12-12-10 13:11 |只看該作者
czm98125 發表於 12-12-10 00:51
港航無飛大阪了

或者等星期二CX fanfares啦

請問cx fanfares係咩黎架?? 即係聽日 (11/12) 去cx個到訂有sales?? 謝指教~


寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 12-12-10 08:55 |只看該作者
冇啦, 其它要轉機~


大宅

積分: 1677


2#
發表於 12-12-10 00:51 |只看該作者
本帖最後由 czm98125 於 12-12-10 00:51 編輯

港航無飛大阪了

或者等星期二CX fanfares啦

再唔係全日空都做緊優惠,但航班時間幾差

限時7日!三月底前出發!一人成行! 香港往返東京、大阪、名古屋只需$1,900 – ANA 全日空 (優惠至12月14日)
http://www.meethk.com/?p=6342

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo