求職招聘

跳至

首頁
12

尾頁
   5


男爵府

積分: 9744

2018復活節勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


1#
發表於 12-12-18 09:39 |只看該作者
細公司請文員, 主要跟船務及運輸, 可講/寫簡單英語, 間中外勤, 人工9000, 5.5天, 長短週, 工作量少, 超自由,


大宅

積分: 1220

畀面勳章


36#
發表於 13-1-7 18:44 |只看該作者

回覆:judychung 的帖子

有興趣,邊區?


子爵府

積分: 10901


35#
發表於 13-1-5 13:04 |只看該作者
仲有位嗎? PM我可以嗎?
如對本人內容有意見, 不喜勿插!!! 謝謝!!!


別墅

積分: 941


34#
發表於 13-1-5 12:57 |只看該作者

回覆:tatawong_0331 的帖子

我有興趣, 點樣pm 你?


  Beautiful day


洋房

積分: 48


33#
發表於 13-1-5 12:07 |只看該作者
超有興趣, 識PC 中英打字,PHOTOSHOP,改相,EXEL.......... 請PM, THX!!!!


男爵府

積分: 9744

2018復活節勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


32#
發表於 13-1-5 10:08 |只看該作者
已經請左人


大宅

積分: 1170


31#
發表於 13-1-4 23:09 |只看該作者

回覆:請文員

有興趣,可否pm 我


子爵府

積分: 10901


30#
發表於 13-1-4 19:02 |只看該作者
回覆 judychung 的帖子

請問請咗未? 我有意申請, 但係我PM唔到你, 點算?
如對本人內容有意見, 不喜勿插!!! 謝謝!!!


複式洋房

積分: 159


29#
發表於 13-1-4 13:51 |只看該作者
請左人未,邊度返工?本人做開會計,急搵工!


子爵府

積分: 13156


28#
發表於 12-12-22 01:00 |只看該作者
是不是已請人了?


男爵府

積分: 9744

2018復活節勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


27#
發表於 12-12-21 12:43 |只看該作者
各位, 已經請左人啦. thank you


男爵府

積分: 8215


26#
發表於 12-12-21 10:59 |只看該作者

回覆:請文員

有意,英文唔叻,無經驗,肯學
邊到返?


複式洋房

積分: 136


25#
發表於 12-12-21 00:16 |只看該作者
inv where?? plZ PM


大宅

積分: 1334


24#
發表於 12-12-20 23:17 |只看該作者
我有興趣,請問是那一區呢??請留聯絡方法及電郵地址!!TKS!!


大宅

積分: 3671


23#
發表於 12-12-20 21:32 |只看該作者
請問公司係在那裡? 請留聯絡及電郵地址...


男爵府

積分: 9418

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章


22#
發表於 12-12-20 20:51 |只看該作者
我做開船務,請pm我。


複式洋房

積分: 174


21#
發表於 12-12-20 14:43 |只看該作者

回覆:judychung 的帖子

請pm資料,謝


大宅

積分: 2445


20#
發表於 12-12-20 13:38 |只看該作者

回覆:judychung 的帖子

Hello,本人有興趣見 貴公司文員之職位,本人只有約1個月食品跟單文員經驗,想知更多詳細關於此職位之資料,可否致電給我?我電話:68222271,thx


複式洋房

積分: 305


19#
發表於 12-12-20 13:33 |只看該作者
有興趣,請問邊區,可否PM資料﹖謝!


複式洋房

積分: 255


18#
發表於 12-12-20 09:38 |只看該作者
有興趣, 可PM 資料嗎?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo