想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


複式洋房

積分: 354


1#
發表於 12-12-23 12:17 |只看該作者
本帖最後由 camyckm 於 12-12-24 16:57 編輯

聽日係check bingo 的日子,6d 白雪雪,紅d有兩條線,咁即係有無機呢?請有經驗的JM比啲意見!




男爵府

積分: 5820


43#
發表於 13-1-2 18:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+芷寧+於+13-01-02+發表今朝起

原帖由 stepstepcy 於 13-01-02 發表
1/1 day 1,今個月會有好的開始ka la
add oil
大家一齊努力


大宅

積分: 2277


42#
發表於 13-1-2 18:03 |只看該作者

回覆:究竟抽唔抽血驗好?

Day38啦~ 仲未黎呀


大宅

積分: 3249


41#
發表於 13-1-2 17:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+stepstepcy+於+13-01-02+發表

原帖由 芷寧 於 13-01-02 發表
今朝起身黎左好心m小姐下次準時d 搞到人地搞左咁多野
1/1 day 1,今個月會有好的開始ka la
add oil



男爵府

積分: 5820


40#
發表於 13-1-2 07:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+芷寧+於+13-01-01+發表我今個

原帖由 stepstepcy 於 13-01-02 發表
你本身幾時day 1? m 遲左幾多日呀?
今朝起身黎左好心m小姐下次準時d 搞到人地搞左咁多野


大宅

積分: 3249


39#
發表於 13-1-2 00:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+camyckm+於+12-12-23+發表紅d

原帖由 芷寧 於 13-01-01 發表
我今個月都同你一樣呀, 紅d 有線 綠d 無線 今日驗左都係無…但係m 小姐又遲到, 而家仲未黎, 等我成日有 ...
你本身幾時day 1? m 遲左幾多日呀?


男爵府

積分: 5820


38#
發表於 13-1-1 17:15 |只看該作者

引用:紅d...+ +

原帖由 camyckm 於 12-12-23 發表
紅d...
我今個月都同你一樣呀, 紅d 有線 綠d 無線 今日驗左都係無…但係m 小姐又遲到, 而家仲未黎, 等我成日有無謂的幻想, 而家自己出左街check 完無都唔想返屋企, 同d 賓賓一齊坐公園…


大宅

積分: 3249


37#
發表於 13-1-1 01:39 |只看該作者
camyckm 發表於 12-12-28 20:35
我今早都驗左
係唔係用早上笫一次vv驗


子爵府

積分: 12040


36#
發表於 13-1-1 00:53 |只看該作者

引用:我今早都驗左

原帖由 camyckm 於 12-12-28 發表
我今早都驗左
下,咁之前果張係




子爵府

積分: 12040


35#
發表於 13-1-1 00:52 |只看該作者

引用: 各位今日已經用仁安那個棒棒check左,結

原帖由 camyckm 於 12-12-24 發表
本帖最後由 camyckm 於 12-12-24 17:12 編輯

各位今日已經用仁安那個棒棒check左,結果係咁,打左番去比 ...
好明顯喎!仲要抽血?




大宅

積分: 3249


34#
發表於 13-1-1 00:47 |只看該作者

回覆:stepstepcy 的帖子

我的試紙情況…
1356972436211.jpg


大宅

積分: 3249


33#
發表於 12-12-31 23:40 |只看該作者

引用:我今早都驗左+ +

原帖由 camyckm 於 12-12-28 發表
我今早都驗左
令人好疑惑啊


男爵府

積分: 5820


32#
發表於 12-12-31 20:38 |只看該作者

引用:我今早都驗左+ +

原帖由 camyckm 於 12-12-28 發表
我今早都驗左
咁即係中唔中呀? 之前明明有淺控嫁


大宅

積分: 3249


31#
發表於 12-12-31 19:52 |只看該作者

引用:各位今日已經用仁安那個棒棒check左,結

原帖由 camyckm 於 12-12-24 發表
本帖最後由 camyckm 於 12-12-24 17:12 編輯

各位今日已經用仁安那個棒棒check左,結果係咁,打左番去比 ...
恭喜灑呀~


大宅

積分: 3249


30#
發表於 12-12-31 19:48 |只看該作者

引用:過幾日再用綠d+check,+我同你一樣,紅d冇啦

原帖由 mimiwong1219 於 12-12-23 發表
過幾日再用綠d check, 我同你一樣,紅d冇啦啦day 24 有線,但綠d白雪雪,過多3日綠d就有淺線啦,買曼仔chec ...
我都係好似你咁呀,keep 住到而家都係紅d 有線,綠d就白雪雪wor… 但紅d都唔係一日比一日深! (不過我排卵個排都係無出現過深色)

希望我都可以同你一樣咁lucky bingo la~


大宅

積分: 2277


29#
發表於 12-12-31 17:55 |只看該作者

引用:但係你有m+come+feel未? +

原帖由 camyckm 於 12-12-28 發表
但係你有m come feel未?
我未m到呀! 得少少肚脹feel


複式洋房

積分: 354


28#
發表於 12-12-28 21:46 |只看該作者

回覆:桃桃 的帖子

但係你有m come feel未?




大宅

積分: 2277


27#
發表於 12-12-28 21:24 |只看該作者

引用:我今早都驗左+ +

原帖由 camyckm 於 12-12-28 發表
我今早都驗左
Me2


複式洋房

積分: 354


26#
發表於 12-12-28 20:35 |只看該作者

回覆:桃桃 的帖子

我今早都驗左
myphoto.jpg




大宅

積分: 2277


25#
發表於 12-12-25 16:34 |只看該作者

引用:Green+D完全無線 +

原帖由 camyckm 於 12-12-25 發表
Green D完全無線
我同你情況一樣,睇黎我都要買支棒棒驗下先!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo