美容扮靚

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4625

畀面勳章


1#
發表於 12-12-24 19:58 |只看該作者
用MJ睫毛液,用紅水卸吾干淨,各位sis有好推介嗎,用左幾只都吾得




男爵府

積分: 8666


11#
發表於 12-12-27 21:17 |只看該作者
我用SHU UEMURA 落


大宅

積分: 4625

畀面勳章


10#
發表於 12-12-27 20:26 |只看該作者

回覆:sandy1425 的帖子

謝謝各位sis




珍珠宮

積分: 41032

好媽媽勳章 大廚勳章


9#
發表於 12-12-25 09:30 |只看該作者

引用:碧柔個只眼唇卸妝得吾得呢 +

原帖由 hslqw 於 12-12-24 發表
碧柔個只眼唇卸妝得吾得呢
得,我試過



男爵府

積分: 5579


8#
發表於 12-12-25 09:23 |只看該作者
搭朋友係韓國買missha eye makeup remover us$2支,超正


男爵府

積分: 7199


7#
發表於 12-12-25 03:16 |只看該作者

回覆:用MJ睫毛液,用紅水卸吾干淨,各位sis有好推介嗎

我用緊loreal水油眼唇落妝油



點評

yukyuk1124    發表於 12-12-25 10:45


翡翠宮

積分: 92484

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


6#
發表於 12-12-24 21:28 |只看該作者

回覆:用MJ睫毛液,用紅水卸吾干淨,各位sis有好推介嗎

要用eye makeup remover先落到架!我用開neutrogena

任何地方同樣的你,
有人把你抬得很高,
有人把你眨得很低,
有價值的東西,
只有在懂價值的人面前才有價值!
不要管別人怎麼看,
關鍵是自己怎樣看自己~


翡翠宮

積分: 78964


5#
發表於 12-12-24 21:03 |只看該作者

回覆:用MJ睫毛液,用紅水卸吾干淨,各位sis有好推介嗎

要用卸妝油



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


大宅

積分: 4625

畀面勳章


4#
發表於 12-12-24 20:09 |只看該作者

回覆:winnie1105 的帖子

碧柔個只眼唇卸妝得吾得呢




大宅

積分: 1544


3#
發表於 12-12-24 20:05 |只看該作者

引用:用MJ睫毛液,用紅水卸吾干淨,各位sis有好

原帖由 hslqw 於 12-12-24 發表
用MJ睫毛液,用紅水卸吾干淨,各位sis有好推介嗎,用左幾只都吾得
MJ防水,要用油先卸到,平平地maybelline都OK




子爵府

積分: 11426

睛靈勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 12-12-24 20:02 |只看該作者

回覆:用MJ睫毛液,用紅水卸吾干淨,各位sis有好推介嗎

紅水邊夠力落mj ?!用水油果啲先掂

爆愛車縫作

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo