自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 34732


1#
發表於 12-12-18 16:49 |只看該作者
佢唱歌唔得、做戲唔得、樣又普通,
但昨晚睇頒獎禮,dodo 姐介紹佢時講千嬅拎過香港電影評論學會大獎最佳女演員,
我聽完o 左咀,加埋佢頒獎辭,仲令我覺得佢何得何能可以係香港演藝界生存,
佢真係太差!!!

點評

黎女士  agree  發表於 12-12-24 14:16


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


119#
發表於 12-12-24 14:13 |只看該作者

回覆:楊千嬅何得何能???






桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


禁止訪問

積分: 5784


118#
發表於 12-12-24 13:43 |只看該作者

回覆:楊千嬅何得何能

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 855


117#
發表於 12-12-19 22:50 |只看該作者

回覆:HaChu 的帖子

係呀,真係~每聽到某首歌就會諗起讀書時感覺





水晶宮

積分: 55578

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


116#
發表於 12-12-19 17:24 |只看該作者

回覆:楊千嬅何得何能

因香港畸怪:;pppp:


男爵府

積分: 5032


115#
發表於 12-12-19 17:23 |只看該作者
次次都提住生仔湊仔...做過護士...真係聽到厭!! 好多人都生過, 出返黎做野就好心pro D 同keep 下, 做乜都提住生左仔又呢又路, 真係


珊瑚宮

積分: 108889

畀面勳章 BK Milk勳章


114#
發表於 12-12-19 17:22 |只看該作者
choco_soup 發表於 12-12-18 16:49
佢唱歌唔得、做戲唔得、樣又普通,
但昨晚睇頒獎禮,dodo 姐介紹佢時講千嬅拎過香港電影評論學會大獎最佳女 ...
之前睇過一個post 講過佢能夠係香港演藝界有今時今日, 完全係行運, 天時, 地利, 人和都係好好彩~
<3<3Rilakkuma+PostPet+Pooh


伯爵府

積分: 16301

畀面勳章


113#
發表於 12-12-19 17:18 |只看該作者

回覆:楊千嬅何得何能???

佢真係娛圈奇芭!無乜個人突出之處,但又有咁多機會!!!!!!!




大宅

積分: 3619


112#
發表於 12-12-19 17:14 |只看該作者
Purecane 發表於 12-12-18 17:00
從來唔識欣賞佢嘅歌藝或演藝


公爵府

積分: 25643

畀面勳章


111#
發表於 12-12-19 17:12 |只看該作者
mamaYoYo 發表於 12-12-18 16:53
有時我都覺得佢幾煩架!! 係又笑唔係又笑, 都唔知有咩咁好笑


翡翠宮

積分: 81075

開心吸收勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


110#
發表於 12-12-19 17:10 |只看該作者

回覆:choco_soup 的帖子

可能好運,再加識冧老細掛,講真,我勁唔鍾意佢,要樣無樣,要身材無身材,仲要5呎爭吋半,唱歌又唔到!




侯爵府

積分: 20759


109#
發表於 12-12-19 17:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+CSS701+於+12-12-19+發表不嬲

原帖由 winni_ng 於 12-12-19 發表
超級同意,十九世紀前讀完護士都成曰&#142497;來講,又話自己有經驗,煩到嘔佢老公唔講老婆同仔應 ...
仲有話自己係潮州人


大宅

積分: 2404


108#
發表於 12-12-19 16:51 |只看該作者
時勢做英雄~


男爵府

積分: 9294

2018復活節勳章


107#
發表於 12-12-19 16:49 |只看該作者
一向都唔like佢mouth:


翡翠宮

積分: 76486

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


106#
發表於 12-12-19 16:24 |只看該作者
做lee一行, 人際關係同運氣好重要...


珍珠宮

積分: 37631


105#
發表於 12-12-19 16:21 |只看該作者
本帖最後由 loer_er 於 12-12-19 16:23 編輯
milk323 發表於 12-12-19 15:31
係呀,其實佢近年d戲演技。佢早年d戲都係鬧劇,有乜演技可言?
運氣係要有,但正如上面都有人講,待 ...

actually.....wyman係有寫歌俾joey...
仲要係好多hit左既歌....


男爵府

積分: 7165


104#
發表於 12-12-19 16:14 |只看該作者
我唸佢自己都唔知有時自己做咩啦


伯爵府

積分: 19097


103#
發表於 12-12-19 16:13 |只看該作者

回覆:楊千嬅何得何能???

唱歌勁難聽!係d歌本身好聽。




珍珠宮

積分: 40541

有「營」勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


102#
發表於 12-12-19 16:12 |只看該作者

回覆:楊千嬅何得何能???

以前ok




子爵府

積分: 13767


101#
發表於 12-12-19 16:11 |只看該作者
我估佢應該幾識做人, 識得同傳媒相處, 有觀眾緣, EQ高. 全部都同實際才能無關.:;pppp::;pppp:

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo