烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2620

環保接龍勳章 畀面勳章


1#
發表於 12-12-28 19:40 |只看該作者
有無邊間buffet啲生蠔多款同正,可介紹呀?


大宅

積分: 3546

BK Milk勳章


8#
發表於 13-1-3 14:20 |只看該作者
我都想去mr.steak呀!! 一月已經冇生蠔喇~


男爵府

積分: 8230


7#
發表於 13-1-1 14:36 |只看該作者

回覆:生蠔buffet

聽講Three on Canton啲蠔都




禁止訪問

積分: 1237


6#
發表於 13-1-1 10:26 |只看該作者

回覆:月球小王子 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 505


5#
發表於 13-1-1 01:48 |只看該作者


大宅

積分: 1645


4#
發表於 12-12-31 15:49 |只看該作者

回覆:生蠔buffet

上年食完覺得好好味!生蠔同和生都好正!今年再去覺得差左好多!己經無左再想去的冲動,如果無左生蠔真係揾鬼去


大宅

積分: 2620

環保接龍勳章 畀面勳章


3#
發表於 12-12-30 23:40 |只看該作者

回覆:生蠔buffet

Mr steak打去問,1月轉咗好似無生蠔呀:;pppp:


男爵府

積分: 9927


2#
發表於 12-12-29 23:12 |只看該作者

回覆:生蠔buffet

人。地話mr steak OK., 我剛剛試咗恆豐果間,OK la, 佢甜品同其他嘢差d law.我都想知邊間好食


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo