烹飪搵食

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   126


侯爵府

積分: 24317

2018復活節勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


1#
發表於 12-12-14 11:11 |只看該作者
本帖最後由 conlysister 於 12-12-14 12:03 編輯

唔好意思...因早幾日家中老人家跌親未有時間整理食譜....而家整好喇........如果有錯漏請提點.....




食譜同做法→http://www.baby-kingdom.com/home.php?mod=space&uid=28823&do=blog&id=105095
少年耆英..為藝術而偽術..偽術煮意


侯爵府

積分: 24317

2018復活節勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


118#
發表於 13-1-2 18:43 |只看該作者
回覆 豆豆卡卡 的帖子

都OK呀.......我都整過好多次至有成果....你一次都唔錯吖
少年耆英..為藝術而偽術..偽術煮意


大宅

積分: 1087

畀面勳章


117#
發表於 13-1-2 16:51 |只看該作者

引用:Quote:豆豆卡卡+發表於+12-12-23+22:25+好

原帖由 conlysister 於 12-12-23 發表
我盡力了!conlysister
myphoto.jpg




大宅

積分: 4602


116#
發表於 13-1-1 13:01 |只看該作者
勁呀


珍珠宮

積分: 39405


115#
發表於 13-1-1 12:32 |只看該作者

回覆:聖誕水晶球....(有食譜同做法)






伯爵府

積分: 15500


114#
發表於 12-12-25 20:50 |只看該作者

聖誕水晶球....(有食譜同做法)






侯爵府

積分: 24317

2018復活節勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


113#
發表於 12-12-25 20:05 |只看該作者

回覆:awbx3 的帖子

唔緊要,學定出年一樣得。



少年耆英..為藝術而偽術..偽術煮意


男爵府

積分: 9255


112#
發表於 12-12-25 17:32 |只看該作者

回覆:聖誕水晶球....(有食譜同做法)

嘩,精美


男爵府

積分: 8132

2023年兔年勳章 牛年勳章 畀面勳章 陪月勳章


111#
發表於 12-12-25 16:43 |只看該作者


大宅

積分: 1829

玩具勳章 畀面勳章


110#
發表於 12-12-25 16:07 |只看該作者
好靚呀~ 早D 見到我就唔洗煩送乜俾小朋友~


水晶宮

積分: 66961

我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 熱血勳章 畀面勳章 有「營」勳章 陪月勳章 爸B勳章 大廚勳章


109#
發表於 12-12-25 00:24 |只看該作者

回覆:聖誕水晶球....(有食譜同做法)






翡翠宮

積分: 91789

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 減齡達人勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 玩具勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


108#
發表於 12-12-24 23:03 |只看該作者


侯爵府

積分: 23149

畀面勳章


107#
發表於 12-12-24 17:13 |只看該作者


侯爵府

積分: 24317

2018復活節勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


106#
發表於 12-12-23 22:30 |只看該作者
豆豆卡卡 發表於 12-12-23 22:25
好期待整好之後post 相上黎呀~~~

少年耆英..為藝術而偽術..偽術煮意


大宅

積分: 1087

畀面勳章


105#
發表於 12-12-23 22:25 |只看該作者

引用:Quote:豆豆卡卡+發表於+12-12-23+22:10+我

原帖由 conlysister 於 12-12-23 發表
早晨早晨....咁早起身....係淋淋地.....唔好咁大力呀...不過你都好叻....識吹番撐起佢. ...
好期待整好之後post 相上黎呀~~~




大宅

積分: 1087

畀面勳章


104#
發表於 12-12-23 22:23 |只看該作者

引用:Quote:豆豆卡卡+發表於+12-12-23+22:10+我

原帖由 conlysister 於 12-12-23 發表
早晨早晨....咁早起身....係淋淋地.....唔好咁大力呀...不過你都好叻....識吹番撐起佢. ...
基本上我無訓過呢,呢彈野搞左成晚,哈哈,趕住聖誕送比屋企人呢。而家有覺好訓啦。

我諗我d水晶球仲未乾得透,因為佢又軟到可以成塊膠咁拿埋一舊,又可以撐番開有番個形。如果訓醒都係咁我就上多一層啦。因為我番睇妳的video,妳的水晶球係有一定程度的硬,妳的手指按落去都唔變形的。(睇左妳個video 好多次,我係好學生)




侯爵府

積分: 24317

2018復活節勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


103#
發表於 12-12-23 22:14 |只看該作者
豆豆卡卡 發表於 12-12-23 22:10
我用cupcake holder 黎room temperature待乾, 而家朝早六點,我岩岩去摸下佢,大部分都乾了,有個氣球比我 ...
早晨早晨....咁早起身....係淋淋地.....唔好咁大力呀...不過你都好叻....識吹番撐起佢.
少年耆英..為藝術而偽術..偽術煮意


大宅

積分: 1087

畀面勳章


102#
發表於 12-12-23 22:10 |只看該作者

引用:Quote:豆豆卡卡+發表於+12-12-23+19:46+Con

原帖由 conlysister 於 12-12-23 發表
唔好咁講....互相指教啫買到就好喇....係"痴痴"地架....乾咗就唔"痴"手....如果你二點至整 ...
我用cupcake holder 黎room temperature待乾, 而家朝早六點,我岩岩去摸下佢,大部分都乾了,有個氣球比我整爆左,跟住水晶球就好似一塊薄膠咁那埋一舊,我心諗死啦,但我用手整番開,佢又變成水晶球啦,yeah! 而家我吹多個氣球係入面,等佢乾耐少少。

我以為水晶球係硬架!原來係軟架?好似膠水乾左咁!




男爵府

積分: 8230


101#
發表於 12-12-23 22:09 |只看該作者

回覆:聖誕水晶球....(有食譜同做法)






侯爵府

積分: 24317

2018復活節勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


100#
發表於 12-12-23 22:00 |只看該作者
豆豆卡卡 發表於 12-12-23 19:46
Conlysister, 我搵到isomalt la 大型的baking store 冇,但我搵細細間的就有,想問下我上左4層後,待乾時 ...
唔好咁講....互相指教啫買到就好喇....係"痴痴"地架....乾咗就唔"痴"手....如果你二點至整....咁整完放入雪櫃....第二朝起身試摸下"痴"唔"痴"手...唔"痴"手就得喇....杰咗....會唔會凍咗.....凍咗就會杰....因為VIDEO我用咗雙倍份量...如果唔係我自己一個影唔到.....因為我御用攝影師(我個女)返咗工...冇人同我揸機...所以我個碗係多啲..容易上啲....
少年耆英..為藝術而偽術..偽術煮意

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo