自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   1


子爵府

積分: 11987

畀面勳章


1#
發表於 12-12-22 22:48 |只看該作者
本帖最後由 par3186 於 12-12-23 13:12 編輯

如題.... 我想八下0者

歸納咁多JM意見...我應該向唔洗煮又有得食, 同埋齊齊整整既大方向諗先0岩既
我而加心理上平衡返晒LU....多謝你地分析,有你地真系好AR

[不喜勿插]

點評

961123    發表於 12-12-23 10:06
tkop  我覺得身你已經在福中  發表於 12-12-22 23:50
:-? 沒有一百分的另一半,只有五十分的兩個人 :wave:


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


136#
發表於 12-12-24 14:18 |只看該作者

回覆:琴日做冬..你地99煮咩野餸比大家食 [不喜勿插]

6298無叫又無做,我地返娘家大魚肉。都係自己媽咪最好




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


琥珀宮

積分: 156794

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


135#
發表於 12-12-24 13:27 |只看該作者

回覆:琴日做冬..你地99煮咩野餸比大家食 [不喜勿插]

99今日先出院,今年男女家都無做冬


大宅

積分: 1677


134#
發表於 12-12-24 13:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Sorriso+於+12-12-23+發表我

原帖由 yiu_mimi 於 12-12-24 發表
妳好叻呀
開個post 教我整,等我將來孝敬番媽咪、99啦!
真係唔好意思,令你誤會果個人係我媽咪,我未夠班



珍珠宮

積分: 34258

畀面勳章


133#
發表於 12-12-24 12:34 |只看該作者

引用:+本帖最後由+par3186+於+12-12-23+13:12+編

原帖由 par3186 於 12-12-22 發表
本帖最後由 par3186 於 12-12-23 13:12 編輯

如題.... 我想八下0者
我年年做冬都值101分,因為上至買下至買都係我負責,6個人食,我出錢出力。
但好開心,因為佢地食得好滿足,我已經開心了



見你一獲打你一獲


珍珠宮

積分: 45007


132#
發表於 12-12-24 12:29 |只看該作者

引用:我奶奶影都冇,年年出去食,初一先買料打邊

原帖由 Sorriso 於 12-12-23 發表
我奶奶影都冇,年年出去食,初一先買料打邊爐做lunch,年年都係。我返阿媽度做節
一個人包辦15人既有: 鮑魚 ...
妳好叻呀
開個post 教我整,等我將來孝敬番媽咪、99啦!




珍珠宮

積分: 45007


131#
發表於 12-12-24 12:28 |只看該作者

引用:不喜勿插,不喜勿插!不過我奶奶屋企一家人

原帖由 萬榮太太 於 12-12-22 發表
不喜勿插,不喜勿插!不過我奶奶屋企一家人坐埋,真係好熱鬧好開心!情況就好似歌詞:笑聲笑聲,滿載溫馨:k ...
妳好幸福!超級羨慕妳
我99肯煮,我d姑奶姑爺都唔賞面返來吃




珊瑚宮

積分: 114350

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 HiPP勳章(1) 育兒性格勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


130#
發表於 12-12-23 22:19 |只看該作者

回覆:琴日做冬..你地99煮咩野餸比大家食 [不喜勿插]

出街食。因為62走左之後由佢煮,佢又煮得好難食,費事佢辛苦又難為我地。



大宅

積分: 1817

最關心BB問題熱投勳章


129#
發表於 12-12-23 14:52 |只看該作者

回覆:琴日做冬..你地99煮咩野餸比大家食 [不喜勿插]

我99話今年唔做冬:;pppp:




子爵府

積分: 10967

好媽媽勳章 畀面勳章


128#
發表於 12-12-23 13:12 |只看該作者

回覆:琴日做冬..你地99煮咩野餸比大家食 [不喜勿插]

BBQ
最重要係一家人唧,食咩都無所謂!




已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


127#
發表於 12-12-23 12:52 |只看該作者

回覆:琴日做冬..你地99煮咩野餸比大家食 [不喜勿插]

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 67420

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


126#
發表於 12-12-23 12:44 |只看該作者
我99整九大鬼,超好味,
海鮮餐,仲有花膠湯,
我諗全部夾埋要成千銀


男爵府

積分: 9255


125#
發表於 12-12-23 12:42 |只看該作者

回覆:琴日做冬..你地99煮咩野餸比大家食 [不喜勿插]

做人主動啲。
妳可以走去街市買多啲肉,海鮮,去99家煮埋俾大家食。
煮咁多99都累啦,幫下手,好應該。
煮左出黎好食,大家仲會讚妳添!!


水晶宮

積分: 53368

畀面勳章


124#
發表於 12-12-23 12:37 |只看該作者
其實已經好過我99喇, 不過我選擇唔出聲

點評

par3186  我都唔會出聲...只系上0黎呢度講下都比JM插啦  發表於 12-12-23 13:18


大宅

積分: 1677


123#
發表於 12-12-23 12:34 |只看該作者

回覆:琴日做冬..你地99煮咩野餸比大家食 [不喜勿插]

當然仲有自家製湯圓


大宅

積分: 1677


122#
發表於 12-12-23 12:33 |只看該作者

回覆:琴日做冬..你地99煮咩野餸比大家食 [不喜勿插]

我奶奶影都冇,年年出去食,初一先買料打邊爐做lunch,年年都係。我返阿媽度做節
一個人包辦15人既有: 鮑魚花其參湯,冬茹炆海參,大海魚,豉油雞,蒜蒸蝦,玉環瑤柱,西芹炒媽媽自製魚蛋,炒菜等等

點評

par3186  我奶奶影都冇...呢句笑左  發表於 12-12-23 13:13


水晶宮

積分: 72641


121#
發表於 12-12-23 12:25 |只看該作者
老實講...你99D餸唔算差..都叫有雞有魚...
咁多人出去食好過啦....
而且...同佢食...龍肉都冇味啦

點評

par3186  AGREE  發表於 12-12-23 13:14


大宅

積分: 3012


120#
發表於 12-12-23 10:51 |只看該作者

回覆:琴日做冬..你地99煮咩野餸比大家食 [不喜勿插]

樓主,體諒下啦!

點評

par3186  無咁嚴重...可能我真系諗錯左方向啦...TKS  發表於 12-12-23 13:17


珍珠宮

積分: 31967

畀面勳章 環保接龍勳章


119#
發表於 12-12-23 10:24 |只看該作者

回覆:琴日做冬..你地99煮咩野餸比大家食 [不喜勿插]

我哋做冬有7個大人1個小朋友,奶奶話係屋企煮,我哋話唔使佢煮,大家出街食,最緊要齊齊整整一齊食飯!



人的一生就像在拉屎,有時你已經很努力了,可出來的只是一個屁。..


侯爵府

積分: 20776


118#
發表於 12-12-23 10:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+TPMummy+於+12-12-23+發表因

原帖由 fannymk 於 12-12-23 發表
No,仲有其他原因!不過C6一年多次做節,都是我洗碗,有2個新抱,系件細Q埋手遞埋比佢食!當我妹仔 ...
我都係架喎,次次如果係屋企食,都係我幫手煮+洗碗,另外個新抱都係唔做架。




首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo