引用:Quote:原帖由+蝦米豬+於+12-12-27+發表本帖
原帖由 Charlotte_mom 於 12-12-27 發表
京廣高鐵,仲要去廣州搏腳,有幾方便呀!去深圳搭飛機都仲易d。就算好似我老闆話齋,上火車可以開 ...
如果香港個段開埋,係香港唔洗轉車已經到北京,只係中途會停廣州啫,我係香港都搭過火車上北京,其實好舒服,係車上可以四圍行,睇吓風景,瞓一覺就到,如果香港開通咗高鐵,我都有興趣試吓喎
我沒有很多朋友, 但有你們就足夠~~~我沒有很多錢,但我所擁有的東西已經比別人多~~~我沒有很多老公, 但有一個把我寵壞就已經足夠