2012年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1242


1#
發表於 13-1-2 10:53 |只看該作者
BB快8個月大,三奶兩粥,飲水少,但肯食生果蓉、飲湯同果汁,D便便通常一pat泥咁,黃綠色,請問正常嗎?有時食過菠菜,仲會好深綠,使唔使睇下醫生呢?




大宅

積分: 1242


3#
發表於 13-1-4 11:51 |只看該作者

回覆:Potato001 的帖子

唔該曬




子爵府

積分: 14819


2#
發表於 13-1-3 14:11 |只看該作者

引用:BB快8個月大,三奶兩粥,飲水少,但肯食生

原帖由 Wau 於 13-01-02 發表
BB快8個月大,三奶兩粥,飲水少,但肯食生果蓉、飲湯同果汁,D便便通常一pat泥咁,黃綠色,請問正常嗎?有 ...
我個女食完菜大便係會有一粒粒深綠色菜碎,大便有少少青色。之前bb肚瀉,同醫生講大便青色,醫生話ok, 冇血,冇黑色白色就ok.


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo