親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 14194


1#
發表於 12-12-10 08:39 |只看該作者
7月2大2小去大阪,但好少介紹自駕,ok ma?thx




大宅

積分: 2234


7#
發表於 12-12-11 16:54 |只看該作者

回覆:有冇人試過大阪自駕遊?

今年6月去,機場攞車直駕和歌山白浜,之後渣返去心齋橋酒店,放低行理至渣去還車



時光會逼你這副萬金之軀
競逐世上各樣乜乜之最
你若決定要做最尾一名絕對允許
人生這可怕的染缸有所有污垢要面對
人轉眼將會大個女


珍珠宮

積分: 44557


6#
發表於 12-12-11 16:04 |只看該作者
市區千其唔好亂泊, 一張告票 $2000 !!!


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


5#
發表於 12-12-10 21:24 |只看該作者

回覆:有冇人試過大阪自駕遊?

我試過大阪和歌山自駕遊,在大阪巿只去了USJ和機場,所以免強可以,在大阪巿區較塞車,最大問題係,好多高價路令GPS失靈,呢點樓主要考慮





男爵府

積分: 9056


4#
發表於 12-12-10 19:40 |只看該作者
angelyip0507 發表於 12-12-10 08:39
7月2大2小去大阪,但好少介紹自駕,ok ma?thx

市內自駕可以,不過泊車費貴得驚人(除非你夠胆泊街),大阪就好少少。


珍珠宮

積分: 44557


3#
發表於 12-12-10 12:15 |只看該作者
我就自駕到白浜, 唔行高速, 玩接龍, 好慢.....


寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 12-12-10 08:53 |只看該作者
有去過, 睇下你行程去邊, 如果係以大阪京都咁玩既, 搭車就得啦, 因為市內交通都幾塞車

去遠少少果啲好似和歌山, 白滨, 有馬温泉....咁自駕就方便啦~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo