2012年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2555


1#
發表於 12-12-27 22:21 |只看該作者
請分享,謝謝!
myphoto.jpg




複式洋房

積分: 395


6#
發表於 13-1-4 05:14 |只看該作者

回覆:Medela mini 單頭電奶泵好用嗎

Swing好用啲,但你諗住只餵兩個月就mini經濟啲


大宅

積分: 1223


5#
發表於 13-1-4 04:59 |只看該作者

回覆:Medela mini 單頭電奶泵好用嗎?請分享,謝謝!

我只喂2個月人奶就返工唔喂,mini抵d,係嘈左d咯




珍珠宮

積分: 43543

好媽媽勳章


4#
發表於 12-12-28 10:35 |只看該作者

回覆:Medela mini 單頭電奶泵好用嗎?請分享,謝謝!

睇你諗唔諗住返工泵奶,如果返工都用,梗係雙泵好啦!一般用都ok嘅,係嘈d囉。





大宅

積分: 4285


3#
發表於 12-12-28 01:16 |只看該作者

回覆:Medela mini 單頭電奶泵好用嗎?請分享,謝謝!

我上胎用過,好嘈,半夜泵奶時,老公同bb都會醒一醒,吸力一般。最後我買左freestyle




子爵府

積分: 12468


2#
發表於 12-12-27 22:59 |只看該作者

回覆:nldc 的帖子

swings同 freestyle好啲


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo